Seven-Fifty - jak wsadzic ten #$%^& airbox?

Data: 2009-05-15 10:15:22
Autor: kocyk
de Fresz wrote:

> Drogie Bravo, poradź proszę, bo pierdolę się z tym już trzeci tydzień i
> co godzinę powalczę bezskutecznie, to ch%^& mnie strzela i muszę wyjść z
> garażu.

Brakuje ci dziewieciu rzeczy:
- kumpla szt. 1
- piwa szt. 8
K.14

Data: 2009-05-15 10:19:52
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Seven-Fifty - jak wsadzic ten #$%^& airbox?
kocyk napisał(a):
- piwa szt. 8

Dwa na krociec? Czy jaki jest przelicznik? Bo ja same single mam kurwa...

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-05-15 10:47:47
Autor: kocyk
Kamil Nowak 'Amil' wrote:
kocyk napisał(a):
- piwa szt. 8

Dwa na krociec? Czy jaki jest przelicznik? Bo ja same single mam kurwa...

Spoko. Badz sprytny i zauwaz, ze nie podalem pojemnosci.
K.14.

Data: 2009-05-15 11:09:42
Autor: de Fresz
On 2009-05-15 10:19:52 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> said:

kocyk napisał(a):
- piwa szt. 8

Dwa na krociec? Czy jaki jest przelicznik?

A dla pomocnika? Przecież musi równo i spokojnie czymać. Na wszelki wypadek podwoję te wartości... A rano się okaże, że wsadziliśmy odwrotnie ;-)

Bo ja same single mam kurwa...

Pomyśleć że jakiś czas temu cichutko kląłem na KTM-a, gdzie żeby wyciągnąć airbox trza rozpiąć wydech i odchylić subframe. Dżizasfakenjajebie, jakież to proste i eleganckie rozwiązanie! A króciec jest zrobiony z elastycznej gumy i ma miejsce które "pracuje", więc włazi na gaźnik bez zająknięcia...

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-15 21:22:26
Autor: Monster
de Fresz pisze:

[...]

Eee to i tak łatwizna,u mnie do wymiany filtra muszę zdemontować całe owiewki i odkręcić zbiornik,no ale żeby wydłubać airbox to demontujemy .... plastiki,wahacz,subframe,całą ramę i już możemy wyjąć czarne pudełko,kroćce na szczęście lekko wchodzą:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-05-15 11:12:47
Autor: de Fresz
On 2009-05-15 10:15:22 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:

Brakuje ci dziewieciu rzeczy:
- kumpla szt. 1
- piwa szt. 8

Ej no weź, jak to przeczyta nasz kolega pod kapeluszem, to Cię zara wyśle do AA.
Ale i tak skorzystam ;-)