Data: 2009-05-15 02:07:44 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Seven-Fifty - jak wsadzic ten #$%^& airbox? | |
On Fri, 15 May 2009 00:25:42 +0200, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:
[...] Próbowałem już 3 różnych opcji i w żadnej konfiguracji się nie daje - ani najpierw króćce w airbox i to w gaźniki (bo jak zaloże jeden, to drugi spada, jak się jakimś cudem udało założyć na raz oba, to i tak spadły przy wkładaniu na gaźniki). Ani najpierw na gaźniki, a później manewrować airboxem, bo siła do tego potrzebna jest nieludzka, młotkiem nie ma jak jebnąć, a jak się uda wsadzić jeden, to przy zakładaniu drugiego pierwszy spadnie. Ani założyć luzem gaźników na króće, bo pod ich ciężarem spadają z airboxa. Noszkurwa. Ale zakładasz tylko dolną połowę rozkręconego airboxa? Bo jak ja wymieniłem filtr powietrza, przy okazji wyjmując całego airboxa, czyszcząc i wstawiając subfiltr to żeby go włożyć z powrotem na miejsce to po kilku nieudanych próbach poszedłem po rozum do głowy, rozkręciłem go z powrotem, wyjąłem filtr i włożyłem samą dolną część na krócce, korzystając z noża i kombinerek :-) (Kombinerkami wciągałem większe krawędzie do środka airboxa a potem nożem delikatnie podważałem tak żeby całość weszła, śrubokręt też by się pewnie sprawdził) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|
Data: 2009-05-15 08:25:19 | |
Autor: de Fresz | |
Seven-Fifty - jak wsadzic ten #$%^& airbox? | |
On 2009-05-15 02:07:44 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> said:
Ale zakładasz tylko dolną połowę rozkręconego airboxa? Nie do końca wiem o czym do mnie piszesz, ale zgaduję że niejakie różnice konstrukcyjne airboxów będą wynikały z racji V2 vs R4. W S-F airbox jest na moje oko z jednego kawałka pozgrzewanego plastiku i jest to cholernie nieforemna bryła - z lewej dziura na filter, z prawej miejsce na aku, na górze jakieś prowadzenia kabli, wgłębienie na skrzynke bezpieczników i parenaście innych ostrych krawędzi, rysujących łapy - sama rozkosz. Nie zauważyłem nigdzie możliwiości rozkręcenia, ale na wszelki sprawdzę jeszcze dokładnie. Bo jak ja wymieniłem Subfiltr? W żadnym z moich motocykli nie miałem. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-05-15 12:42:57 | |
Autor: Leszek Karlik | |
Seven-Fifty - jak wsadzic ten #$%^& airbox? | |
On Fri, 15 May 2009 08:25:19 +0200, de Fresz <defresz@nospamo2.pl> wrote:
[...] Nie do końca wiem o czym do mnie piszesz, ale zgaduję że niejakie różnice konstrukcyjne airboxów będą wynikały z racji V2 vs R4. W S-F airbox jest na moje oko z jednego kawałka pozgrzewanego plastiku i jest to cholernie nieforemna bryła - z lewej dziura na filter, z prawej miejsce na aku, na górze jakieś prowadzenia kabli, wgłębienie na skrzynke bezpieczników i parenaście innych ostrych krawędzi, rysujących łapy - sama rozkosz. Oj, to bardzo współczuję. :-) W NTV-ce to też nieforemna bryła ale z dwóch kawałków plastiku, żeby wymienić filtr trzeba ją rozkręcić na dwie połówki (górną i dolną) a filtr do środka wchodzi. Biorąc pod uwagę to, jak się i tak namęczyłem ze swoim to zakładanie nierozkręcalnego to musi być horror. OK, to jeszcze jedna rzecz, która powinna ułatwić - posmarować króćce i otwory żelem poślizgowym opartym na wodzie? Może niekoniecznie smakowym ;-) ale na zachodnich forach np. czytałem że K-Y Jelly bardzo dobrze się sprawdza do wymiany opon, a że jest oparty na wodzie to później odparowuje i nic nie przeszkadza. Powinno trochę pomóc. Bo jak ja wymieniłem filtr powietrza, przy okazji wyjmując całego airboxa, czyszcząc i wstawiając subfiltrSubfiltr? W żadnym z moich motocykli nie miałem. Ja, jak się okazuje, też nie miałem, mimo że powinienem mieć. ;-) W NTV-ce jest od spodu taki mały kawałek gąbki nasączony olejem, którego u mnie niestety nie było. Dorobiłem sobie, ale niesmak pozostał. :-) Leslie -- Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 |
|