Seweryn Garczarczyk w Lechu

Data: 2009-07-25 10:53:04
Autor: UGI
Seweryn Garczarczyk w Lechu

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h4dbar$4lq$1news.onet.pl...
No faktycznie zaskoczyli.
Miał być hit i jest, na sam koniec okienka.

Nigdzie nie padaja kwoty a mnie interesuje ile Lecha to bedzie kosztowalo.

No i sam Gancarczyk, ciekawe dlaczego nagle chce zamienic lige ukrainską na znacznie slabszą, polską?

Data: 2009-07-25 10:59:52
Autor: Cavallino
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h4eh5n$jk3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pewnie niewiele, bo się mu kontrakt powoli kończył.

No i sam Gancarczyk, ciekawe dlaczego nagle chce zamienic lige ukrainską na znacznie slabszą, polską?

Kryzys pewnie i ryzyko na Ukrainie.
A Lech jest wypłacalny.

Seweryn Garczarczyk w Lechu