Sezon motocyklowy sie kończy?

Data: 2009-12-14 14:13:41
Autor: Marek B
Sezon motocyklowy sie kończy?
The_EaGle pisze:
Patrze za okno i widzę ze chyba z dojazdami do pracy na moto będzie trudno...
Czy ktoÅ› daje rade? ;)
Wczoraj byłem poędurzyć i nieco w łapki chłodnawo i dużo zamarzniętych kolein i tylko jedna gleba i jedna kąpiel błotna przy -1,5 C więc dało się przżyć.

Marek
crf250x - oddam w dobre ręce

Data: 2009-12-14 16:46:39
Autor: The_EaGle
Marek B pisze:

Wczoraj byłem poędurzyć i nieco w łapki chłodnawo i dużo zamarzniętych kolein i tylko jedna gleba i jedna kąpiel błotna przy -1,5 C więc dało się przżyć.

Zawsze wiedziałem że ędurowcy to inszy gatunek...
;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-12-14 21:45:18
Autor: Monster
The_EaGle pisze:
Marek B pisze:

Wczoraj byłem poędurzyć i nieco w łapki chłodnawo i dużo zamarzniętych kolein i tylko jedna gleba i jedna kąpiel błotna przy -1,5 C więc dało się przżyć.

Zawsze wiedziałem że ędurowcy to inszy gatunek...
Nie tylko endurowcy,już się nie mogę doczekać śniegu na drogach:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2009-12-15 11:30:25

[...]

[...]