Sezon motocyklowy rozpoczęty

Data: 2010-03-21 18:52:41
Autor: MadMan
Sezon motocyklowy rozpoczęty
Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:38:24 +0100, glang napisał(a):

pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)

Może. Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
jechał jak idiota. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-21 19:02:57
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:52:41 +0100, MadMan napisał(a):

Może. Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
jechał jak idiota.

I tak właśnie najczęściej wygląda. Na stu mijanych motocyklistów
dziewięćdziesięciu ośmiu jedzie normalnie, ale ludzie zapamiętują tego
jednego, czy dwóch zjebów. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-03-21 21:16:32
Autor: castrol
Przemysław Bernat pisze:

I tak właśnie najczęściej wygląda. Na stu mijanych motocyklistów
dziewięćdziesięciu ośmiu jedzie normalnie, ale ludzie zapamiętują tego
jednego, czy dwóch zjebów.

Taa. Kazdego motocykliste, ktorego ostatnio widzialem, raczej nie mozna zaliczyc do grupy jadacych normalnie. Kazdy zapiernicza i skacze z pasa na pas. Najlepszy byl ojciec z dzieckiem. Pedziel i robil slalom pomiedzy samochodami.

Moze pogoda ma taki wplyw na kierowcow, bo i Ci w samochodach tez jacys mniej przytomni sa. Moze sporo niedzielniakow po zimie wyciagnela samochody i motory.

Jacek Kustra

Data: 2010-03-21 22:29:12
Autor: to
Przemysław Bernat wrote:

I tak właśnie najczęściej wygląda. Na stu mijanych motocyklistów
dziewięćdziesięciu ośmiu jedzie normalnie, ale ludzie zapamiętują tego
jednego, czy dwĂłch zjebĂłw.

Tak, tak, chyba w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-21 19:04:47
Autor: Bydlę
MadMan wrote:

> Może.
> Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
> jechał jak idiota.

Masz szczęście.
Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.

--
Bydlę

Sezon motocyklowy rozpoczęty