Sezon motocyklowy rozpoczęty

Data: 2010-03-21 18:38:24
Autor: glang
Sezon motocyklowy rozpoczęty
Data: 2010-03-21 18:52:41
Autor: MadMan
Sezon motocyklowy rozpoczęty
Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:38:24 +0100, glang napisał(a):

pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)

Może. Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
jechał jak idiota. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-21 19:02:57
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:52:41 +0100, MadMan napisał(a):

Może. Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
jechał jak idiota.

I tak właśnie najczęściej wygląda. Na stu mijanych motocyklistów
dziewięćdziesięciu ośmiu jedzie normalnie, ale ludzie zapamiętują tego
jednego, czy dwóch zjebów. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-03-21 21:16:32
Autor: castrol
Przemysław Bernat pisze:

I tak właśnie najczęściej wygląda. Na stu mijanych motocyklistów
dziewięćdziesięciu ośmiu jedzie normalnie, ale ludzie zapamiętują tego
jednego, czy dwóch zjebów.

Taa. Kazdego motocykliste, ktorego ostatnio widzialem, raczej nie mozna zaliczyc do grupy jadacych normalnie. Kazdy zapiernicza i skacze z pasa na pas. Najlepszy byl ojciec z dzieckiem. Pedziel i robil slalom pomiedzy samochodami.

Moze pogoda ma taki wplyw na kierowcow, bo i Ci w samochodach tez jacys mniej przytomni sa. Moze sporo niedzielniakow po zimie wyciagnela samochody i motory.

Jacek Kustra

Data: 2010-03-21 22:29:12
Autor: to
Przemysław Bernat wrote:

I tak właśnie najczęściej wygląda. Na stu mijanych motocyklistów
dziewięćdziesięciu ośmiu jedzie normalnie, ale ludzie zapamiętują tego
jednego, czy dwĂłch zjebĂłw.

Tak, tak, chyba w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 19:04:47
Autor: Bydlę
MadMan wrote:

> Może.
> Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
> jechał jak idiota.

Masz szczęście.
Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.

--
Bydlę

Data: 2010-03-21 19:01:51
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Sezon motocyklowy rozpoczęty
glang pisze:
dla zwolenników i przeciwników
http://wiadomosci.onet.pl/2699,2144501,wydarzenie_lokalne.html
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100320/LECZNA/879168991

To tylko dowód na to, że PJ kategorii A zdecydowanie powinno być dla bardziej dojrzałych ludzi niż przeciętny 18-20 latek.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-03-21 19:04:18
Autor: masti
Sezon motocyklowy rozpoczęty
Dnia pięknego Sun, 21 Mar 2010 19:01:51 +0100, osobnik zwany Marcin
\"Kenickie\" Mydlak wystukał:

glang pisze:
dla zwolennikĂłw i przeciwnikĂłw
[...]

zwłaszcza, że gówniarze jeżdżą bez żadnego prawka.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-03-21 20:20:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak

glang pisze:
[...]

To też fakt. Bo kary za to są za niskie - 500zł za jazdę bez uprawnień to kpina. Jakby taki dostał 5000 i musiał sprzedać kochane moto, to by się opamiętał. To zresztą tyczy się też kierowców samochodów.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaĹź

Data: 2010-03-21 20:39:52
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-03-21, Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> wrote:

[...]

A jakby dostał pięćset tysięcy to już na pewno nikt nigdy by bez prawka
na drogę nie wyjechał...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-21 20:44:42
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Krzysiek Kielczewski pisze:
On 2010-03-21, Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> wrote:

[...]

Widzisz. Kara ma być na tyle dotkliwa by czegoś nauczyć. A ludzie z premedytacją jeżdżą bez PJ, bo im to wychodzi taniej raz w roku mandat zapłacić, niż iść na kurs, potem na egzamin...

Data: 2010-03-21 21:14:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-03-21, Marcin "Kenickie" Mydlak <eikcinek@34xob.lp> wrote:

[...]

Problem nie w kwocie mandatu tylko w prawdopodobieństwie jego
otrzymania.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-21 22:16:29
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 21 Mar 2010 21:14:40 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Problem nie w kwocie mandatu tylko w prawdopodobieństwie jego
otrzymania.

IMO zamiast kar prewencyjnych powinny być kary skutkowe - czyli jak bez
uprawnień zrobiłeś kuku komus, to masz przerąbane. --
     ___________ (R)

Data: 2010-03-22 01:43:30
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

IMO zamiast kar prewencyjnych powinny być kary skutkowe - czyli jak bez
uprawnień zrobiłeś kuku komus, to masz przerąbane.

I jaka niby w tym logika? Zresztą teraz niestety trochę tak już jest.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-24 23:15:54
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 22 Mar 2010 02:43:30 +0100, to napisał(a):

IMO zamiast kar prewencyjnych powinny być kary skutkowe - czyli jak bez
uprawnień zrobiłeś kuku komus, to masz przerąbane.

I jaka niby w tym logika? Zresztą teraz niestety trochę tak już jest.

Ano taka, że nie ma sensu karać kogoś za to, że potrafi jeździć, a nie ma
papierka. Karane jest wyrządzenie szkody.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-03-25 07:50:51
Autor: to
Adam Płaszczyca wrote:

Ano taka, że nie ma sensu karać kogoś za to, że potrafi jeździć, a nie
ma papierka. Karane jest wyrządzenie szkody.

Ale dlaczego szkoda bez prawka ma być gorsza od szkody z prawkiem? --
cokolwiek

Data: 2010-03-26 23:09:08
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia 25 Mar 2010 08:50:51 +0100, to napisał(a):

Ano taka, że nie ma sensu karać kogoś za to, że potrafi jeździć, a nie
ma papierka. Karane jest wyrządzenie szkody.

Ale dlaczego szkoda bez prawka ma być gorsza od szkody z prawkiem?

Dlatego, że bez papierka istnieje domniemanie, że klient NIE UMIAŁ jeżdzić. --
     ___________ (R)

Data: 2010-03-25 13:21:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-03-24, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

[...]

Tylko w Twoim matriksie, gdzie wszyscy myślą, przewidują, egzekucja
zobwiązań jest szybka i skuteczna, a strat nienaprawialnych nie ma.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-26 23:09:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 25 Mar 2010 13:21:12 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

[...]

Z jednym sie zgodzę - u nas egzekucja lezy. --
     ___________ (R)

Data: 2010-03-22 07:17:10
Autor: J.F.
On Sun, 21 Mar 2010 22:16:29 +0100,  Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Przeciez tak jest - bez PJ to cie i sad zle potraktuje, i
ubiezpieczenie.

Tylko ze nie o to chodzi zeby wypadkow bylo wiecej, a w kazdym dwie
ofiary - srogo ukarany sprawca tez. Lepsza prewencja.

J.

Data: 2010-03-21 21:17:51
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 21 Mar 2010 19:01:51 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

[...]

Ależ skąd. To dowód, że na motocykle nie potrzeba prawa jazdy, selekcja
naturalna wystarcza. --
     ___________ (R)

Data: 2010-03-21 21:32:40
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
[...]

Gdyby to robili samotnie - a tak jest niezerowe prawdopodobieństwo że kogoś ze sobą zabiorą :(
Również niektórych będziemy musieli utrzymywać przez lata...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2010-03-21 22:27:48
Autor: Shrek
Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

Gdyby to robili samotnie - a tak jest niezerowe prawdopodobieństwo że kogoś ze sobą zabiorą :(

Jednak o rząd wielkości mniejsze niż w przypadku kierownik samochodu.

Również niektórych będziemy musieli utrzymywać przez lata...

Również mniejsza szansa - jak wyżej.

Shrek.

Data: 2010-03-21 21:33:42
Autor: Staszek Sosenko
Adam Płaszczyca wrote:

Ależ skąd. To dowód, że na motocykle nie potrzeba prawa jazdy,
selekcja naturalna wystarcza.

Zgodziłbym się, gdyby nie to, że przy tej selekcji może ucierpieć ktoś niewinny.

--
Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
priv: Nissan 100NX 2.0 '95

Data: 2010-03-21 22:14:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 21 Mar 2010 21:33:42 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

Ależ skąd. To dowód, że na motocykle nie potrzeba prawa jazdy,
selekcja naturalna wystarcza.

Zgodziłbym się, gdyby nie to, że przy tej selekcji może ucierpieć ktoś niewinny.

Staszek, skup się: TEN przypadek ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2010-03-21 19:36:59
Autor: Seba
Sezon motocyklowy rozpoczęty
Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:38:24 +0100, glang napisał(a):

pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)

Spokojnie - do maja się wykruszą. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.
Lancia Lybra SW
Yamaha Fazer FZS

Data: 2010-03-21 21:11:58
Autor: KJ Siła Słów
glang pisze:
dla zwolenników i przeciwników
http://wiadomosci.onet.pl/2699,2144501,wydarzenie_lokalne.html
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100320/LECZNA/879168991 pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)

Wszystko co masz do powiedzenia na temat to podac link do smiertelnego wypadku no i jeszcze tylko dodac glupawa zachete do dyskusji.
A skoro jak zwykle jest pyskowka to najwyrazniej takiej tez oczekujesz, nawet juz sie na nia cieszysz.

No to baw sie dobrze.
Scierwojadzie.

KJ

Data: 2010-03-21 21:51:29
Autor: glang
Sezon motocyklowy rozpoczęty
No to baw sie dobrze.
Scierwojadzie.

chyba mnie mylisz z kimś ze swojej rodziny
nie miałem nieprzyjemności poznać Twej tragicznej osoby i mam nadzieję że nie będę miał bo po co??
a gdybyś nie rozumiał dalej to zerknij co czytasz.
to się nazywa grupa dyskusyjna więc z żałozenia chodzi o dyskusję. myślę, ba!! wręcz widzę po odpowiedziach innych użytkowników że inteligentym ludziom link wystarczy do rzeczowej i całkiem kulturalnej dyskusji z której wynika wiele mądrego chociażby wysokie kary za brak uprawnień które popieram
mimo to pozdrawiam nawet takich jak Ty.
nie będę Cię obrażał bo Cię nie znam a sam się przedstawiłeś wystarczająco.
może kiedyś się spotkamy to przeprosisz.
GL

Data: 2010-03-21 23:46:19
Autor: KJ Siła Słów
glang pisze:

myślę, ba!! wręcz widzę po odpowiedziach innych użytkowników że inteligentym ludziom link wystarczy do rzeczowej i całkiem kulturalnej dyskusji

Masz tu swoja dyskusje rzeczowa:

AP, znany na pms, motocyklista, choc nikt go na moto od lat nie widzial, na liscie moto pare osob go do dzis serdecznie  nie znosi (za pewien watek podobny do obecnego).

> Ależ skąd. To dowód, że na motocykle nie potrzeba prawa jazdy,
> selekcja
> naturalna wystarcza.

A to jakis nowy powtarza co wyczytal w Fakcie:

> Gdyby to robili samotnie - a tak jest niezerowe prawdopodobieństwo że > kogoś ze sobą zabiorą :(
> Również niektórych będziemy musieli utrzymywać przez lata...

może kiedyś się spotkamy to przeprosisz.

Ja wybieram sobie znajomosci.

KJ

Data: 2010-03-23 07:58:54
Autor: glang
> [...]

> Również niektórych będziemy musieli utrzymywać przez lata...

może kiedyś się spotkamy to przeprosisz.

Twoja sprawa.
ale jednak musisz przynać że można normalnie, po ludzku, z argumentami :)
sam nie jestem motocyklistą chociaż ciągle o tym myślę i żałuję że w młodosci nie zrobiłem kat B. nie dla ścigacza ale dla choperka albo nawet skuterka ale o większej pojemności. powiem wiecej sprzedaje motocykle i dlatego ten temat tak boli. przez moją ulicę codziennie śmigaja miejscy motocykliści bo niedaleko mają wspólny garaż i jak myślisz ilu jedzie normalnie? wierz mi że na 100 przelotów może 5. a ulicy raptem 700 metrów od świateł do torów.
wczoraj przejechałem przez Polskę 1000 km ze wschodu na Śląsk. widziałem kilkunastu motocyklistów. wiesz kogo pamiętam?? tylko dwóch debili w okolicach Tarnowskich Gór którzy dawali taką popisówkę że żal było patrzeć. wszyscy tylko czekali na CB kiedy sie rozwalą.
stareotypy??
pzdr
GL

Data: 2010-03-23 08:35:52
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "glang" <glang@o2222222.pl> napisał w wiadomości news:ho9pn0$1to$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]
Nie inaczej, sam nawet twierdzisz, ze zapamietales dwoch.

Prawo jazdy kat A jest na motocykle.

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2010-03-23 21:16:29
Autor: glang
Sezon motocyklowy rozpoczęty
Prawo jazdy kat A jest na motocykle.

ups. dokładnie. to z rozpędu
pzdr
GL

Data: 2010-03-23 14:16:27
Autor: KJ Siła Słów
Sezon motocyklowy rozpoczęty
glang pisze:

stareotypy??

Zacznij jezdzic, po prostu.

EOT

KJ

Data: 2010-03-22 08:15:56
Autor: szwagier
[...]

Uuuu..nerwowo. Na tyle nerwowo ze proponuje przed wyjechaniem na ulice czymkolwiek (motocyklem, samochodem, rowerem, hulajnoga czy nawet taczka) zrobic psychotesty.

szwagier

Data: 2010-03-22 10:03:42
Autor: KJ Siła Słów
Sezon motocyklowy rozpoczęty
szwagier pisze:

Uuuu..nerwowo.

Tabloidowosc takich watkow wk.. mnie od zawsze (mozna sobie poszuakc po archiwum), co roku tam samo niczemu nie sluza.

Na tyle nerwowo ze proponuje przed wyjechaniem na ulice czymkolwiek (motocyklem, samochodem, rowerem, hulajnoga czy nawet taczka) zrobic psychotesty.

Dla mnie bardziej psychiczne jest podawanie linku z gazety do smiertelnego wypadku i pisanie "licze na ciekawa dyskusje" i jeszcze usmiechniety emot na koniec.

Dla Ciebie to normalne ?

KJ

Data: 2010-03-22 10:26:45
Autor: Bartek Kacprzak

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości news:ho7bpm$qri$1inews.gazeta.pl...
Tabloidowosc takich watkow wk.. mnie od zawsze (mozna sobie poszuakc po archiwum), co roku tam samo niczemu nie sluza.
No a mnie strofowales. :)
Ich tu niczego nie nauczysz, banda frustratów i poziom onetu.
Szkoda klawiszy.

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Data: 2010-03-22 11:10:26
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Sezon motocyklowy rozpoczęty
szwagier pisze:
(...)
Uuuu..nerwowo. Na tyle nerwowo ze proponuje przed wyjechaniem na ulice czymkolwiek (motocyklem, samochodem, rowerem, hulajnoga czy nawet taczka) zrobic psychotesty.

Poczekaj jeszcze trochę - sezon się jeszcze nie zaczął, a już głupawe
komentarze i różne chamskie odzywki.

Data: 2010-03-22 11:51:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-03-22, Artur 'futrzak' Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

I będzie więcej. Jakby nie patrzeć to po przejechaniu kilkuset
kilometrów (w lecie) widzi się kilkudziesięciu szalejących
motocyklistów i ze dwóch normalnych. Całej reszty normalnych się nie
zauważa, bo poruszają się przed i za nami z mniej-więcej tą samą
prędkością w mniej-więcej tej samej stałej odległości od nas... Tak jak
na autostardzie: stado kapeluszników, których trzeba wyprzedzić, stado
debili nas wyprzedzających i ja :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-22 12:11:16
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
On 2010-03-22, Artur 'futrzak' Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Nie mogę się zgodzić z powyższym - jeśli już, to może w minimalnej
części. W mieście, bądź na typowych drogach krajowych (jednojezdniowych)
dość dobrze widać kto jedzie normalnie, a kto zachowuje się debilnie.
Oczywiście, jak ktoś chce nie zauważać jeżdżących normalnie, to ich
nie zauważy, ale problemem nie jest brak ich widocznej obecności, tylko
niechęć do zauważenia zachowań poprawnych. Jakoś nie zauważyłem, by
większość wyprzedzających motocyklistów to debile.

Tak jak
na autostardzie: stado kapeluszników, których trzeba wyprzedzić, stado
debili nas wyprzedzających i ja :)

Brak analogii do tego co wyżej napisałeś, choć prawdą jest, że część
osób tak rzeczywistość postrzega.

Data: 2010-03-22 13:12:25
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-03-22, Artur 'futrzak' Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Raczej nie rzucanie się w oczy.

tylko
niechęć do zauważenia zachowań poprawnych. Jakoś nie zauważyłem, by
większość wyprzedzających motocyklistów to debile.

Wyprzedzał? No to na pewno jechał czysta na gumie!
:)

[...]

Żart żartem, ale większość tak postrzega. Dziesięciu wyprzedzanych
zauważysz, dziesięciu wyprzedzonych zauważych, paru tysięcy jadących
równo z Tobą po prostu nie widzisz.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

PS: Może żeby było jasne: ja nie uważam, że większość motocyklistów to
debile.

Data: 2010-03-22 13:36:34
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Sezon motocyklowy rozpoczęty
Krzysiek Kielczewski pisze:
(...)
Raczej nie rzucanie się w oczy.

Nazwij to jak chcesz - istnieje spora grupa osób, która zwyczajnie nie
chce widzieć tego, co regularnie się pojawia. Z różnych przyczyn.
Tyczy to oczywiście również ich własnego zachowania.

Wyprzedzał? No to na pewno jechał czysta na gumie!
:)

Bez przesady - wyprzedzanie przez motocykl to nic dziwnego. Faktem jest,
że dla pewnych ludzi nie ma znaczenia jak to było wykonane, wystarczy
sam fakt do wyrokowania.

Żart żartem, ale większość tak postrzega.

To jest Twoje zdanie i ja się z nim nie zgadzam.

Dziesięciu wyprzedzanych zauważysz, dziesięciu wyprzedzonych zauważych,
> paru tysięcy jadących równo z Tobą po prostu nie widzisz.

Zauważysz wszystkie zachowania - te poprawne i te negatywne. Wbrew temu
co twierdzisz, te tysiące jadących "równo" widać doskonale - czy to na
pasie obok, na przeciwległej jezdni/pasie, na podporządkowanych, w
lusterku, czy też zwyczajnie przed sobą. Tyczy to wszystkich uczestników
ruchu.

Data: 2010-03-22 16:56:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-03-22, Artur 'futrzak' Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

No przecież właśnie o tym piszę.

Żart żartem, ale większość tak postrzega.

To jest Twoje zdanie i ja się z nim nie zgadzam.

To jakie jest Twoje, że większość ludzi piszących o debilach na dwóch
kółkach ma rację?

> [...]

pasie obok, na przeciwległej jezdni/pasie, na podporządkowanych, w
lusterku, czy też zwyczajnie przed sobą. Tyczy to wszystkich uczestników

Przed i za sobą zobaczę tylko kilku-kilkunastu. Całej rzeszy jadących
z tą samą prędkością nie zobaczę - no bo i jak?

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-03-22 17:10:46
Autor: Artur Maśląg
On 2010-03-22, Artur 'futrzak' Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Nie, nie - pisałeś, że większość tak postrzega.

Żart żartem, ale większość tak postrzega.
To jest Twoje zdanie i ja się z nim nie zgadzam.

To jakie jest Twoje, że większość ludzi piszących o debilach na dwóch
kółkach ma rację?

Myślałem, że wcześniejsze wyjaśnienie było wystarczająco czytelne,
niemniej powtórzę: nieprawdą jest, że większość ludzi tak to postrzega.
Najwyżej najlepiej słychać tych gardłujących, choć to w sumie jakości
nie tworzy.

[...]

To już Twój problem - jak tam codziennie widuję pewnie tysiące
normalnych kierowców i tylko niewielki odsetek zachowań debilnych.
Część jest przede mną, część za mną, cześć po mojej lewej stronie,
część po prawej, część jedzie, cześć stoi, część wyprzedza itd.
Nie jeździłeś nigdy samochodem?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-23 00:03:43
Autor: złoty
Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

niechęć do zauważenia zachowań poprawnych. Jakoś nie zauważyłem, by
większość wyprzedzających motocyklistów to debile.

...niestety - mam odmienny poglad. Wg tego co widze - zdecydowana, przytlaczajaca wiekszosc osob poruszajacych sie na motorach w PL to debile. Sa..sa oczywiscie ci normalni (glownie poruszajacy sie chopperach), lecz gina w tlumie swoich debilnych braci spod znaku dwoch kolek (glownie scigaczy). Jest to wrecz razaco widoczne, gdy przekraczam zachodnia granice PL i doslownie rzuca sie w oczy styl jazdy motodebili w PL. Nie wiem z czego to wynika ale np w takich Niemczech ci motocyklisci naprawde normalnie jezdza (zdecydowana wiekszosc oczywiscie- zostawiam sobie furtke na klikudziesieciu debili, ktorzy pewno i tam sie znajda zawsze). Nawet "moto"grupy spotykane w Austrii w letnie weekendy nie zachowuja sie tak debilnie jak wiekszosc polskich motocyklistow. I ...WCALE nie sprawia mi przyjemnosci to stwierdzenie..
...oczywiscie zdaje sobie sprawe, iz zaraz zostane "zjedzony" przez solidarnosc motocyklistow ("..naszych tu bija!") ale ..taka jest prawda. Moja prawda oczywiscie..

pzdr
A.

Data: 2010-03-22 07:48:07
Autor: KB
Sezon motocyklowy rozpoczęty
Witam
A moze by tak podac o wiele wiel wiecej linków do opisu wypadków kierowców samochodów ???
Jak myślisz ile w weekend było wypadków motocykli a ile samochodów ??

pozdr
Krzysztof Bajorek
SUZUKI GSR 600 :D

Data: 2010-03-22 15:23:10
Autor: DoQ
KB pisze:
Witam
A moze by tak podac o wiele wiel wiecej linków do opisu wypadków kierowców samochodów ???

LOL - a to mało tu wątków/linków do wypadków samochodowych?
Jakos nie widziałem frustracji typu "ja też jeżdżę samochodem więc nie wolno o tym pisać.

Jak myślisz ile w weekend było wypadków motocykli a ile samochodów ??

I pewnie stosunek ilości motocykli do samochodów byl 1:1?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-03-22 08:21:09
Autor: szwagier
glang pisze:
[...]

E, nie jest zle.
Wczoraj na odcinku 30 km (Pruszkow-Warszawa) tylko jeden patafian na motocyklu probowal wycofac swoje geny z genetycznej ruletki ludzkosci.
Niestety, nie udalo mu sie, chociaz akurat milimetrow mu zabraklo zeby po objechaniu na przejsciu dla pieszych przed rondem hamujacego samochodu przypie...ic w wysepke.
Dlaczego niestety? Ano dlatego ze to byla sytuacja w ktorej nie zabralby za soba nikogo innego...

szwagier

Data: 2010-03-22 09:13:57
Autor: jack
glang pisze:
> [...]

Dlaczego niestety? Ano dlatego ze to byla sytuacja w ktorej nie zabralby za soba nikogo innego...

Niestety wsród motocyklistów bezmózgowcy przewazają.Patrzcie szczególnie w prawe
lusterka i nie zmieniajcie zbyt szybko pasa[miałem tak w na kapelance dosłonie
ułamki sekund :fakt jechałem nie przepisowo jakieś 80-90 i przyspieszałem
,Zastanawiam sie ile miał dawca]
Natepny model motocykla dla debila to
:http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-motocykle-skutery-skuter-inwalidzki-jupiter-4-W0QQAdIdZ193166956
pozdro.jack[ps.kiedyś tez jezdziłem na dwóch kółkach]

--

Sezon motocyklowy rozpoczęty