Sex z Ukrainką !!!

Data: 2011-03-26 20:03:24
Autor: Polok_Prawdziwy
Sex z Ukrainką !!!
 MH wrote:

Hah !!!  Bardzo inteligentna dziewczyna (matematyka) , studiuje na naszej
państwowej uczelni ..  Nie na jakimś tam prywatnym gównie , na którym
wykłada
dr Kruk PhD...   Nieee !! , żadnego sexa z nią nie miałem , ot tylko taki
"tytół" wątka , aby ktoś się tym zainteresował , hehe......

Jo ale złukrajinkom kiedysik wałcie wydziwiołem...

Cheee..., cheee..., cheee...

A stołymy sem wlasku podmiastowym, coto ino naspocerki docepruw pseznacony był...

KACEZIMNEIROBOKIEMTOCONE....!!!

- cotobyło...!!!

Wyłobroź sem Kumie, zenos strażmiejsko tam psyłapoła...!!!

Nocuz...
- galoty nadupem wciongnołem i idem donich...

Ategupieloki pytajomsiem "cojo tam robiem icywim, zeto karalne mamdatem bedzie"...?

COOOO, MAMDATEM...!!!

- atojus w Polcce kacapskiego jendzyka ucyć siem niemożno...!?

Cheba widzicie, ze zajińcia praktycne teroski miołem, winc prosem, pukim dobry, mie wspokoju ostawić, pedziołem...

Azeto chopy były, wture wkżyżu jesce pseciongu nimiały, tosiem ino pośmioły idalej sem posły...

Data: 2011-03-26 20:59:59
Autor: u2
Sex z Ukrainką !!!
W dniu 2011-03-26 20:03, Polok_Prawdziwy pisze:
Jo ale złukrajinkom kiedysik wałcie wydziwiołem...

To twoja koza z Ukrainy ? :)

Data: 2011-03-27 03:03:52
Autor: MH
Sex z Ukrainką !!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

Azeto chopy były, wture wkżyżu jesce pseciongu nimiały, tosiem ino pośmioły idalej sem posły...

============

Hah !!!  Kcem Ci Kumie pedzieć , zem łostatnio zniom pserabioł całkowanie.
Znacysiem całkowanie bez podstawianie ...  Mondra dziewcynka jez !!!  Syćko
postawić umi !!!

MH

Data: 2011-03-27 12:21:28
Autor: Polok_Prawdziwy
Sex z Ukrainką !!!
 MH wrote:

Hah !!!  Kcem Ci Kumie pedzieć , zem łostatnio zniom pserabioł całkowanie.
Znacysiem całkowanie bez podstawianie ...  Mondra dziewcynka jez !!! Syćko postawić umi !!!

Rachunek rużnickowy tes piknie siem pserobio...

- dobze jest ino łod dolniej sparki rozpocynać, bodo gurnej niepotsebuje być cołkiem stywny...

Data: 2011-03-27 12:35:23
Autor: u2
Sex z Ukrainką !!!
W dniu 2011-03-27 12:21, Polok_Prawdziwy pisze:
- dobze jest ino łod dolniej sparki rozpocynać, bodo gurnej niepotsebuje być cołkiem stywny...

Tak robisz ze swoją kozą ? :)

Data: 2011-03-27 03:48:23
Autor: MH
Sex z Ukrainką !!!
 MH wrote:

> [...]

Azeto chopy były, wture wkżyżu jesce pseciongu nimiały, tosiem ino pośmioły idalej sem posły...

 No baaaa....  Dyć psyparłem jom !!!

MH

--

Sex z Ukrainką !!!