Sezon motocyklowy rozpoczęty

Data: 2010-03-22 08:21:09
Autor: szwagier
Sezon motocyklowy rozpoczęty
glang pisze:
dla zwolenników i przeciwników
http://wiadomosci.onet.pl/2699,2144501,wydarzenie_lokalne.html
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100320/LECZNA/879168991 pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)
pzdr
GL

E, nie jest zle.
Wczoraj na odcinku 30 km (Pruszkow-Warszawa) tylko jeden patafian na motocyklu probowal wycofac swoje geny z genetycznej ruletki ludzkosci.
Niestety, nie udalo mu sie, chociaz akurat milimetrow mu zabraklo zeby po objechaniu na przejsciu dla pieszych przed rondem hamujacego samochodu przypie...ic w wysepke.
Dlaczego niestety? Ano dlatego ze to byla sytuacja w ktorej nie zabralby za soba nikogo innego...

szwagier

Data: 2010-03-22 09:13:57
Autor: jack
glang pisze:
> [...]

Dlaczego niestety? Ano dlatego ze to byla sytuacja w ktorej nie zabralby za soba nikogo innego...

Niestety wsród motocyklistów bezmózgowcy przewazają.Patrzcie szczególnie w prawe
lusterka i nie zmieniajcie zbyt szybko pasa[miałem tak w na kapelance dosłonie
ułamki sekund :fakt jechałem nie przepisowo jakieś 80-90 i przyspieszałem
,Zastanawiam sie ile miał dawca]
Natepny model motocykla dla debila to
:http://krakow.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-motocykle-skutery-skuter-inwalidzki-jupiter-4-W0QQAdIdZ193166956
pozdro.jack[ps.kiedyś tez jezdziłem na dwóch kółkach]

--

Sezon motocyklowy rozpoczęty