Sezam Direct w BPH - wypłaty z polskich bankomatów za free

Data: 2010-07-11 21:47:57
Autor: Kay
Sezam Direct w BPH - wypłaty z polskich bankomatów za free
Hej,

Właśnie dotarło do mnie info, że dla konta Sezam Direct w BePeHu teraz wypłaty
z bankomatów w Polsce są za darmo dla wszystkich bankomatów w Polsce. Jedyna
opłata za kartę to gdy nie zrobi się 4 transakcji bezgotówkowych w miesiącu.
Wtedy jest 6 złotych opłaty za kartę. Według mnie to miła odmiana po tym jak
do tej pory za darmo były tylko wypłaty w BPH i Euronet... Muszę powiedzieć że
to kolejna zmiana na plus w ostatnim czasie w Bypyhu...

Chyba się przeniosę ze wszystkimi transakcjami z Mille - tam za darmo w koncie
internetowym są tylko bankomaty Mille - a to jednak nieporównywalne...

Pozdro

K.

Data: 2010-07-11 22:39:32
Autor: ls
On 11 Lip, 23:47, " Kay"  wrote:
[...]

To wciaz drozej, niz w DB lub Aliorze, no i bodajze ING...
Ale kierunek zmian dobry :)
--
pozdr.
ls

Data: 2010-07-12 00:54:22
Autor: krzysztofsf
On 12 Lip, 07:39, ls <l...@wp.pl> wrote:
On 11 Lip, 23:47, " Kay"  wrote:

> [...]

> to kolejna zmiana na plus w ostatnim czasie w Bypyhu...

To wciaz drozej, niz w DB lub Aliorze, no i bodajze ING...

Ale chyba zniesli zamiennik  limitujacych brak oplaty transakcji z
karta kredytowa.
Kiedys mieli bardzo pozytywny objaw, ze jesli ktos placil ich KK, to
transakcje nia automatycznie zwalnialy z oplaty za transakcje ( a
raczej ich brak) karta debetowa.

Data: 2010-07-12 23:15:45
Autor: Visco
On Mon, 12 Jul 2010 00:54:22 -0700 (PDT), krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:

[...]

nie znieśli
podnoszą opłatę "Za obsługę karty" z 3 na 6 jak nie wykonasz 4rech transakcji
(od 01.08)

Data: 2010-07-12 21:30:12
Autor: Kay
[...]

No tak - ale w Wawce to mozesz 4 bilety jednorazowe kupic w biletomacie placac karta i masz z dyni - a transakcje robisz na 4 x 2,80 miesiecznie ;-) Z reszta oplata ktora mozesz w prosty sposob anulowac jest OK (4 operacje bezgotowkowe karta to nie dramat) - mnie akurat wkurzylo Mille w zeszlym roku jak nagle oglosili ze zeby zniesc oplate za ROR-a to musze na nim trzymac 5000 PLN sredniomiesiecznego salda! Pozdro

K.

Data: 2010-07-12 23:42:31
Autor: krzysztofsf
On 12 Lip, 23:30, " Kay" <zpg.WYT...@gazeta.pl> wrote:
mnie akurat wkurzylo Mille w zeszlym roku
jak nagle oglosili ze zeby zniesc oplate za ROR-a to musze na nim trzymac 5000
PLN sredniomiesiecznego salda!

Majac takie saldo na koncie osczednosiowym w Eurobanku (4,25%
bezbelkowe), otrzymalbys okolo 17 zl.
Ile oszczedzilbys oplaty trzymajac na nieoprocentowanym ROR w
MIllenium?

Data: 2010-07-13 21:33:00
Autor: Kay
> [...]

bezbelkowe), otrzymalbys okolo 17 zl.
Ile oszczedzilbys oplaty trzymajac na nieoprocentowanym ROR w

Pewnie ze nie trzymalem - wole trzymac teraz w bepehu na oszczednosciowym  4.2% z dzienna kapitalizacja... :-)

Pozdro K.

Data: 2010-07-13 22:38:30
Autor: krzysztofsf
On 13 Lip, 23:33, " Kay" <zpg.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> MIllenium?

Pewnie ze nie trzymalem - wole trzymac teraz w bepehu na oszczednosciowym

A tam w Eurobanku jak myslisz? Jaka jest kapitalizacjia? :)
Naturalnie mozesz w BPH wyplacac z oszczednosciowego na ROR bez
ograniczen w postaciu limitu  wyplat bez oplaty?

Data: 2010-07-19 06:45:56
Autor: Kay
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> napisał(a):
trz=
ymac
> 5000

> Pewnie ze nie trzymalem - wole trzymac teraz w bepehu na
oszczednosciowym=
 =A0
> [...]

Naturalnie mozesz w BPH wyplacac z oszczednosciowego na ROR bez
ograniczen w postaciu limitu  wyplat bez oplaty?
Na razie się ledwo ogarniam z trzema bankami... ale pewnie za jakiś czas się zastanowię. A mają wypłaty ze wszystkich bankomatów za free?

K.

Data: 2010-07-19 00:19:12
Autor: krzysztofsf
On 19 Lip, 08:45, " Kay" <zpg.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Na razie się ledwo ogarniam z trzema bankami... ale pewnie za jakiś czas się
zastanowię. A mają wypłaty ze wszystkich bankomatów za free?

Chyba 1 zl za wszystkie poza Eurobankowymi , bankomaty.
Karta platna chyba 1 zl miesiecznie bez zwolnien.

Z karty zrezygnowalem, z gotowki korzystam sporadycznie, wyplacajac
kilka razy w miesiacu po kilkadziesiat zl.
Korzystam pod to z Nordei.

Data: 2010-07-12 23:38:29
Autor: krzysztofsf
On 12 Lip, 23:15, Visco <vi...@blx.pl> wrote:
On Mon, 12 Jul 2010 00:54:22 -0700 (PDT), krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

nie znieśli
podnoszą opłatę "Za obsługę karty" z 3 na 6 jak nie wykonasz 4rech transakcji

Ale czy dokonywanie transakcji wylacznie KK powoduje nienalicznei
oplaty na karcie debetowej?

Data: 2010-07-13 21:59:51
Autor: Kay
Sezam Direct w BPH - wypłaty z polskich bankomatów za free

Ale czy dokonywanie transakcji wylacznie KK powoduje nienalicznei
oplaty na karcie debetowej?

Kredytowke bede mial za kilkanascie dni - jak dostane i porobie transakcje (jest cashback bez limitu wiec motywacja rosnie) to sprawdze czy naliczy mi oplate i napisze na liste...

Pozdro

K.

Data: 2010-07-15 12:50:39
Autor: Visco
On Mon, 12 Jul 2010 23:38:29 -0700 (PDT), krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:

Ale czy dokonywanie transakcji wylacznie KK powoduje nienalicznei
oplaty na karcie debetowej?

dokładnie tak, tylko kredytówką płacę w sklepach, a debetowa służy do okazyjnego
wyciągania gotówki z bankomatu.

(poczytaj TOIPa - str. 10 dla ułatwienia ;-)
--
ASSek

Data: 2010-07-15 04:32:58
Autor: krzysztofsf
On 15 Lip, 12:50, Visco <vi...@blx.pl> wrote:
On Mon, 12 Jul 2010 23:38:29 -0700 (PDT), krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
> [...]

wyciągania gotówki z bankomatu.

(poczytaj TOIPa - str. 10 dla ułatwienia ;-)

czyli ta opcja pozostala - przegladalem TOiP, ale nie doszukalem sie
gdy pisalem posta - teraz znalazlem..

Data: 2010-07-18 07:38:17
Autor: Kay
> [...]
> (poczytaj TOIPa - str. 10 dla u=B3atwienia ;-)

czyli ta opcja pozostala - przegladalem TOiP, ale nie doszukalem sie
Tez zmotywowaliscie mnie do przejrzenia TOiP-a i znalazlem ze przelewy internetowe z karty kredytowej sa tez za free... Oczywiscie od kwoty przelewu naliczane sa odsetki (wchodzisz w kredyt) ale u konkurencji takie cos kosztuje zwykle ok. 2-3% prowizji + naliczane odsetki...

K.

Data: 2010-07-19 00:16:12
Autor: krzysztofsf
On 18 Lip, 09:38, " Kay" <zpg.WYT...@gazeta.pl> wrote:
krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

przelewu naliczane sa odsetki (wchodzisz w kredyt) ale u konkurencji takie
cos kosztuje zwykle ok. 2-3% prowizji + naliczane odsetki...

Sa banki, gdzie jest wylacznie prowizja a przelewy splacane w terminie
maja GP.

Data: 2010-07-20 20:12:17
Autor: Kay
> [...]
> cos kosztuje zwykle ok. 2-3% prowizji + naliczane odsetki...

Sa banki, gdzie jest wylacznie prowizja a przelewy splacane w terminie

A ktore?

Z tego co widzialem - w Mille - jest chyba 3% min. 7 PLN. W Bepehu do 31.12 była też jakaś procentowa prowizja ale po połączeniu z GE znieśli prowizje od przelewów internetowych z kart... W przypadku CITI - prowizji nie ma ale tylko przy przelewach za płatności za rachunki za media (prąd, woda, czynsz itp)... Za przelew na dowolny rachunek chyba jest prowizja...

Pozdro

K.

Data: 2010-07-21 00:49:45
Autor: Michał Kurowski
Sezam Direct w BPH - wypłaty z polskich bankomatów za free

A ktore?

bzwbk

1% na dowolny rachunek, transakcja bezgotówkowa, w GP

Pozdrawiam,

--
Michał

Data: 2010-07-12 07:50:35
Autor:
 Kay <zpg.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Chyba się przeniosę ze wszystkimi transakcjami z Mille - tam za darmo w koncie
internetowym są tylko bankomaty Mille - a to jednak nieporównywalne...

A czy nadal trzeba płacić za przelewy (nie pamiętam czy same przelewy czy za
hasła SMS do nich)?

Data: 2010-07-12 11:47:35
Autor: J_K_K
Użytkownik <arka.dio.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i1ehga$9gi$1inews.gazeta.pl...
A czy nadal trzeba płacić za przelewy (nie pamiętam czy same przelewy czy za
hasła SMS do nich)?

Bodajże do 5 za darmo, zaufani za wyjątkiem pierwszego razu nie potrzebują SMS.
Konta oszczędzające można zasilić bez robienia z nich zaufanych.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-12 23:18:36
Autor: Visco
Sezam Direct w BPH - wypłaty z polskich bankomatów za free
On Mon, 12 Jul 2010 11:47:35 +0200, "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm>
wrote:

Bodajże do 5 za darmo, zaufani za wyjątkiem pierwszego razu nie potrzebują SMS.
Konta oszczędzające można zasilić bez robienia z nich zaufanych.

poza tym, jednym wygenerowanym kodem SMS da się podpisać więcej przelewów (w
ramach jednej sesji logowania)

Data: 2010-07-13 00:17:16
Autor: J_K_K
Użytkownik "Visco" <visco@blx.pl> napisał w wiadomości news:gg1n365p8i8uhhbqhcu4g2ag9oa2b75lls4ax.com...
poza tym, jednym wygenerowanym kodem SMS da się podpisać więcej przelewów (w
ramach jednej sesji logowania)

Zgadza się :-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-21 20:18:34
Autor: DanW
W dniu 13-07-2010 00:17, J_K_K pisze:
[...]

Jeden SMS to podpisywanie przelewów przez 30 min, można też "do koszyka" i jednym SMS podpisać. Nie wiem jak jest w Direct ale w Sezam MAX 4 płatności kartą można zastąpić czterema wypłatami z obcych bankomatów - sprawdziłem osobiście, opłata za kartę nie jest naliczana

Sezam Direct w BPH - wypłaty z polskich bankomatów za free