Sezon ogorkowy

Data: 2009-07-30 09:13:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Sezon ogorkowy
Jacek Czerwinski napisał(a):
Joanna Krupa

Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi? Chinskim skuterkiem?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-07-30 09:15:45
Autor: Kefir
Sezon ogorkowy
Elou!
"Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote in message news:h4rhs5$inn$1mx1.internetia.pl...
Jacek Czerwinski napisał(a):
Joanna Krupa

Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi? Chinskim skuterkiem?

Ja tyz nie wiem kim jest lecz fstydzilem sie zapytac. Moze panienka Mustafy?

Data: 2009-07-30 09:35:46
Autor: newrom
Sezon ogorkowy
On Thu, 30 Jul 2009 09:13:20 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
<kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:

Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi? Chinskim skuterkiem?

Sprawdz se w gógle gówniarzu!
http://kif.pl/www/galeria/289/joanna_krupa.html
http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-07-30 15:00:52
Autor: Laphroaig
Sezon ogorkowy
newrom@spamcom.com wrote:

http://kif.pl/www/galeria/289/joanna_krupa.html
http://www.ifbb.com/contestresults/04worldwomen/

Na drugi raz uprzedzaj, ze zdjecia drastyczne :)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-07-31 01:03:34
Autor: kubek
Sezon ogorkowy

<k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
>Przepraszam, ja nietutejszy. Kto to jest Joanna Krupa? I czym jezdzi?
> [...]

No wybacz ale dla tej Krupy przyjechalbym celowo w skorze a z rekakowo
jeszcze by krew ciekla albo przyjechalbym w czym ona karze bo balbym
sie lania.
Jednak dla tej Joanny Krupy bylbym gotow to poswiecen:

http://joanna-krupa.vvo.pl
http://ckm.pl/Community/22100,Blog_Wpis,JOANNA_I_MARTA_KRUPA.html

Pozdro

Sezon ogorkowy