Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.

Data: 2018-02-05 14:37:05
Autor: A. Filip
Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.
https://news.google.com/story/dJOfEM04drJECWMM857kXcK2a3m-M?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL
Setkom Polaków podano wadliwe szczepionki. To bardzo groźne!
http://www.fakt.pl/kobieta/zdrowie-i-fitness/skandal-setkom-pacjentow-podano-wadliwe-szczepionki-gorzow-wielkopolski/gsvrcby

Setki wadliwych szczepionek. Zamiast wyrzucić do kosza, podano je
pacjentom. Lekarze wiedzieli
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22983636,setki-wadliwych-szczepionek-zamiast-trafiac-do-kosza-podano.html

Podawano dzieciom WADLIWE szczepionki. Nawet kilkaset osób zagrożonych
http://www.se.pl/wiadomosci/polska/dgp-lekarze-aplikuja-dzieciom-wadliwe-szczepionki_1039050.html

--
A. Filip

Data: 2018-02-05 12:31:21
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 14:37:12 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> Setki wadliwych szczepionek. Zamiast wyrzucić do kosza, podano je
> pacjentom. Lekarze wiedzieli

A niby skąd?

Data: 2018-02-05 22:56:37
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 14:37:12 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> Setki wadliwych szczepionek. Zamiast wyrzucić do kosza, podano je
> pacjentom. Lekarze wiedzieli

A niby skąd?

Wiedzieli o wymaganej temperaturze przechowywania, wiedzieli że bez
prądu (dłuższe przerwy w dostawach prądu) lodówki po przychodniach tej
temperatury utrzymać nie mogły.

Całkiem możliwe że producenci znacznie+ przesadzają z wymogami na
przechowywanie szczepionek ale byliby idiotami jakby _własnej_
dupy nie kryli _bardzo_ solidnie.  "Better safe than sorry"

Data: 2018-02-05 20:53:46
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 22:56:40 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Wiedzieli o wymaganej temperaturze przechowywania, wiedzieli że bez
prądu (dłuższe przerwy w dostawach prądu) lodówki po przychodniach tej

 Tak infantylne pytanie zadałem z racji tego, że znam to środowisko od łaadnych paru lat z racji zawodowych. Gówno wiedzieli. Lekarze, to w 99.99% kretyni. Choćbyś nie wiem jak im cokolwiek tłumaczył, to i tak Ci powiedzą że jesteś jełopem, bo oni wiedzą lepiej że czarne jest białe i wice wersja. Amen!

Data: 2018-02-08 06:49:46
Autor: LeoTar Gnostyk
Filip napisał:

[...]

Ale mają się za bogów uprawnionych do stosowania dyktatu wobec
niepokornych, którzy ośmielają się podważać ich umiejętności nawet w
skrajnie oczywistych sytuacjach. Odpowiedzialny jest za to system
edukacyjny, który kształtuje ich na panów życia i śmierci tych, którzy
nie należą do ich kasty.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018
Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkinbegin:vcard
fn;quoted-printable:W=C5=82adys=C5=82aw Tarnawski
n;quoted-printable:Tarnawski;W=C5=82adys=C5=82aw
org:;R&D, analyst/therapist
adr;quoted-printable:;;Ostrowina 21;Ole=C5=9Bnica;Lower Silesia;56-400;Poland
email;internet:leotar@leotar.net
tel;work:+48728919244
tel;home:+48661294908
tel;cell:+48797692475
url:www.leotar.net
version:2.1
end:vcard

Data: 2018-02-05 17:03:30
Autor: Szmaty! Szmaty! - (c) K. Pawłowicz - PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
https://news.google.com/story/dJOfEM04drJECWMM857kXcK2a3m-M?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL
Setkom Polaków podano wadliwe szczepionki. To bardzo groźne!

Kto winny: Tusk, PO, Niemcy czy Zydzi?

CL

Data: 2018-02-05 17:16:08
Autor: A. Filip
Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.
"Szmaty! Szmaty! - (c)  K. Pawłowicz - PiS" <ciemny.lud.kupi@to.kod>
pisze:
[...]

Zgodnie z uświęconymi zasadami (politycznej) gry w przerzucanie się
"gorącym kartoflem winy" winny jest minister zdrowia (obecny) _dopóki_
nie przerzuci "dość wiarygodnie" gorącego kartofla do kogoś innego.
Na razie wygląda że Ministerstwo Zdrowia "bierze na siebie" przez
minimalizowanie zagrożenia [1] - trzymają gorącego kartofla u siebie :-)

[1] https://www.mp.pl/szczepienia/aktualnosci/180582,mz-niewlasciwie-przechowywane-szczepionki-nie-zagrozily-pacjentom
MZ: niewłaściwie przechowywane szczepionki nie zagroziły pacjentom
05.02.2018 ; Małgorzata Solecka
- Setki pacjentów otrzymały szczepionki, które powinny zostać
zutylizowane - poinformował w poniedziałek ,,Dziennik Gazeta Prawna",
powołując się na wyniki kontroli przeprowadzonych przez Sanepid i
Inspekcję Farmaceutyczną. Ministerstwo Zdrowia potwierdza, uspokaja
jednak, że bezpieczeństwo pacjentów nie zostało naruszone. [...]

Data: 2018-02-06 04:43:25
Autor: stevep
W dniu 2018-02-05 o 17:03, Szmaty! Szmaty! - (c)  K. Pawłowicz - PiS pisze:
[...]

A jeszcze dodatkowo Eskimosi, Aborygeni i Hotentoci.

--
stevep

Data: 2018-02-07 12:21:43
Autor: Presidente de San Escobar
Szmaty! Szmaty! - (c)  K. Pawłowicz - PiS <ciemny.lud.kupi@to.kod> napisał(-a):

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
> https://news.google.com/story/dJOfEM04drJECWMM857kXcK2a3m-M?hl=pl&ned=pl_pl&gl=PL

Kto winny: Tusk, PO, Niemcy czy Zydzi?

Łotysze ! Nie możemy zapomnieć o nich, jeszcze poczują się obrażeni że nie
obrzuciliśmy ich błotem ! Zwalmy na Łotyszy !

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-07 13:10:11
Autor: A. Filip
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
> [...]

Łotysze ! Nie możemy zapomnieć o nich, jeszcze poczują się obrażeni że nie
obrzuciliśmy ich błotem ! Zwalmy na Łotyszy !

"Blame Canada!"
  -- Mothers Against Canada

https://www.youtube.com/watch?v=bOR38552MJA [2:04]
Blame Canada - South Park: Bigger Longer & Uncut (3/9) Movie CLIP (1999) HD
8.7M ; 3_275_376 views

https://en.wikipedia.org/wiki/Blame_Canada

Data: 2018-02-05 19:26:20
Autor: Stokrotka
Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.
Nie tylko dzieciom ale i dorosłym.
Lepiej się wcale nie szczepić.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-02-06 04:44:15
Autor: stevep
W dniu 2018-02-05 o 19:26, Stokrotka pisze:
Nie tylko dzieciom ale i dorosłym.
Lepiej się wcale nie szczepić.

Najlepiej być ciemniakiem.

--
stevep

Data: 2018-02-06 07:40:26
Autor: Stokrotka
Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.

W dniu 2018-02-05 o 19:26, Stokrotka pisze:
Nie tylko dzieciom ale i dorosłym.
Lepiej się wcale nie szczepić.

Najlepiej być ciemniakiem.

Hindusi dziewzynką na szyje zakładają obręcze (by szyja była długa), a Chińczycy pszycinali stopy by były małe.
Dla mnie szczepienia nie rużnią się niczym od takih zboczony zabieguw.
Natury się ne poprawia.
Szczepionka nie jet lekiem. Nie wolno poprawiać zdrowego dziecka.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-02-06 12:13:26
Autor: Mario
W dniu 06.02.2018 o 07:40, Stokrotka pisze:

[...]

Nie Hindusi ale jedno plemię w Tajlandii.

Chińczycy pszycinali stopy by były małe.
Dla mnie szczepienia nie rużnią się niczym od takih zboczony zabieguw.

Wrzucasz do jednego garnka kulturowy obyczaj z działaniami wynikającymi z badań naukowych.

Natury się ne poprawia.

Nie wolno też wszczepiać stymulatorów serca, zastawek, stentów, protez stawów, podawać insuliny. Natury się nie poprawia.

MD

Data: 2018-02-06 19:25:26
Autor: Stokrotka
[...]

Nie czytasz ze zrozumieniem.
Napisałam :
Szczepionka nie jet lekiem. Nie wolno poprawiać zdrowego dziecka.

Rozrusznik, zastawki itp wszepia się horym,
a szczepi się zdrowe dzieci, by je psuć.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2018-02-07 07:30:51
Autor: Wiesiaczek

Napisałam :
Szczepionka nie jet lekiem. Nie wolno poprawiać zdrowego dziecka.

Rozrusznik, zastawki itp wszepia się horym,
a szczepi się zdrowe dzieci, by je psuć.

Popieram w całości!
No, może poza ortografią :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-02-07 07:49:03
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 07.02.2018 o 07:30, Wiesiaczek pisze:
[...]

Dołączam się w popieraniu. :)

I proponuję też rozwiązanie problemu patologii.

Data: 2018-02-07 12:19:12
Autor: Sonn
W dniu 2018-02-07 o 07:49, LeoTar Gnostyk pisze:
[...]

Eutanazja dla ciemnoty waszego pokroju?

--
Sonn

Data: 2018-02-08 06:29:48
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 07.02.2018 o 12:19, Sonn pisze:
[...]

Rozrusznik, zastawki itp wszczepia się chorym, a szczepi się
zdrowe dzieci, by je psuć.

Popieram w całości! No, może poza ortografią :)

Dołączam się w popieraniu. :)

I proponuję też rozwiązanie problemu patologii.

Eutanazja dla ciemnoty waszego pokroju?

Za późno. Kończy się epoka dominacji POstempowców, którzy do żadnego
postępu społecznego się nie przyczynili. Chociaż jedno wam należy
przyznać, nakręciliście do monstrualnych rozmiarów "wyścig szczurów",
które teraz zaczynają uciekać z waszego tonącego okrętu POstempu.

Data: 2018-02-07 12:38:55
Autor: Presidente de San Escobar
Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.
Wed, 7 Feb 2018 07:49:03 +0100, w <p5e7h2$jpj$2@node2.news.atman.pl>, LeoTar
Gnostyk <leotar@leotar.net> napisał(-a):

> Popieram w całości! No, może poza ortografią :)

Dołączam się w popieraniu. :)

Popieram żebyście się nie szczepili :DDDDDDDDDDdd
I jeszcze chciałbym aby was razem gdzieś zamknięto :DDDDD
I paru chorych z Etiopii do was bym dookoptował :DDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 06:41:16
Autor: LeoTar Gnostyk
<leotar@leotar.net> napisał(-a):
[...]

Ależ o to właśnie chodzi byście wy, ludzie POstempu, nie zmuszali nas do
szczepienia naszych dzieci truciznami.

I jeszcze chciałbym aby was razem gdzieś zamknięto :DDDDD

A na podstawie czyjej to decyzji? Czy aby nie na zlecenie jakiegoś
psychopaty-demokraty?

I paru chorych z Etiopii do was bym dookoptował :DDDDDDDDDDDDDDD

Ależ weźcie ich sobie tylu ile chcecie i jazda z tym dziadostwem gdzieś
na któryś z oceanów na wyludniającą się wyspę POstempu.

Data: 2018-02-08 09:06:53
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> I jeszcze chciałbym aby was razem gdzieś zamknięto :DDDDD

A na podstawie czyjej to decyzji? Czy aby nie na zlecenie jakiegoś

Normalnie - nie chcę mieć obok siebie kogoś potencjalnie zarażonego. Won do
gett!

> I paru chorych z Etiopii do was bym dookoptował :DDDDDDDDDDDDDDD

Ależ weźcie ich sobie tylu ile chcecie i jazda z tym dziadostwem gdzieś
na któryś z oceanów na wyludniającą się wyspę POstempu.

Do was bym dookoptował :DDDDDDDDD Sprawdzimy jak przeżyjecie bez szczepionek z
nimi :DDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 10:27:52
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 08.02.2018 o 09:06, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Taką samą możliwość macie wy, POstempowcy. Jazda do swoich skażonych
nihilizmem i degeneracją gett.

[...]

Dlatego właśnie szczurów, roznosicieli wirusa, nie przyjmujemy. Nie ma
wirusa nie ma potrzeby stosowania szczepionki.

Data: 2018-02-08 10:31:52
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> Won do gett!

Taką samą możliwość macie wy, POstempowcy. Jazda do swoich skażonych

Nas jest więcej :DDDDDD Do gett zsyła się mniejszość. Ty powinieneś być w
zakładzie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

> Do was bym dookoptował :DDDDDDDDD Sprawdzimy jak przeżyjecie bez
> szczepionek z nimi :DDDDDDDDD

Dlatego właśnie szczurów, roznosicieli wirusa, nie przyjmujemy. Nie ma
wirusa nie ma potrzeby stosowania szczepionki.

Nie ma bo się ludzie szczepią głąbie :DDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 11:38:49
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 08.02.2018 o 10:31, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Zaprzeczasz oczywistym oczywistościom. Nie wiesz kto stanowi prawo gdyż
ma większość w Sejmie i Senacie?
I w dodatku nie umiesz czytać słupków...? :)

Ty powinieneś być w zakładzie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Pewnie z woli twojej...? Woli POstempaka...? :)

[...]

Nie dlatego, że się szczepią lecz dlatego, że wzrasta ich świadomość
POstempaku. Choroby to nieświadomy produkt przemocy psychicznej nieuku
jeden. Ale ty chyba tego nie jesteś w stanie ogarnąć? Hue, hue, hue...

Data: 2018-02-08 11:46:26
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

ma większość w Sejmie i Senacie?
I w dodatku nie umiesz czytać słupków...? :)

Ale co mnie obchodzą słupki ? :DDDDDDDDDDDDD
Mówię jak powinno być :DDDDDDDDDDDDDDDDd

> [...]

POstempaku. Choroby to nieświadomy produkt przemocy psychicznej nieuku
jeden. Ale ty chyba tego nie jesteś w stanie ogarnąć? Hue, hue, hue...

Tyś faktycznie nieźle szurnięty debil jesteś :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Jakie prochy bierzesz tylko uczciwie napisz :DDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 13:24:18
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 08.02.2018 o 11:46, Presidente de San Escobar pisze:
LeoTar Gnostyk <leotar@leotar.net> napisał(-a):

Nas jest więcej :DDDDDD Do gett zsyła się mniejszość.

Zaprzeczasz oczywistym oczywistościom. Nie wiesz kto stanowi prawo
ponieważ ma większość w Sejmie i Senacie? I w dodatku nie umiesz
czytać słupków...? :)

Ale co mnie obchodzą słupki ? :DDDDDDDDDDDDD Mówię jak powinno być
:DDDDDDDDDDDDDDDDd

Trzeba było mówić od razu, że głośno marzysz. :)

[...]

Debilowi byś uwierzył, idioto? :)

Data: 2018-02-08 14:02:13
Autor: Presidente de San Escobar
Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.

> Ale co mnie obchodzą słupki ? :DDDDDDDDDDDDD Mówię jak powinno być
> :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Trzeba było mówić od razu, że głośno marzysz. :)

Na szczęście wcześniej czy później biologia wygra i twoje geny przestaną się
rozmnażać :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

> Tyś faktycznie nieźle szurnięty debil jesteś :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
> Jakie prochy bierzesz tylko uczciwie napisz :DDDDDDDDDDDD

Debilowi byś uwierzył, idioto? :)

Debilowi tak, tobie nie :DDDDDDDDDDDDDDDDD
No to jakie prochy masz brać? :DDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 14:22:16
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 08.02.2018 o 14:02, Presidente de San Escobar pisze:
LeoTar Gnostyk <leotar@leotar.net> napisał(-a):

Zaprzeczasz oczywistym oczywistościom. Nie wiesz kto stanowi
prawo ponieważ ma większość w Sejmie i Senacie? I w dodatku nie
umiesz czytać słupków...? :)

[...]

Biologizm, czyli inaczej materializm już dawno poniósł klęskę a teraz to już tylko widzimy jak płonie na pogorzelisku. A drogi ucieczki zostały materialistom odcięte.

[...]

Zdecyduj się wreszcie... A może ty białe myszki widzisz, co? :)

No to jakie prochy masz brać? :DDDDDDDDDDDDDd

Myślałem, że z twoja przenikliwością wiesz to i bez mojego gadania. :)

Data: 2018-02-08 15:49:09
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

Biologizm, czyli inaczej materializm już dawno poniósł klęskę a teraz to już tylko widzimy jak płonie na pogorzelisku. A drogi ucieczki zostały materialistom odcięte.

Fakt trochę biologia szwankuje skoro takie osobniki jak ty jeszcze żyją
:DDDDDDDDDDDDDDd

> No to jakie prochy masz brać? :DDDDDDDDDDDDDd

Myślałem, że z twoja przenikliwością wiesz to i bez mojego gadania. :)

Wiem że mocne. Dawaj jakie. Fajnie ryją :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-08 05:56:30
Autor: stevep

Napisałam :
[...]

I ciasnym rozumkiem.

--
stevep

Data: 2018-02-07 12:23:01
Autor: Presidente de San Escobar

Napisałam :
>Szczepionka nie jet lekiem. Nie wolno poprawiać zdrowego dziecka.

Rozrusznik, zastawki itp wszepia się horym,
a szczepi się zdrowe dzieci, by je psuć.

Głosuj na Pisuar , pasujesz do nich.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-02-07 07:45:49
Autor: LeoTar Gnostyk
W dniu 06.02.2018 o 12:13, Mario pisze:
[...]

Ale kulturę to już chyba można poprawiać?

A jeśliby zmienić kulturę tak by wyeliminować z niej czynniki patogenne
to może i udałoby się uwolnić Naturę od patologicznych reakcji na stress
oraz na brak poczucia własnej wartości. Bo, według mnie, kultura oraz
jej produkty w sposób istotny oddziałują na ludzkie zdrowie. Może zmiana
świadomości, czyli uzmysłowienie sobie czynników patogennych oraz
wdrożenie "szczepionki kulturowej" umożliwią wyeliminowanie chorób...?