Sezon motocyklowy w Lidlu

Data: 2013-03-03 10:31:37
Autor: Magic
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-03 09:20, Arbiter pisze:
W Lidlu ma być oferta motocyklowa
http://fanlidla.pl/gazetka/2013.03.11.motocykl

"Koszulka funkcyjna". Hmmm ....

I czemu koszulka i spodnie (?) są funkcyjne a skarpety już nie ? Na miejscu skarpet bym się obraził.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-03 11:08:55
Autor: Viking
Sezon motocyklowy w Lidlu
W dniu 2013-03-03 10:31, Magic pisze:
[...]

:))

no dobrze, to ja może 3 grosze na temat tych szpei z poprzednich edycji.
Te funkcyjne ciuszki nawet działają, i u mnie juz 2 sezon nie chcą sie popsuć,A zimą nawet używam rajtek pod spodnie do biegania.

Rękawice,-  nie dałem rady w nich jeździć,  jakieś sztywne,nie czułem w nich manetek,oddałem koledze, on zadowolony.

Tankbag - no działa, używam intensywnie nie tylko na moto, na krótkie delegacje do samochodu też wrzucam, niestety suwak na końcu sie odpruwa, ale to raczej z przeładowania piwami w delegacjach:)

Pokrowiec,- pokrowiec jak pokrowiec, też oddałem koledze bo na XX po prostu za mały,;)

Kask z przed 2 edycji kupił kolega jako dodatkowy dla zony na przeloty dookoła śmietnika. Łudząco podobny do LS2. Nie ufałem mu za bardzo. Ten z ostatniej edycji juz w sklepie w reku nie wzbudzał zaufania, Moja pierwsza bella z przed 30lat wzbudzała większe, ze nie wspomnę o orzeszku mojego Taty:)

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Sezon motocyklowy w Lidlu