Sexo narodowy problem

Data: 2013-04-09 08:44:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Sexo narodowy problem
Ile to już dni minęlo? Dziesięć, dwanaście, czy może więcej, a wciąż w najlepsze trwa bezsensowna dyskusja o jakiś dwóch konspiratorach i ich seksualnych upodobaniach. Ciągle ktoś do tego wraca i dupę zawraca.

Tu cnotliwego Kalisza z bezwzględnym okrucieństwem gwałci perwersyjna lewica, tam znów bezzębna lwica Albionu wyzionęła konserwatywnego ducha, a my z uporem rozkminiamy problem homoseksualny Zosi i Rudzielca. A przecież na dobrą sprawę to w ogóle nie ma o czym dyskutować.

Bo po pierwsze “Kamienie na szaniec” to klasyczny, antyliteracki gniot. Jakim cudem znlazło sie to wśród lektur szkolnych nie wiem, acz wiem, że to raczej nieporozumienie. Bo lektura szkolna to powinna być literatura, a nie grafomania, choć akurat grafomanii w kanonie lektur mamy pod dostatkiem. Tyle że – przynajmniej dzisiaj – lektur już raczej nikt nie czyta, więc natknięcie się przez jakiegoś małolata na “Kamienie…” jest dość mało prawdopodobne.

Po drugie z kolei… Mam wrażenie, a w zasadzie to nawet głębokie przekonanie, że przypisywanie tym bohaterom jakiś cech seksualnych, to wyjątkowo czcze zajęcie. Bo w zasadzie to obojętne, czy bzykali dziewczyny z podwórka, czy wzajemnie się bzykali. Jeśli faktycznie zaś coś z owych dialogów i opisów może wynikać, to raczej świadczy to o upodobaniach seksualnych autora owych dialogów, czyli samego Kamińskiego. Być może on miał istotny problem seksualny. Ale to już zupełnie inna historia.

http://tiny.pl/h8c2l

Data: 2013-04-12 16:09:43
Autor: mkarwan
Sexo narodowy problem
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5163b8bb$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluźnierców,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w związku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Sexo narodowy problem