Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.

Data: 2018-02-05 12:31:21
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 14:37:12 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> Setki wadliwych szczepionek. Zamiast wyrzucić do kosza, podano je
> pacjentom. Lekarze wiedzieli

A niby skąd?

Data: 2018-02-05 22:56:37
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 14:37:12 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:

> Setki wadliwych szczepionek. Zamiast wyrzucić do kosza, podano je
> pacjentom. Lekarze wiedzieli

A niby skąd?

Wiedzieli o wymaganej temperaturze przechowywania, wiedzieli że bez
prądu (dłuższe przerwy w dostawach prądu) lodówki po przychodniach tej
temperatury utrzymać nie mogły.

Całkiem możliwe że producenci znacznie+ przesadzają z wymogami na
przechowywanie szczepionek ale byliby idiotami jakby _własnej_
dupy nie kryli _bardzo_ solidnie.  "Better safe than sorry"

Data: 2018-02-05 20:53:46
Autor: Stachu Chebel
W dniu poniedziałek, 5 lutego 2018 22:56:40 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Wiedzieli o wymaganej temperaturze przechowywania, wiedzieli że bez
prądu (dłuższe przerwy w dostawach prądu) lodówki po przychodniach tej

 Tak infantylne pytanie zadałem z racji tego, że znam to środowisko od łaadnych paru lat z racji zawodowych. Gówno wiedzieli. Lekarze, to w 99.99% kretyni. Choćbyś nie wiem jak im cokolwiek tłumaczył, to i tak Ci powiedzą że jesteś jełopem, bo oni wiedzą lepiej że czarne jest białe i wice wersja. Amen!

Data: 2018-02-08 06:49:46
Autor: LeoTar Gnostyk
Filip napisał:

[...]

Ale mają się za bogów uprawnionych do stosowania dyktatu wobec
niepokornych, którzy ośmielają się podważać ich umiejętności nawet w
skrajnie oczywistych sytuacjach. Odpowiedzialny jest za to system
edukacyjny, który kształtuje ich na panów życia i śmierci tych, którzy
nie należą do ich kasty.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018
Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju - Piotr Kropotkinbegin:vcard
fn;quoted-printable:W=C5=82adys=C5=82aw Tarnawski
n;quoted-printable:Tarnawski;W=C5=82adys=C5=82aw
org:;R&D, analyst/therapist
adr;quoted-printable:;;Ostrowina 21;Ole=C5=9Bnica;Lower Silesia;56-400;Poland
email;internet:leotar@leotar.net
tel;work:+48728919244
tel;home:+48661294908
tel;cell:+48797692475
url:www.leotar.net
version:2.1
end:vcard

Setkom dzieci podawano wadliwe szczepionki. Lekarze WIEDZIELI.