Setki tureckich prawników gnije w więzieniu

Data: 2016-09-12 18:00:21
Autor: Budzik
Setki tureckich prawników gnije w więzieniu
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

TYLKO U NAS! Kulisy rozmów z Komisją Wenecką! Ministerstwo Sprawiedliwości pyta o prawa człowieka w Turcji. Komisarze zbici z
tropu...

To chyba nie az tak bardzo dziwne - Turcja ZTCW nie jest w UE...

Data: 2016-09-12 11:23:25
Autor: Dziamgot Niestrudzony
użytkownik Budzik napisał:

To chyba nie az tak bardzo dziwne - Turcja ZTCW nie jest w UE...

To żeś błysnął.

Turcja (9 sierpnia 1949)
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rada_Europy

Organy Rady Europy
Europejska Komisja na rzecz Demokracji przez Prawo (tzw. Komisja Wenecka);

Data: 2016-09-13 03:36:06
Autor: Tomasz Chmielewski
On 09/13/2016 03:23 AM, Dziamgot Niestrudzony wrote:
użytkownik Budzik napisał:

[...]

Kolejny Bronek Tallar, co nie odróżnia Rady Europy od Unii Europejskiej.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-09-12 20:42:43
Autor: A. Filip
użytkownik Budzik napisał:

[...]

Jak Turcja nadziejami na członkostwo w UE sobie (ostatecznie) dupę
podetrze to Rada Europy będzie mogła im naskoczyć.  Czyli _warto_ się
troszczyć o poszanowanie prawa w Turcji żeby się pozbyć niewygodnego
kandydata :-) [ a przynajmniej mieć wykręty na kolejne dziesięciolecia ]

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-09-12 20:14:32
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Komisja Wenecka nie jest przy Unii Europejskiej.

A Arabia Saudyjska po prostu nie jest warta wysiłków USA na rzecz
szerzenia demokracji po całym świecie ;-)