Sezon ogorkowy

Data: 2009-07-29 19:22:53
Autor: Jacek Czerwinski
Sezon ogorkowy
Joanna Krupa

Modelka przyrzekła, że nigdy nie umówi się z mężczyzną, który ma w swojej szafie zwierzęcą skórę.

Czyli texy górą

Data: 2009-07-29 20:55:47
Autor: Drutek
Sezon ogorkowy
Jacek Czerwinski pisze:

Czyli texy górą

Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skóry na asfalcie. To tak, texy góra.

DR
--
klx; 1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
Złoty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-07-29 20:44:55
Autor: masti
Sezon ogorkowy
Dnia pięknego Wed, 29 Jul 2009 20:55:47 +0200, osobnik zwany Drutek
wystukał:

Jacek Czerwinski pisze:

Czyli texy górą

Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skĂłry na asfalcie. To tak,
texy gĂłra.

ile razy się w nich wyjebałeś? i ile razy nie wydały?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-07-29 20:58:52
Autor: (pj)
Sezon ogorkowy
Drutek pisze:
Jacek Czerwinski pisze:

Do pierwszego wyjebania

Krupy?

--

pozdr
pj

Data: 2009-07-29 21:18:20
Autor: kocyk
Sezon ogorkowy
Drutek wrote:
Jacek Czerwinski pisze:

Czyli texy górą

Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skóry na asfalcie. To tak, texy góra.

Szajs miales, nie texy. Ja szlifowalem z Hanka przy ponad pace, Hanki portki byly z szajsu i juz ich nie ma, reszta byla z cordury 300-500, i po drobnych naprawach latamy w tych ciuchach dalej. Wczesniejszych paciakow przy 40 to nawet nie licze. Takze jak tex, to porzadny.
K.14.

Data: 2009-07-29 12:42:22
Autor: Artur Zabroński
Sezon ogorkowy
On 29 Lip, 21:18, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:

[...]
Jest gdzieś może jakies porównanie materiałów i ich wytrzymałość?

--
Artur

Data: 2009-07-29 22:56:05
Autor: kocyk
Sezon ogorkowy
Artur Zabroński wrote:
[...]

Tak, tu: jak jest grubszy i firmowy, to jest lepszy.
Napisalem, cordura od 300 daje rade bardzo, a jak beda wstawki z 500 w newralgicznych miejscach to juz wypas. Cordura 200 ujdzie, cordura 100 i corduropodobne moga nie dac rady wytrzymac pojedynczego szlifa.
K.14.

Data: 2009-07-30 21:43:59
Autor: Leszek Karlik
Sezon ogorkowy
On Wed, 29 Jul 2009 21:42:22 +0200, Artur Zabroński  <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]
[...]

http://www.motoport.com/save-your-hide - ale nie podają źródła
Kojarzę tego typu tabelki też z innych miejsc.

O, tu jest inny test:

http://www.trainwreckstudios.net/abrasion/road.html

Artur
--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2009-07-29 21:44:58
Autor: Drutek
Sezon ogorkowy
kocyk pisze:
Drutek wrote:
Jacek Czerwinski pisze:

Czyli texy górą

Do pierwszego wyjebania i zostawienia swojej skóry na asfalcie. To tak, texy góra.

 Takze jak tex, to porzadny.

Tex to szajs, nieważne czy miałem paciaka czy nie.
Takie jest moje zdanie.

DR

Data: 2009-07-31 11:56:43
Autor: lesor
Sezon ogorkowy
Drutek wrote:
kocyk pisze:
Drutek wrote:
Jacek Czerwinski pisze:

[...]

Za pol roku powiesz ze skory bez fredzli sa szajse?
rotfl
Poza tym te Twoje kombi jest o dupe potluc. Kup se porzonne, jednoczesciowe,
z garbem i karbonem. To chroni.

--
pozdrawiam, lesor
CB1300 /Rossynant/

Data: 2009-08-01 13:31:35
Autor: Drutek
Sezon ogorkowy
lesor pisze:

Za pol roku powiesz ze skory bez fredzli sa szajse?
rotfl
Poza tym te Twoje kombi jest o dupe potluc. Kup se porzonne, jednoczesciowe,
z garbem i karbonem. To chroni.

Zawsze byłem zwolennikiem skóry. Nie wazne czy z fredzlami czy bez.
WYDAWAŁO mi sie, że tex jest dobry na lato, pod katem terminki i komfortu.
Ale jednak zdrowie najważniejsze.
Jak bede musiał latac w upałach powyżej 25 stopni (jakoś z wiekiem maleje tolerancja na wyższe temperatury), ubiore zboroje i wszyskie ochraniacze na nogi, a na to t-shirt i lekkie spodenki :).
Kombi z garbem to nie w moim stylu....
Moze na tor tak, ale na ulice??

DR

Data: 2009-07-30 20:37:30
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał w wiadomości
Wczesniejszych
paciakow przy 40 to nawet nie licze. Takze jak tex, to porzadny.

Kocyku, że tak nieśmiało zapytam: to ile razy już się wyjebałeś na motongach? Tak ogólnie.

--
Grzybol

Data: 2009-07-31 07:42:44
Autor: Don Pedro
Sezon ogorkowy
kocyk pisze:
Drutek wrote:
Jacek Czerwinski pisze:

[...]

Zgadzam się. Kilka ładnych razy na XL-ce szlifowałem po asfalcie w Cordurze i ani razu się nawet na wylot nie przedarła. Producent - zwykła UTIKA z Intermotorsu.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-07-31 08:39:07
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości
[...]

Następny wyjebywacz? :-) Jak czytam takie posty to se myśle, że niektózy to jeżdżą tylko po to żeby się wyjebywać:-)

--
Grzybol

Data: 2009-07-31 14:33:59
Autor: Ireneusz Dyła
Sezon ogorkowy
Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości
Użytkownik "Don Pedro" napisał w wiadomości
[...]

Tak trudno Ci zrozumieć, że na sezon to jeden szlif dla higieny mus mieć?
Jak to się kończy to już zupełnie inna sprawa. Czasem się łamiesz, a czasem
ścierasz. I w obu przypadkach jest bez znaczenia czy to tex czy skóra.
Problem jest tylko taki czy można tych ubrań użyć do następnego szlifu.
Jako średnioroczny wyjebywacz mogę powiedzieć, że zdarzyło mi się
upaść na asfalt w dżinach przy 50 km/h i nie miałem śladu, a przy 80km/h
w złych okolicznościach omc wyprawiłbym na tamten świat żonę i siebie,
przy czym na obu kombi też nie ma praktycznie śladu gleby.
W texach jest tylko problem podwinięcia w szlifie źle zapiętych, albo
luźnych  mankietów, bądź całej kurtki.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-07-31 20:28:54
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Użytkownik "Ireneusz Dyła" <idyla@opole.gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości
:-)
Tak trudno Ci zrozumieć, że na sezon to jeden szlif dla higieny mus mieć?

Dzięki za taką higienę:-) Jeden szlif w życiu to rozumiem - oby nie ten ostatni:-) Ale co sezon? I to czasem kilka razy? To może Wam chłopaki te małe boczne kółka są potrzebne??? :-)

--
Grzybol

Data: 2009-08-01 06:29:42
Autor: zbigi
Sezon ogorkowy
Grzybol napisał(a):
[...]

A moze po prostu oni jezdza? :) Albo - jezdza mniej zachowawczo. W przeciwienstwie. Na przyklad w przeciwienstwie do mnie.

Data: 2009-08-01 08:49:41
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
wiadomości news:h50gb2$9v7$3news.onet.pl...
A moze po prostu oni jezdza? :) Albo - jezdza mniej zachowawczo. W przeciwienstwie. Na przyklad w przeciwienstwie do mnie.

Też jeżdżę. Dużo. Co oznacza "zachowawczo" ? Jeździ się tak, żeby dojechać do celu i nie wyjebać się, nikogo nie zabić, nie zniszczyć sprzętu, nie połamać se rąk etc. Jak ktoś lubi jazdę ekstremalną to oczywiście na torze i tam wyjebki są wskazane. Ale tu piszemy o jeździe na drogach publicznych. Czy jeżdżąc puszką i robiąc nią średnbio rocznie 20-30 tyś kkm bez rozjebania jej i siebie, też napiszesz, że jeździ ktoś zachowawczo? To jak nie jest zachowawczo? Na krawędzi ryzyka, po to, żeby kogoś czy siebie zabić? Nie ma tu znaczenia czym się jeździ: motong, pucha, rower, wrotki. itd. Na każdym z tych sprzętów jeździ się po to żeby jechać. Nie wypierdalać się. Jak to jest niezachowawczo jak możesz rozwinąć, bo nie rozumiem...

--
Grzybol

Data: 2009-08-01 13:33:18
Autor: Drutek
Sezon ogorkowy
Grzybol pisze:
  Na każdym z tych sprzętów jeździ się po to żeby jechać. Nie wypierdalać
się. Jak to jest niezachowawczo jak możesz rozwinąć, bo nie rozumiem...

Jak co kapelusznik wyjedzie - to zrozumisz.

DR

Data: 2009-08-01 21:20:22
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Użytkownik "Drutek" <drutek2@wp.pl> napisał w wiadomości
Grzybol pisze:
[...]

Kapelusznik mi wyjeżdża średnio 2 razy dziennie. Nie rozumim.

--
Grzybol

Data: 2009-08-03 12:21:14
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sezon ogorkowy
Grzybol napisał(a):

[...]

Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto ile razy wyjebal na sezon :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-08-03 12:39:31
Autor: Kefir
Sezon ogorkowy
Elou!
"Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote in message news:h56eck$rck$1mx1.internetia.pl...

[...]Nie kumam chwalenia sie kto ile razy wyjebal na sezon :)

To ze ktos ma odwage sie przyznac jeszcze nie oznacza chwalenia zas innym moze pomoc. No.

Data: 2009-08-03 13:39:46
Autor: Drutek
Sezon ogorkowy
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Grzybol napisał(a):

[...]

Ale kto sie chwali?
Toc do ujma na honorze i wstyd.
Mysle ze poprzednikom chodziło tylko ogólnie o to ze na moto sie wypierdzielasz o wiele czesciej niz masz jakies zdarzenia drogowe w samochodzie.
Bo czy znjadziesz takiego który rzuci kamieniem i powie ze sie niewyjebaszy?
Grzybkl nie jest tu akurat autorytetem.

DR

Data: 2009-08-03 13:46:03
Autor: Kefir
Sezon ogorkowy
Elou!
"Drutek" <drutek2@wp.pl> wrote in message news:h56it3$8mp$1nemesis.news.neostrada.pl...
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Chcesz moze by to przeglosowac? :^] Jak na tytul watka temat wyborny gdyz, tak naprawde, o niczym.

Data: 2009-08-03 20:32:15
Autor: Drutek
Sezon ogorkowy
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

[...]

Powiem po hacecjańsku: chcesz w ryło?

Drutek

Data: 2009-08-03 13:54:41
Autor: Tytus z Fabryki
Sezon ogorkowy
Siemka

***Użytkownik "Drutek"
 Mysle ze poprzednikom chodziło tylko ogólnie o to ze na moto sie wypierdzielasz o wiele czesciej niz masz jakies zdarzenia drogowe w samochodzie.

Niom moze... ale czasem odnosze wrazenie ze wyjebywanie to takie troche preclowe kombatanctwo jest...
Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac terapi wyjebowej. Moze nie higeniczny jestem ale moto cale i ja tez odpukac...

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-03 14:03:16
Autor: de Fresz
Sezon ogorkowy
On 2009-08-03 13:54:41 +0200, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> said:

Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac
terapi wyjebowej. Moze nie higeniczny jestem ale moto cale i ja tez
odpukac...

Każdy normalny się stara. No dobra, ci od latania w błocie mają czasem inaczej, ale to inny gatunek. Tylko nie zawsze wychodzi. Tobie zawsze się udało? Są tacy, co po prostu wiedzą, że im się częściej nie udaje, niż innym - np. z raz w sezonie. Mają założyć włosiennice i pejczem po plecach?

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-08-04 07:40:04
Autor: Tytus z Fabryki
Sezon ogorkowy
Siemka

***Użytkownik "de Fresz"
Każdy normalny się stara. No dobra, ci od latania w błocie mają czasem inaczej, ale to inny gatunek.

Tych pomijam, podobnie jak zawodowo sie wyjebujacych czyli stunterow kaskaderow etc...

***Tylko nie zawsze wychodzi. Tobie zawsze
 się udało?

Wyjebalem sie 2 razy w zyciu, oba z nie swojej winy oba w wieku nastoletnim :) i wiem ze dzis nie doprowadzilbym do tych sytuacji bo obie mozna bylo przewidziec. A w sumie nie bylo az tak groznie bo w obu przypadkach pojechalem dalej o wlasnych silach.

***Są tacy, co po prostu wiedzą, że im się częściej nie udaje, niż innym - np. z raz w sezonie. Mają założyć włosiennice i pejczem po plecach?

Kapuje, ale teorie ze choc raz w roku trzeba powiny byc karane - chocby i tym samobiczowaniem :).

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-04 08:40:26
Autor: Ireneusz Dyła
Sezon ogorkowy

Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał w wiadomości

***Użytkownik "de Fresz"
[...]

A coś się tak najeżył ;-)?
primo: był to wstęp do porównania ciuchów,
a drugie primo...mniejsza o to

   T i żółte
(te najszypsze)
....no właśnie

PS1. Ja się nie zastanawiam na tym CZY tylko KIEDY i imo tak mi jest
łatwiej jeździć, a to już jest praktyka a nie teoria :-)
PS2. Nie jest to oczywiście powód do dumy, raczej się tego wstydze,
że nie potrafie jeździć, ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie sobie
odmówić

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-08-04 09:16:54
Autor: de Fresz
Sezon ogorkowy
On 2009-08-04 08:40:26 +0200, "Ireneusz Dyła" <idyla@opole.gddkia.gov.pl> said:

PS2. Nie jest to oczywiście powód do dumy, raczej się tego wstydze,
że nie potrafie jeździć, ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie
sobie odmówić

Jeden kolega ma w sigu: "Nie potrafię jeździć, ale... lubię!" ;-)

Data: 2009-08-04 09:32:20
Autor: Tytus z Fabryki
Sezon ogorkowy
Siemka

***Użytkownik "Ireneusz Dyła"
 A coś się tak najeżył ;-)?

A emota zauwazył??? bo ja tak.

***primo: był to wstęp do porównania ciuchów,

A to przepraszam...
ale texy sa chujowie bo sie telepia przy szybszej jezdzie i mnie irytuja.

*** a drugie primo...mniejsza o to
No wlasnie ...czy "never say never" mialo byc???

    T i żółte
(te najszypsze)
....no właśnie

No od dawna wiadomo ze zolte jest najszybsze (prawie -czasem niebieskie :) )

*** PS1. Ja się nie zastanawiam na tym CZY tylko KIEDY i imo tak mi jest łatwiej jeździć, a to już jest praktyka a nie teoria :-)

Moze wiecej zastanawiac sie nad jazda a mniej nad KIEDY/CZY

 ***PS2. ale z drugiej strony wielu rzeczy nie potrafie
 sobie odmówić

To tak samo jak ja z kolacja po 20 - cierp cialo jak sie chcialo.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-04 09:39:53
Autor: Don Pedro
Sezon ogorkowy
de Fresz pisze:
On 2009-08-03 13:54:41 +0200, "Tytus z Fabryki" <fzr1000-WYTNIJ-TO@02.pl> said:

[...]

Dlatego pisałem, że 'na XL-ce'. Szosowym motocyklem to zupełnie inna historia.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2009-08-13 10:59:05
Autor: zbigi
Sezon ogorkowy
Tytus z Fabryki napisał(a):
Siemka

***Użytkownik "Drutek"
[...]

Nie jest. IMO przynajmniej :)
Zauwazylem zreszta, ze raczej ciezko jest sie na publiku przyznac do jakiejs glupiej figury wynikajacej z wlasnego niedbalstwa/lenistwa i zignorowania nauk plynacych z doswiadczen innych. Tak czesto tu opisywyanych :)

Ja wole uczyc sie na bledach - ale innych i raczej staram sie nie stosowac terapi wyjebowej.

Tez wole i tez sie staram. Ale byl czas, ze to nie pomagalo :)

Data: 2009-08-03 16:52:06
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Użytkownik "Drutek" <drutek2@wp.pl> napisał w wiadomości
Grzybkl nie jest tu akurat autorytetem.

Jest. Nie wyjebałem się nigdy w życiu na motocyklu. Miałem ich sporo(motocykli). Przejeździłem kilkaset kkm. I jeżdżę nadal. Nie chcwale się - po prostu się nie wypierdalam. Przewiduję sytuacje, reaguję, myślę. Tyle. To nie jest trudne:-)

--
Grzybol

Data: 2009-08-03 18:46:25
Autor: mst
Sezon ogorkowy
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 16:52:06 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

UÂżytkownik "Drutek" <drutek2@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
Grzybkl nie jest tu akurat autorytetem.

Jest. Nie wyjebaÂłem siĂŞ nigdy w Âżyciu na motocyklu. MiaÂłem ich
sporo(motocykli). PrzejeŒdzi³em kilkaset kkm. I je¿d¿ê nadal. Nie
chcwale siĂŞ - po prostu siĂŞ nie wypierdalam. PrzewidujĂŞ sytuacje,
reagujĂŞ, myÂślĂŞ. Tyle. To nie jest trudne:-)

wiemy, że się nie wy..bałeś bo je malujesz. za 500 zł

--
BMW R1100GS
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-03 21:17:00
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Użytkownik "mst" <gone@to.hell> napisał w wiadomości
wiemy, że się nie wy..bałeś bo je malujesz. za 500 zł

Właśnie. Perspektywa wydania następnych 500 powoduje to, że jeżdżę max 40 km/h i zawsze po równym. Jak jest niebezpiecznie to schodzę z motorka i przeprowadzam go chodnikiem.

--
Grzybol

Data: 2009-08-03 20:26:30
Autor: mst
Sezon ogorkowy
Dnia pięknego Mon, 03 Aug 2009 21:17:00 +0200, osobnik zwany Grzybol
wystukał:

UÂżytkownik "mst" <gone@to.hell> napisaÂł w wiadomoÂści
wiemy, Âże siĂŞ nie wy..baÂłeÂś bo je malujesz. za 500 zÂł

W³aœnie. Perspektywa wydania nastêpnych 500 powoduje to, ¿e je¿d¿ê max
40 km/h i zawsze po rĂłwnym. Jak jest niebezpiecznie to schodzĂŞ z motorka
i przeprowadzam go chodnikiem.

powodzenia Ĺźyczy kominiarz

--
BMW R1100GS
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-08-03 20:31:19
Autor: Drutek
Sezon ogorkowy
Grzybol pisze:

[...]

Ja ci wierze :).
Miałes farta do tej pory, moze jak Sir Piernik, dojeździsz do szacownego wieku bez gleby/szlifu/dzwona. Ja Ci tego zycze:)
Mój problem, jak widze, bierze sie ze jezdze w miare regularnie na 4 moto..., w tym jednym HD :)
Musze powiedziec ze paciaki ze swojej winy zrobiłem dwa, jeden tydzień temu a drugi 25 lat temu. No gleb parkingowych nie licze :)

Drutek

Data: 2009-08-03 21:09:52
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Ja ci wierze :).
Miałes farta do tej pory, moze jak Sir Piernik, dojeździsz do szacownego wieku bez gleby/szlifu/dzwona. Ja Ci tego zycze:)

Pewnie tak było. Jednak fartu/fartowi :-) trzeba pomóc. Fart to podstawa, ale jeździź trzeba zawsze tak, żeby się nie wyjebać, nie wjebać w jakiś karambol itd. Dotyczy to motorów i samochodó jak również furmanek:-)

Mój problem, jak widze, bierze sie ze jezdze w miare regularnie na 4 moto..., w tym jednym HD :)

To nie to. Po prostu jeździsz być może ostrzej niż potrafisz technicznie oraz nie przewidujesz sytuacji.

Musze powiedziec ze paciaki ze swojej winy zrobiłem dwa, jeden tydzień temu a drugi 25 lat temu. No gleb parkingowych nie licze :)
Drutek

To w sumie niewiele. Gleba prakingowa, czyli przewrócenie motocykla w wyniku nieumiejętnego postawienia, na gównianym gruncie itd się nie liczy. :-)

--
Grzybol

Data: 2009-08-03 20:36:40
Autor: Sir Piernik
Sezon ogorkowy
Grzybol pisze:
....>8
> Nie chcwale się - po prostu się nie wypierdalam.
> Przewiduję sytuacje, reaguję, myślę.
> Tyle. To nie jest trudne:-)

Do czasu (tfu odpukac) az Ci sie w Strzelcach Opolskich pod kola wpierniczy malolata na rowerze!!
Tez do tego czasu chwalilem sie ze przez 45 lat sie nie wypierniczylem :(

Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-08-03 21:18:45
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h57akc$lco$1news.onet.pl...
Do czasu (tfu odpukac) az Ci sie w Strzelcach Opolskich pod kola wpierniczy malolata na rowerze!!
Tez do tego czasu chwalilem sie ze przez 45 lat sie nie wypierniczylem :(
Pozdrawiam

Oczywiście biorę pod uwagę taką ewentualność. Codziennie jak wyjeżdżam z domu. W każdej sekundzie jazdy od 30 lat. I to niezależnie czym jadę: malowanym za 500 motongiem, puszką, rowerem czy furmanką:-)

--
Grzybol

Data: 2009-08-03 14:16:16
Autor: newrom
Sezon ogorkowy
On Mon, 03 Aug 2009 12:21:14 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto ile razy wyjebal na sezon :)

Co innego sie pochwalic co se kto w cialo wrazil, nie ? ;P

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-08-03 14:46:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sezon ogorkowy
newrom@spamcom.com napisał(a):
Co innego sie pochwalic co se kto w cialo wrazil, nie ? ;P

ja przynajmniej wnioski wyciongam!

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-08-03 18:45:19
Autor: Jacot
Sezon ogorkowy
Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

newrom@spamcom.com napisał(a):
Co innego sie pochwalic co se kto w cialo wrazil, nie ? ;P

ja przynajmniej wnioski wyciongam!

O?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2009-08-04 08:12:57
Autor: William Yelito
Sezon ogorkowy
Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał(a):
Normalnie pierszy raz sie z Toba zgadzam :) Nie kumam chwalenia sie kto ile razy wyjebal na sezon :)

To tylko źle o Tobie świadczy. Zacytuję klasyka:

Suplement - dzwon w perspektywie lansu. Gleba parkingowa pod pubem motocyklowym (lub na zlocie) - całkowita demolka image'u i zdarcie miłości własnej aż do samej gołej kości. Jedyne, co pomaga to zmiana moto, stroju i operacja plastyczna lub przeprowadzka do innego miasta (jeżdżenie na inne zloty). Gleba parkingowa w obecności świadków anonimowych - mała demolka image'u, głębokie przytarcie miłości własnej. Rozwiązanie - nie parkować przez następne 2 sezony w tym samym miejscu. Ślizg - lekki wzrost image'u w trendzie krótkoterminowym, możliwy średni wzrost image'u w trendzie długookresowym, jeśli oczywiście nosimy te same ciuchy, co przy ślizgu. Uwaga! Jeżdżenie moto ze śladami ślizgu wzmaga image wyłącznie w trendzie krótkookresowym. Ślizg na torze - znaczny, natychmiastowy wzrost image'u a także długookresowy przy zachowaniu warunków z punktu powyżej. Dzwon - kolosalny wzrost image'u w trendzie długoterminowym, o ile znowu jeździmy na motocyklu. W trendzie krótkookresowym umiarkowany wzrost image'u (jeśli mieliśmy opinie zapierdalacza) lub niestety obniżenie, (jeśli wcześniej mieliśmy opinie leszcza). KJ Siła Lansu  i to wyczerpuje temat.
--
William 'Wie$' Yelito @ Krakuf
"Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego kroku"

Data: 2009-08-13 10:57:06
Autor: zbigi
Sezon ogorkowy
Grzybol napisał(a):
[...]

Też jeżdżę. Dużo.

Ja tez jezdze. Ale jakos mnmiej ostatnio. I bardziej zachowawczo :)

Co oznacza "zachowawczo" ? Jeździ się tak, żeby dojechać do celu i nie wyjebać się, nikogo nie zabić, nie zniszczyć sprzętu, nie połamać se rąk etc.

Ueee... Czyli klasyczne mulenie sprzeta po preclowemu? ;)

Jak ktoś lubi jazdę ekstremalną to oczywiście na torze i tam wyjebki są wskazane.

Na torach scigaja sie lalusie - prawdziwy zly rokers upala sprzeta na pasach:P ;)

Czy jeżdżąc puszką i robiąc nią średnbio rocznie 20-30 tyś kkm bez rozjebania jej i siebie, też napiszesz, że jeździ ktoś zachowawczo?

Phi... Co to jest 30 tysi w puszce?

To jak nie jest zachowawczo? Na krawędzi ryzyka, po to, żeby kogoś czy siebie zabić? Nie ma tu znaczenia czym się jeździ: motong, pucha, rower, wrotki. itd. Na każdym z tych sprzętów jeździ się po to żeby jechać.

Ale jak jechac? Toczyc sie zgodnie z ograniczeniami i z wawki do wrocka kulac sie 9 godzin na hajabuzie? :)

Nie wypierdalać się.
> Jak to jest niezachowawczo jak możesz rozwinąć, bo nie rozumiem...

Norrrmalnie... Nie zachowujac maksymalnie duzego marginesu bezpieczenstwa. :)

Data: 2009-08-04 09:31:53
Autor: Don Pedro
Sezon ogorkowy
Grzybol pisze:
Następny wyjebywacz? :-)

Następny kibord łorrior?

Jak czytam takie posty to se myśle, że niektózy to jeżdżą tylko po to żeby się wyjebywać:-)

Polataj na enduro i supermoto, zrozumiesz.

DP
TL-S

Data: 2009-08-04 09:58:35
Autor: Grzybol
Sezon ogorkowy
Polataj na enduro i supermoto, zrozumiesz.
DP
TL-S

Nikt tu nie pisał o enduro i supermoto. Chciałeś dojebać? Nie udało się...

--
Grzybol

Data: 2009-08-04 10:37:37
Autor: Don Pedro
Sezon ogorkowy
Grzybol pisze:
Nikt tu nie pisał o enduro i supermoto.

Pisał, pisał. XL to takie enduro Hondy. Po niewielkich przeróbkach całkiem dobrze latało jako supermoto.

Chciałeś dojebać? Nie udało się...

Fstszonsajonce...

DP
TL-S

Data: 2009-07-30 00:08:51
Autor: Sybi
Sezon ogorkowy
Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał:
Joanna Krupa
Modelka przyrzekła, że nigdy nie umówi się z mężczyzną, który ma w swojej szafie zwierzęcą skórę.

Nie przejmuj sie gupia cipa.
Zapytaj ja z czego zrobione sa jej buty, torebka albo pasek;)
Zremy swinie, krowy, ryby i kurczaki, jajka, kawior i chlejemy mleko.
Ziemia ma pare miliardow lat i odkad istnialo zycie, jedne stwory wpieprzaly
inne, nawet religia tego nie zabrania.
Jak mnie leczy takie pitolenie!
Ja swoja skore trzymam w garazy a nie w szafie, moze byc?;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-07-30 08:21:18
Autor: Tytus z Fabryki
Sezon ogorkowy
Siemka

***Użytkownik "Sybi"
Ja swoja skore trzymam w garazy a nie w szafie, moze byc?;))

Czekaj niech sie Boguska dowie :) :) :)

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-07-31 21:21:48
Autor: Sybi
Sezon ogorkowy
Użytkownik "Tytus z Fabryki" napisał:
Czekaj niech sie Boguska dowie :) :) :)

Cicho! Nie krzycz tak;))
PS. Kiedy nad morze przyjedziesz? Mamy wolna chate przez
prawie caly sierpien a za tydzien spotkanie u Darassa
na jago nowej chacie, moze bys ruszyl w koncu dupe?:)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2009-08-01 10:00:47
Autor: Tytus z Fabryki
Sezon ogorkowy
Siemka

*** "Sybi"
.. Kiedy nad morze przyjedziesz? Mamy wolna chate przez prawie caly sierpien a za tydzien spotkanie u Darassa na jago nowej chacie, moze bys ruszyl w koncu dupe?:)

Mowisz i masz...jestem w piatek wieczorkiem - chyba ze mnie hausgestapo nie pozwoli.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-07-30 09:13:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sezon ogorkowy
Jacek Czerwinski napisał(a):
Joanna Krupa

Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi? Chinskim skuterkiem?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-07-30 09:15:45
Autor: Kefir
Sezon ogorkowy
Elou!
"Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote in message news:h4rhs5$inn$1mx1.internetia.pl...
Jacek Czerwinski napisał(a):
Joanna Krupa

Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi? Chinskim skuterkiem?

Ja tyz nie wiem kim jest lecz fstydzilem sie zapytac. Moze panienka Mustafy?

Data: 2009-07-30 09:35:46
Autor: newrom
Sezon ogorkowy
On Thu, 30 Jul 2009 09:13:20 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi? Chinskim skuterkiem?

Sprawdz se w gógle gówniarzu!
http://kif.pl/www/galeria/289/joanna_krupa.html
http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/

pozdr
newrom

Data: 2009-07-30 15:00:52
Autor: Laphroaig
Sezon ogorkowy
newrom@spamcom.com wrote:

http://kif.pl/www/galeria/289/joanna_krupa.html
http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/

Na drugi raz uprzedzaj, ze zdjecia drastyczne :)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-07-31 01:03:34
Autor: kubek
Sezon ogorkowy

<k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
>Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi?
> [...]

No wybacz ale dla tej Krupy przyjechalbym celowo w skorze a z rekakowo
jeszcze by krew ciekla albo przyjechalbym w czym ona karze bo balbym
sie lania.
Jednak dla tej Joanny Krupy bylbym gotow to poswiecen:

http://joanna-krupa.vvo.pl
http://ckm.pl/Community/22100,Blog_Wpis,JOANNA_I_MARTA_KRUPA.html

Pozdro

Data: 2009-07-30 11:25:56
Autor: Andrzej Lawa
Sezon ogorkowy
Jacek Czerwinski pisze:
Joanna Krupa

Modelka przyrzekła, że nigdy nie umówi się z mężczyzną, który ma w
swojej szafie zwierzęcą skórę.

No to mam przerąbane... Do szafy często przenika mi kot i wyleguje tam
swoją zwierzęcą skórę ;)

Sezon ogorkowy