Sex z Ukraink± !!!

Data: 2011-03-26 18:18:41
Autor: MH
Sex z Ukraink± !!!
Hah !!!  Bardzo inteligentna dziewczyna (matematyka) , studiuje na naszej
państwowej uczelni ..  Nie na jakim¶ tam prywatnym gównie , na którym wykłada
dr Kruk PhD...   Nieee !! , żadnego sexa z ni± nie miałem , ot tylko taki
"tytół" w±tka , aby kto¶ się tym zainteresował , hehe......

MH

Data: 2011-03-26 19:34:20
Autor: sofu
Sex z Ukraink± !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imlam1$a2u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy to oznacza, że jeste¶ jej opiekunem i szukasz dla niej sponsorów?

sofu

Data: 2011-03-26 12:55:57
Autor: Marek
Sex z Ukraink± !!!
On Mar 26, 7:34 pm, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:imlam1$a2u$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> MH

> --

Czy to oznacza, że jeste¶ jej opiekunem i szukasz dla niej sponsorów?

Alfons ?

Data: 2011-03-27 09:42:13
Autor: sofu
Sex z Ukraink± !!!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:01732e65-d18c-4147-9d0c-bb330b22e76co20g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

> MH

> --

Czy to oznacza, że jeste¶ jej opiekunem i szukasz dla niej sponsorów?

-- --

Być może!? Ale tez może to pierwsza dziewczyna jaka go dopusciła do siebie i teraz biedak nie wie co z ni± zrobić, bo zyciowo nie  jest przygotowanany na takie niezrozumiałe dla niego przypadki.

Data: 2011-03-27 09:58:55
Autor: Panslavista
Sex z Ukraink± !!!
"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message news:immpon$7nr$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Być może!? Ale tez może to pierwsza dziewczyna jaka go dopusciła do siebie i teraz biedak nie wie co z ni± zrobić, bo zyciowo nie  jest przygotowanany na takie niezrozumiałe dla niego przypadki.

Syn maj±cy się żenić mówi do ojca:
Tatu¶ to miał dobrze - wzi±ł sobie mamusię, a ja muszę żenić się z obc±...

Data: 2011-03-26 20:03:24
Autor: Polok_Prawdziwy
Sex z Ukraink± !!!
 MH wrote:

[...]

Jo ale złukrajinkom kiedysik wałcie wydziwiołem...

Cheee..., cheee..., cheee...

A stołymy sem wlasku podmiastowym, coto ino naspocerki docepruw pseznacony był...

KACEZIMNEIROBOKIEMTOCONE....!!!

- cotobyło...!!!

WyłobroĽ sem Kumie, zenos strażmiejsko tam psyłapoła...!!!

Nocuz...
- galoty nadupem wciongnołem i idem donich...

Ategupieloki pytajomsiem "cojo tam robiem icywim, zeto karalne mamdatem bedzie"...?

COOOO, MAMDATEM...!!!

- atojus w Polcce kacapskiego jendzyka ucyć siem niemożno...!?

Cheba widzicie, ze zajińcia praktycne teroski miołem, winc prosem, pukim dobry, mie wspokoju ostawić, pedziołem...

Azeto chopy były, wture wkżyżu jesce pseciongu nimiały, tosiem ino po¶mioły idalej sem posły...

Data: 2011-03-26 20:59:59
Autor: u2
Sex z Ukraink± !!!
W dniu 2011-03-26 20:03, Polok_Prawdziwy pisze:
Jo ale złukrajinkom kiedysik wałcie wydziwiołem...

To twoja koza z Ukrainy ? :)

Data: 2011-03-27 03:03:52
Autor: MH
Sex z Ukraink± !!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

Azeto chopy były, wture wkżyżu jesce pseciongu nimiały, tosiem ino po¶mioły idalej sem posły...

============

Hah !!!  Kcem Ci Kumie pedzieć , zem łostatnio zniom pserabioł całkowanie.
Znacysiem całkowanie bez podstawianie ...  Mondra dziewcynka jez !!!  Syćko
postawić umi !!!

MH

Data: 2011-03-27 12:21:28
Autor: Polok_Prawdziwy
Sex z Ukraink± !!!
 MH wrote:

Hah !!!  Kcem Ci Kumie pedzieć , zem łostatnio zniom pserabioł całkowanie.
Znacysiem całkowanie bez podstawianie ...  Mondra dziewcynka jez !!! Syćko postawić umi !!!

Rachunek rużnickowy tes piknie siem pserobio...

- dobze jest ino łod dolniej sparki rozpocynać, bodo gurnej niepotsebuje być cołkiem stywny...

Data: 2011-03-27 12:35:23
Autor: u2
Sex z Ukraink± !!!
W dniu 2011-03-27 12:21, Polok_Prawdziwy pisze:
- dobze jest ino łod dolniej sparki rozpocynać, bodo gurnej niepotsebuje być cołkiem stywny...

Tak robisz ze swoj± koz± ? :)

Data: 2011-03-27 03:48:23
Autor: MH
Sex z Ukraink± !!!
 MH wrote:

> [...]

Azeto chopy były, wture wkżyżu jesce pseciongu nimiały, tosiem ino po¶mioły idalej sem posły...

===============

 No baaaa....  Dyć psyparłem jom !!!

MH

Data: 2011-03-26 20:55:05
Autor: u2
Sex z Ukraink± !!!
W dniu 2011-03-26 19:18,  MH pisze:
[...]

Uważaj aby¶ rzeż±czki nie zalapal ciemniaku :)

Data: 2011-03-27 03:54:27
Autor: MH
Sex z Ukraink± !!!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> "tytół" w±tka , aby kto¶ się tym zainteresował , hehe......
> Uważaj aby¶ rzeż±czki nie zalapal ciemniaku :)

================

Eee tam , robimy tylko analizę...  matematyczn± oczywistaoczywisto¶ć ciemnioku
zakochany w kurduplu ...

MH

Data: 2011-03-27 09:57:47
Autor: cytryna
Sex z Ukraink± !!!
[...]

*******************

Dr Kruk,PhD ¶ni zapewne w jaki¶ psychiatryku o pensji w ojro. Bieda umysłowa nie ma wzięcia nawet w wyższych szkołach pod egid± GSu.

Data: 2011-03-27 10:25:55
Autor: ..he®sk..
Sex z Ukraink± !!!
On Sat, 26 Mar 2011 18:18:41 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

kilkanascie lat temu calkiem porzadna ukrainka szla do lozka za porzadna polska szminke i komplet bawelnianych majtek z nazwa (po angielsku) kazdego dnia tygodnia. za kilkanascie dolarow mozna bylo jezdzic caly dzien wynajeta "taryfa", a "suwenir" w postaci paczki gumy
do zucia byl traktowany jak prezent urodzinowy!
to byly czasy relaksu! no i bylo sie kilka kg mlodszym ;o).

Data: 2011-03-27 10:01:16
Autor: Wiesiaczek
Sex z Ukraink± !!!
On Sun, 27 Mar 2011 10:25:55 +0200, ..he®sk.. wrote:

On Sat, 26 Mar 2011 18:18:41 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Hah !!!  Bardzo inteligentna dziewczyna (matematyka) , studiuje na
naszej paĹ„stwowej uczelni ..  Nie na jakimĹ› tam prywatnym gĂłwnie , na
ktĂłrym wykĹ‚ada dr Kruk PhD...   Nieee !! , ĹĽadnego sexa z niÄ… nie
miałem , ot tylko taki "tytół" wątka , aby ktoś się tym zainteresował ,
hehe......

[...]

No to teraz jest o  niebo lepiej.
Nasze rodzime małolatki dają dupy za 20 zł, co w porównaniu z czasami o których wspominasz jest chyba dużo korzystniejsze.
W każdym razie staram się te młode wspomagać jak mogę, żeby miały te parę groszy na kartę do telefonu lub papierosy:)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach: Gdy sÄ… ogĂłrki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-03-27 12:16:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Sex z Ukraink± !!!
Wiesiaczek wrote:

No to teraz jest o  niebo lepiej.
Nasze rodzime małolatki daj± dupy za 20 zł, co w porównaniu z czasami o
których wspominasz jest chyba dużo korzystniejsze.
W każdym razie staram się te młode wspomagać jak mogę, żeby miały te parę
groszy na kartę do telefonu lub papierosy:)

Tofakt, bidokuw tsa sponserować...

- testak robiem...

PS - ajako to rozkosz, takom 18-19-letniom spareckem pomientolić...!

Data: 2011-03-27 12:34:53
Autor: u2
Sex z Ukraink± !!!
W dniu 2011-03-27 12:16, Polok_Prawdziwy pisze:
PS - ajako to rozkosz, takom 18-19-letniom spareckem pomientolić...!

To twoja koza ma aż tyle lat ? Jeszcze jej do rzeĽni nie oddałe¶ ? :)

Data: 2011-03-27 15:49:12
Autor: jadrys
Sex z UkrainkÄ… !!!
W dniu 2011-03-26 19:18,  MH pisze:
Hah !!!  Bardzo inteligentna dziewczyna (matematyka) , studiuje na naszej
paĹ„stwowej uczelni ..  Nie na jakimĹ› tam prywatnym gĂłwnie , na ktĂłrym wykĹ‚ada
dr Kruk PhD...   Nieee !! , ĹĽadnego sexa z niÄ… nie miaĹ‚em , ot tylko taki
"tytół" wątka , aby ktoś się tym zainteresował , hehe......

MH

To ostatnie zdanie zupełnie niepotrzebne, - wszyscy wiedzą że nigdy nie zdradzisz Wondusia z jakąś babą.

Sex z Ukraink± !!!