[PRESS] Sezon burzowy się zaczął ... ['] [']

Data: 2011-06-25 19:55:41
Autor: J_K_K
[PRESS] Sezon burzowy się zaczął ... ['] [']
Data: 2011-06-26 22:57:56
Autor: Tomasz Sójka
[PRESS] Sezon burzowy się zaczął ... ['] [']
Dnia Sat, 25 Jun 2011 19:55:41 +0200, J_K_K napisał(a):

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,9840951,Polscy_turysci_zgineli_w_Rumunii___w_gorach_zaskoczyla.html

Pzdr

JKK

Akurat jest tam Nacz. Inżynier ze znajomymi; jednak dzień później dostałem
od niego SMSa z informacją o burzach i późniejszym już słońcu. Więc to nie
oni, zresztą nie wędrują z namiotami... Pozdrawiam Tomek

Data: 2011-06-27 07:33:15
Autor: Basia Z.
W dniu 2011-06-26 22:57, Tomasz Sójka pisze:

[...]

Ja się na tyle zaniepokoiłam, że wysłałam do Wojtka SMS z zapytaniem czy u Nich wszystko w porządku i wyraźnie mi napisał, że w porządku.

B.

Data: 2011-07-03 14:33:27
Autor: Jacek G.
Sezon burzowy się zaczął ... ['] [']
On 27 Cze, 07:33, "Basia Z." <bjz-to-u...@poczta.i-to-tez.onet.pl>
wrote:
> Akurat jest tam Nacz. In ynier ze znajomymi; jednak dzie p niej dosta em
> od niego SMSa z informacj o burzach i p niejszym ju s o cu. Wi c to nie
> oni, zreszt nie w druj z namiotami...
> Pozdrawiam Tomek

Ja si na tyle zaniepokoi am, e wys a am do Wojtka SMS z zapytaniem czy
u Nich wszystko w porz dku i wyra nie mi napisa , e w porz dku.
Wszyscy już wrócili. W dodatku niestety nieco wcześniej niż plan
przewidywał, gdyż pogoda była tragiczna. Lało z przerwami prawie cały
czas. Dla mnie i Joli był to szczególnie krótki wyjazd, gdyż
dojechaliśmy w poniedziałek wieczorem. Tego dnia pogoda była niezła..
Ale już we wtorek zaczęły się ulewy. Nie było sensu ruszać się
gdziekolwiek, więc czas spędziliśmy pod obozową wiatą Krzyśka na
rozmowach i opowieściach. W środę rano rozpogodziło się, więc udało
się zrobić wycieczkę - my przeszliśmy Cheile Galbenei. Jednak już w
drugiej połowie dnia znów zaczęło padać. Padało, a raczej intensywnie
lało całą noc. Strumień groził już wylaniem. Prognozy, które
dostawaliśmy sms'em też nie zapowiadały poprawy. Wobec takiej sytuacji
zarządziliśmy odwrót. Szkoda, że nie udało nam się więcej pochodzić,
ale w sumie zobaczyliśmy jak wygląda teren i dojazd, więc pewnie tam
kiedyś wrócimy. No i pod względem towarzyskim było bardzo
sympatycznie.To tak w skrócie. Udało mi się przed chwilą wrzucić parę
zdjęć do galerii:
http://www.jacekg.netai.net/Relacje/Lato%202011/Padisz%20w%20deszczu
--
Jacek G.

Data: 2011-07-03 20:49:39
Autor: Piotr
[PRESS] Sezon burzowy się zaczął ... ['] [']
A tak apropos sezonu burzowego, to TOPR wstawił film edukacyjny co zrobić na okoliczność burzy w górach: http://vimeo.com/1383258

pozdrawiam

[PRESS] Sezon burzowy się zaczął ... ['] [']