Sex z Ukrainką !!!

Data: 2011-03-26 19:34:20
Autor: sofu
Sex z Ukrainką !!!

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imlam1$a2u$1inews.gazeta.pl...
Hah !!!  Bardzo inteligentna dziewczyna (matematyka) , studiuje na naszej
państwowej uczelni ..  Nie na jakimś tam prywatnym gównie , na którym wykłada
dr Kruk PhD...   Nieee !! , żadnego sexa z nią nie miałem , ot tylko taki
"tytół" wątka , aby ktoś się tym zainteresował , hehe......

MH

--

Czy to oznacza, że jesteś jej opiekunem i szukasz dla niej sponsorów?

sofu

Data: 2011-03-26 12:55:57
Autor: Marek
Sex z Ukrainką !!!
On Mar 26, 7:34 pm, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:imlam1$a2u$1inews.gazeta.pl...

> [...]

> MH

> --

Czy to oznacza, że jesteś jej opiekunem i szukasz dla niej sponsorów?

Alfons ?

Data: 2011-03-27 09:42:13
Autor: sofu
Sex z Ukrainką !!!

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:01732e65-d18c-4147-9d0c-bb330b22e76co20g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

> MH

> --

Czy to oznacza, że jesteś jej opiekunem i szukasz dla niej sponsorów?

-- --

Być może!? Ale tez może to pierwsza dziewczyna jaka go dopusciła do siebie i teraz biedak nie wie co z nią zrobić, bo zyciowo nie  jest przygotowanany na takie niezrozumiałe dla niego przypadki.

Data: 2011-03-27 09:58:55
Autor: Panslavista
Sex z Ukrainką !!!
"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote in message news:immpon$7nr$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Być może!? Ale tez może to pierwsza dziewczyna jaka go dopusciła do siebie i teraz biedak nie wie co z nią zrobić, bo zyciowo nie  jest przygotowanany na takie niezrozumiałe dla niego przypadki.

Syn mający się żenić mówi do ojca:
Tatuś to miał dobrze - wziął sobie mamusię, a ja muszę żenić się z obcą...

Sex z Ukrainką !!!