Sezon motocyklowy w Lidlu

Data: 2013-03-03 09:20:24
Autor: Arbiter
Sezon motocyklowy w Lidlu
W Lidlu ma być oferta motocyklowa
http://fanlidla.pl/gazetka/2013.03.11.motocykl

Data: 2013-03-03 10:31:37
Autor: Magic
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-03 09:20, Arbiter pisze:
W Lidlu ma być oferta motocyklowa
http://fanlidla.pl/gazetka/2013.03.11.motocykl

"Koszulka funkcyjna". Hmmm ....

I czemu koszulka i spodnie (?) są funkcyjne a skarpety już nie ? Na miejscu skarpet bym się obraził.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-03 11:08:55
Autor: Viking
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-03 10:31, Magic pisze:
[...]

:))

no dobrze, to ja może 3 grosze na temat tych szpei z poprzednich edycji.
Te funkcyjne ciuszki nawet działają, i u mnie juz 2 sezon nie chcą sie popsuć,A zimą nawet używam rajtek pod spodnie do biegania.

Rękawice,-  nie dałem rady w nich jeździć,  jakieś sztywne,nie czułem w nich manetek,oddałem koledze, on zadowolony.

Tankbag - no działa, używam intensywnie nie tylko na moto, na krótkie delegacje do samochodu też wrzucam, niestety suwak na końcu sie odpruwa, ale to raczej z przeładowania piwami w delegacjach:)

Pokrowiec,- pokrowiec jak pokrowiec, też oddałem koledze bo na XX po prostu za mały,;)

Kask z przed 2 edycji kupił kolega jako dodatkowy dla zony na przeloty dookoła śmietnika. Łudząco podobny do LS2. Nie ufałem mu za bardzo. Ten z ostatniej edycji juz w sklepie w reku nie wzbudzał zaufania, Moja pierwsza bella z przed 30lat wzbudzała większe, ze nie wspomnę o orzeszku mojego Taty:)

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2013-03-03 12:44:02
Autor: blur
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu niedziela, 3 marca 2013 09:20:24 UTC+1 użytkownik Arbiter napisał:
W Lidlu ma być oferta motocyklowa

http://fanlidla.pl/gazetka/2013.03.11.motocykl

Też dałem się nabrać na rękawice, co za badziew, sztywne a ręce się pocą okrutnie, ciężko powtórnie je naciągnąć na mokre ręce.

Data: 2013-03-03 21:47:52
Autor: GrzegorzJ
Sezon motocyklowy w Lidlu

Użytkownik "blur" <blurek2@gmail.com> napisał w wiadomości news:41ec83f1-a4bf-4ada-91ea-f4c145f2a75dgooglegroups.com...

Też dałem się nabrać na rękawice, co za badziew, sztywne a ręce się pocą okrutnie, ciężko powtórnie je naciągnąć na mokre ręce.

Potwierdzam tandeta te rekawice kupiłem w tamtym roku z ciekawości ale straszny badziew podszewka sie wyciaga za polcami pomimo ze jest przyszyta

Data: 2013-03-03 22:11:55
Autor: J_K_K
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-03 21:47, GrzegorzJ pisze:

straszny badziew podszewka sie wyciaga za polcami pomimo ze jest przyszyta

W temacie wyciągania, to akurat Lidlowskie w moim przypadku są OK,
natomiast Helda za 3x tyle, to faktycznie badziew :(
--
Pzdr

J_K_K

Data: 2013-03-03 23:02:42
Autor: Ivam
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-03 21:44, blur pisze:
Też dałem się nabrać na rękawice, co za badziew, sztywne a ręce się pocą okrutnie, ciężko powtórnie je naciągnąć na mokre ręce.

A ktoś miał tankbaga? Ciekaw jestem jak się spisuje po dłuższym użytkowaniu i czy się nie przesuwa. Bo jak wygląda i ile mieści to wiem;)

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2013-03-03 23:22:32
Autor: Viking
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-03 23:02, Ivam pisze:
[...]

Czytasz? czy posty nie dochodzą?

Tankbag - no działa, używam intensywnie nie tylko na moto, na krótkie delegacje do samochodu też wrzucam, niestety suwak na końcu sie odpruwa, ale to raczej z przeładowania piwami w delegacjach:)

Do 210km/h się nie przesuwa,akurat z tym tankbagiem szybciej nie jechałem. Ale u mnie tankbag jest za owiewka wiec nie wiem czy /na golasie będzie tak samo. ?

Data: 2013-03-04 08:57:31
Autor: Ivam
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-03 23:22, Viking pisze:
Czytasz? czy posty nie dochodzą?

Liczyłem na więcej opinii niż ta jedna.

Data: 2013-03-04 08:09:46
Autor: Monster
Sezon motocyklowy w Lidlu
[...]

Pięć razy użyty,suwak więcej nie przeżył.

Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2013-03-04 08:58:27
Autor: Ivam
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-04 08:09, Monster pisze:
Pięć razy użyty,suwak więcej nie przeżył.

A polecisz coś podobnego, w podobnej cenie, co daje rade?

Czy po prostu dozbierać i kupić coś z normalnych, motocyklowych firm?

Data: 2013-03-04 08:05:47
Autor: AZ
Sezon motocyklowy w Lidlu
On 2013-03-04, Ivam <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm> wrote:
Pięć razy użyty,suwak więcej nie przeżył.

A polecisz coś podobnego, w podobnej cenie, co daje rade?

Czy po prostu dozbierać i kupić coś z normalnych, motocyklowych firm?

Nie widze ile kosztuje ten lidlowy ale mam Oxforda za ~100 PLN i uzywam
go od 4 lat bez problemu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-04 14:14:09
Autor: Ivam
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-04 09:05, AZ pisze:
Nie widze ile kosztuje ten lidlowy ale mam Oxforda za ~100 PLN i uzywam
go od 4 lat bez problemu.

W tej gazetce nie ma, ale pewnie będzie. W zeszłym roku też kosztował koło 100.

Powiedz jaki model oxforda masz? Nie przesuwa się? Doładowany nie przeszkadza w manewrowaniu? Na zakrętach nie przechyla się?

Potrzebuje coś małego, na kanapki do pracy i od czasu do czasu na puszkę czy dwie. Teraz używam 25l plecaka i jest aż zbyt duży.

Data: 2013-03-04 21:16:00
Autor: Magic
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-04 14:14, Ivam pisze:
[...]

czy dwie. Teraz uĹźywam 25l plecaka i jest aĹź zbyt duĹźy.

Tu masz 4 modele, sa jeszcze inne ale musisz sobie poszukać. Te dwa pierwsze powinny podpasować do Twoich zastosowań. http://akcesoriamotocyklowe.pl/146-torby-na-bak-

Takiego jak ja mam nie widzę, ale mam sakwy z serii Oxford1 i też są ok, chociaż w wykonaniu klasę niżej od tankbaga.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-05 08:13:48
Autor: AZ
Sezon motocyklowy w Lidlu
On 2013-03-04, Ivam <filipz@WYTNIJTOpoczta.fm> wrote:
[...]

Ja mam ten http://www.oxford-shop.co.uk/item3126.htm ale na kanapki to on
troche za duzy bo mozna go jeszcze powiekszyc o tak http://tinyurl.com/bdgntud .
Zaladowany nawet ciezkimi bambetlami nie przesuwa sie po ma podgumowany dol,
przechylac tez sie nie przechyla, a zaladowany po sufit sluzy w trasie za
wygodne oparcie pod brode :-) Jedynie trzeba przecierac go przed zalozeniem
bo magnesy lubia lapac rozne opilki i ladnie rysowac lakier. No i sam w sobie
tez matowi lakier po dluzszym uzytkowaniu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-05 17:06:11
Autor: Ivam
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-05 09:13, AZ pisze:
Ja mam ten http://www.oxford-shop.co.uk/item3126.htm ale na kanapki to on
troche za duzy

No troszkę;)

bo mozna go jeszcze powiekszyc o tak http://tinyurl.com/bdgntud .
Zaladowany nawet ciezkimi bambetlami nie przesuwa sie po ma podgumowany dol,

Nie wiesz czy wszystkie z serii first time tak mają, czy tylko te większe?

Jedynie trzeba przecierac go przed zalozeniem
bo magnesy lubia lapac rozne opilki i ladnie rysowac lakier. No i sam w sobie
tez matowi lakier po dluzszym uzytkowaniu.

Mam malowanego fazera z anglii z 2000 roku. Stan powłoki lakierniczej zaraz pretenduje do miana "rat bike". Czyli wszystkomijedno jeśli chodzi o lakier.

Data: 2013-03-04 09:04:20
Autor: Magic
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-04 08:58, Ivam pisze:
W dniu 2013-03-04 08:09, Monster pisze:
Pięć razy użyty,suwak więcej nie przeżył.

A polecisz coś podobnego, w podobnej cenie, co daje rade?

Czy po prostu dozbierać i kupić coś z normalnych, motocyklowych firm?

Albo ja ślepy jestem, albo w tej gazetce nie ma żadnego tankbaga.

A co do meritum, to zdecydowanie jestem zwolennikiem kupowania czegoś porządnego, bo jednak na moturze zużywa się wszystko bardziej. Sam używam Oxforda (tankbag + sakwy) i po ok. 8 latach użytkowania nie mam z nimi żadnych problemów.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-04 09:55:27
Autor: J_K_K
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-04 08:09, Monster pisze:

A ktoś miał tankbaga? Ciekaw jestem jak się spisuje po dłuższym
użytkowaniu i czy się nie przesuwa. Bo jak wygląda i ile mieści to wiem;)

Pięć razy użyty,suwak więcej nie przeżył.

U mnie (używany podobnie sporadycznie, z drugiej serii) bez problemu.
Nie dopycham kolanem, jeśli potrzeba to odsuwam suwak powiększający ;)

--

Pzdr

J_K_K

Sezon motocyklowy w Lidlu