Sex party EPL w Brukseli

Data: 2020-12-02 19:56:32
Autor: u2
Sex party EPL w Brukseli
no proszę taki skandal, a brutuś nie donosi, kto tam balował razem z Szajerem:)))))))

https://wpolityce.pl/polityka/529112-czarnecki-sex-party-w-brukseli-to-powazny-problem-dla-epl-u

TYLKO U NAS. Sex party w Brukseli. Czarnecki: To jest poważny problem wizerunkowy dla EPL-u. Chcą tę sprawę zabić ciszą

Policja przerwała wczoraj sex party w Brukseli, w którym uczestniczył m.in. europoseł węgierskiego Fideszu Jozsef Szajer. Niektóre media podają, że w nielegalnej imprezie brali udział także inne osoby powiązane z Europejską Partią Ludową. Portal wPolityce.pl zapytał europosła PiS Ryszarda Czarneckiego, czy ta sprawa będzie kłopotem wizerunkowym dla EPL, czy zostanie szybko zapomniana.

,,To jest poważny problem wizerunkowy dla EPL-u"

     To jest poważny problem wizerunkowy dla EPL-u. W doniesieniach agencyjnych, także mediów, które nie są wrogie wobec EPL-u, były informacje, że byli tam ludzie związani z EPL-em. Ujawniono na razie nazwisko jednej osoby, która natychmiast zrezygnowała z mandatu europosła. Byłoby właściwie, żeby EPL wyjaśnił tę sprawę do końca, inaczej to głośne milczenie EPL-u, które się przeciąga, będzie dowodem na to, że mają coś do ukrycia i kryją jakieś osoby, które tam były

-- mówi Ryszard Czarnecki.

     Na dłuższą metę w ich interesie jest, żeby tę sprawę wyjaśnić, chociaż sądzę, że na razie chcą tę sprawę zabić ciszą. Uważają, że jak się o tym nie będzie mówić, to nie będzie tematu

-- dodaje.
,,Fidesz zareagował błyskawicznie"

Zapytany, czy ta sprawa to też problem wizerunkowy dla Fideszu, odpowiada:

     Jeśli mówimy w tym kontekście o sprawie Fideszu, to jej nie ma, bo ta formacja pokazała, jak należy reagować w sytuacjach kryzysowych. Pojawił się poważny problem z członkiem prezydium EPL, a zatem kolegą europosłów Andrzeja Halickiego z PO i Krzysztofa Hetmana z PSL-u, i Fidesz zareagował błyskawicznie, wymusił rezygnację z mandatu, zanim w ogóle się nazwisko pana Jozefa Szajera przedostało do wiadomości publicznej. Zatem można powiedzieć, że od Fideszu można się uczyć załatwiania takich problemów

-- podkreśla.
Próba wyrzucenia innego europosła Fideszu z EPL

Ryszard Czarnecki przedstawia inną sprawę z politykiem Fideszu - tym razem chodzi o próbę wyrzucenia europosła z EPL za to, że ten ośmielił się skrytykować wypowiedź Manfreda Webera, szefa EPL.

     Jeżeli mówimy o sprawie Fideszu, to dla mnie rzeczą dużo bardziej poważną jest to, co zdarzyło się teraz - pojawił się wniosek o wyrzucenie z EPL szefa delegacji Fideszu w europarlamencie, Tamasa Deutscha. To mi przypomina sytuację ze mną, gdy siłowo usunięto mnie z funkcji wiceszefa PE za wypowiedzi poza europarlamentem

-- mówi, po czym zarysowuje całą sytuację:

     Tamas Deutsch ośmielił się zaoponować, kiedy szef EPL Mafred Weber zaatakował Węgry, mówiąc: ,,No, jeżeli Orban przestrzega praworządności, to nie powinien się niczego bać, o co mu chodzi". Na to Tomas Deustch stanął w obronie własnego kraju i powiedział: ,,Kiedy Weber mówi, że nie mamy się czego obawiać, jeśli niczego nie ukrywamy, przypomina mi, że Gestapo i węgierska tajna policja AVH miały ten sam slogan". Ta forma obrony przed atakiem Webera widocznie bardzo się nie spodobała, skoro został złożony wniosek o wyrzucenie Tomasa Deustcha.

as

Data: 2020-12-02 20:43:54
Autor: Runt
Sex party EPL w Brukseli
W dniu 2020-12-02 o 19:56, karaluch u2 pisze:
no proszę taki skandal, a brutuś nie donosi, kto tam balował razem z Szajerem:)))))))

https://wpolityce.pl/polityka/529112-czarnecki-sex-party-w-brukseli-to-powazny-problem-dla-epl-u

Sexparty z wykorzystaniem AirTaxi to nie był poważny problem ;0))))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!

Data: 2020-12-03 07:57:01
Autor: Runt
Sex party EPL w Brukseli
W dniu 2020-12-02 o 21:30, kanalia u2 pisze:
[...]

Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

Data: 2020-12-03 11:43:40
Autor: u2
Sex party EPL w Brukseli
W dniu 03.12.2020 o 07:57, Runt pisze:
[...]

chciałbyś się tutaj rządzić co nie srunt ?:)))))))))))))

Data: 2020-12-03 14:32:14
Autor: Runt
pęd u2 do koryta
W dniu 2020-12-03 o 11:43, karaluch u2 pisze:
W dniu 03.12.2020 o 07:57, Runt pisze:
Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!
chciałbyś się tutaj rządzić co nie srunt ?:)))))))))))))

dla ciebie CHAMIE PAN RUNT ;-)))

Data: 2020-12-03 05:46:03
Autor: Zenek Kapelinder
pęd u2 do koryta
czwartek, 3 grudnia 2020 o 14:32:16 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
dla ciebie CHAMIE PAN RUNT ;-)))
Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Po takich panach jak ty pizdziak vel runt dziura w dupie dziadek na konia wchodził.

Data: 2020-12-04 08:30:23
Autor: Runt
kogut na koniu
W dniu 2020-12-03 o 14:46, KARALUCH Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Twój dziadek był stajennym więc pewnie wchodził kobyle w dupę ;-)))

Data: 2020-12-04 12:04:53
Autor: Zenek Kapelinder
kogut na koniu
Ziewwwww. Masz pizdziak vel runt dziura w dupie lotność taka jak ma płyta chodnikowa.

Data: 2020-12-05 08:09:49
Autor: Runt
kogut na koniu
W dniu 2020-12-04 o 21:04, karaluch Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Ziewwwww.
zenusiu, 21-wsza a ty już ziewasz? rozumiem, wcześnie wstałes by objechać hulajnogą  wszystkie  śmietniki na osiedlu i podebrac kocie żarcie z tacek. masz prawo być niewyspany.
Masz pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja zjełczała łechtaczka? mam nadzieję że u2 ją odpowiednio nawilża?
vel runt dziura
zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do kichy stolcowej? wciąż tesknisz za "pracą" w sowieckim burdelu dla zasłuzonych nazistów?
w dupie
uwielbiasz włazić w "otwór: u2, prawda? ;-)))
lotność taka jak ma płyta chodnikowa.
POwaznie? masz na myśli oczywiscie płytę chodnikową z kierunkowskazami? ;-)))

Data: 2020-12-03 06:13:26
Autor: u2
pęd u2 do koryta
> [...]
Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.

:))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2020-12-03 12:19:47
Autor: u2
Sex party EPL w Brukseli
W dniu 02.12.2020 o 19:56, u2 pisze:
no proszę taki skandal, a brutuś nie donosi, kto tam balował razem z Szajerem:)))))))

media podają inicjały dwóch łebków z immunitetem dyplomatycznym :

https://www.brusselstimes.com/brussels/143519/two-more-people-at-brussels-sex-party-invoked-diplomatic-immunity-hungarian-mep-jozsef-szajer-rue-des-pierres-coronavirus-drugs-identity-public-prosecutor/

Two more people at Brussels' sex party invoked diplomatic immunity
Wednesday, 02 December 2020

Two more people who were present at a sex party with 25 attendees, including Hungarian MEP Jozsef Szajer, in Brussels, invoked diplomatic immunity when the police stepped in last Friday.

The police were alerted by neighbours who complained about noise and potential breaches of measures related to the Covid-19 pandemic in an apartment on Rue des Pierres in Brussels, according to a statement by the Brussels' prosecutor's office.

"In the apartment, the police found about twenty persons. The identity of all those present was checked. Two of these persons, D. O. (1977) and P. B. (1987), invoked diplomatic immunity," the statement said.

[...]

Data: 2020-12-03 14:41:16
Autor: u2
Sex party EPL w Brukseli
W dniu 03.12.2020 o 12:19, u2 pisze:
[...]

ten P.B. to Patrick Breyer z niemieckiej Partii Piratów

https://en.wikipedia.org/wiki/Patrick_Breyer

Patrick Breyer (born 29 April 1977) is a German digital rights activist, jurist, Pirate Party Germany politician, and - since 2019 - Member of the European Parliament (MEP).[2] From 2012 to 2017 he was a member of the state parliament of Schleswig-Holstein and from April 2016 until the end of the legislative period he was also the leader of the Pirate group in that assembly.[3] Breyer is one of four European Pirate Party MEPs in the 2019-2024 term along with three Czech Pirate Party members, all of whom are members of the Greens / EFA parliamentary group.

[...]

Breyer was "by far the most hard-working parliamentarian with a total of 356 initiatives" in the legislative period of the Schleswig-Holstein state parliament running since 2012, reported Die Welt at the end of 2015 with reference to the information system of the state parliament.[35]

[...]

Breyer was the only member of the German Pirate Party to be elected to the European Parliament,[57] where he now sits, together with three members of the Czech Pirate Party who were elected at the same time, as one of a total of four members composing the Pirate Party in the parliament.[58] He joined the Greens-European Free Alliance group, as Julia Reda had done in the previous legislature, and so too did the three Czech pirates. For his group, Breyer is a member of the European Parliament Committee on Civil Liberties, Justice and Home Affairs and an alternate member of the European Parliament Committee on Legal Affairs.[59]

Data: 2020-12-03 07:12:01
Autor: bru...@interia.pl
Sex party EPL w Brukseli
czwartek, 3 grudnia 2020 o 14:41:20 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
> "In the apartment, the police found about twenty persons. The identity > of all those present was checked. Two of these persons, D. O. (1977) and > P. B. (1987), invoked diplomatic immunity," the statement said. > > [...]

Czyli data urodzenia ci się nie zgadza.

--
Bruno

Data: 2020-12-03 17:04:30
Autor: u2
Sex party EPL w Brukseli
W dniu 03.12.2020 o 16:12, bru...@interia.pl pisze:
[...]

sprawdziłem innych osłów z inicjałami P.B. tylko ten pasuje, jest typowy czeski błąd z datą urodzin, 1987 z 1977, jeropejska lyberalna lewizna starannie ukrywa swoich agenciaków, nie ma takiego osła z inicjałami D.O.:)))))))

Data: 2020-12-03 09:55:40
Autor: bru...@interia.pl
Sex party EPL w Brukseli
czwartek, 3 grudnia 2020 o 17:04:32 UTC+1 u2 napisał(a):
> [...]
sprawdziłem innych osłów z inicjałami P.B. tylko ten pasuje, jest typowy czeski błąd z datą urodzin, 1987 z 1977, jeropejska lyberalna lewizna starannie ukrywa swoich agenciaków, nie ma takiego osła z inicjałami D.O.:)))))))

Ale kumasz, że status dyplomaty nie jest tożsamy z byciem posłem do PE? Co prawda posłowie do PE, przynajmniej nasi, dostają paszporty dyplomatyczne, ale nie wszyscy dyplomaci są posłami do PE. --
Bruno

Data: 2020-12-03 19:16:05
Autor: u2
Sex party EPL w Brukseli
W dniu 03.12.2020 o 18:55, bru...@interia.pl pisze:
[...]

no i rok urodzenia 1987 wskazuje na niedoświadczonego młokosa, kto z was ubeckich pociotków używa takich agenciaków do spraw obyczajowych ?:)))))))))))))))

Data: 2020-12-03 19:19:17
Autor: A. Filip
Sex party EPL w Brukseli [Praworządny Parlament Europejski nie ma niczego do ukrywania! ;-) ]
"bru...@interia.pl" <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

dyplomatyczne, ale nie wszyscy dyplomaci są posłami do PE.

Przecież praworządny Parlament Europejski nie ma niczego do ukrywania! :-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-12-04 08:31:24
Autor: Runt
Sex party EPL w Brukseli [Holandia jest be!]
W dniu 2020-12-03 o 19:19, A. Filip pisze:
"bru...@interia.pl" <brunoj@interia.pl> pisze:

Przecież praworządny Parlament Europejski nie ma niczego do ukrywania! :-)

PE nie. PiS tak ;-))))

Data: 2020-12-03 17:34:02
Autor: u2
Sex party EPL w Brukseli
[...]

zgadza się, to typowy czeski błąd, aby ukryć tożsamość figo fago, ale przed karzącym okiem Saurona nic się nie ukryje:))))))))))))))))

(robię post z news.neostrada, wcześniej odpowiedziałem z news.icm)

Data: 2020-12-04 08:30:01
Autor: Runt
Sex party piratów w Brukseli
W dniu 2020-12-03 o 14:41, u2 pisze:

ten P.B. to Patrick Breyer z niemieckiej Partii Piratów

co do udziału w wyuzdanych orgiach "polskich dyplomatów" z PiS ma jakis pirat?

Może jeszcze za AirTaxi oskarżycie Johnny Depp'a? ;-)))