Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Sezon rozpoczety :)

Sezon rozpoczety :)

Data: 2010-02-27 20:26:39
Autor: Tytus
Sezon rozpoczety :)
Siemka

Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208 slizga sie na zimno jak po lodzie.
I odpalilo bez czarodziejskich rozdzek z pol obrotu nawet kurna nie musialem we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar sylykonowy do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.
I dobrze...
ale nart jeszcze nie schowalem.

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-27 19:59:56
Autor: AlF
Sezon rozpoczety :)
Tytus wrote:
Siemka

Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208 slizga sie na zimno jak po lodzie.
I odpalilo bez czarodziejskich rozdzek z pol obrotu nawet kurna nie musialem we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar sylykonowy do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.
I dobrze...
ale nart jeszcze nie schowalem.


fajnie - a w ogole to sezon sie skonczyl?

Data: 2010-02-28 09:27:51
Autor: Tytus
Sezon rozpoczety :)
Siemka

*** "AlF"
 fajnie - a w ogole to sezon sie skonczyl?
***KJ
sezon to sie konczy, pomarancze juz dojrzaly, na poligonie w rembertowie:
http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#5442920629164683250
KJ

No przeca pisalem zem amator - kurna tak prazy ze chyba tez sie przejade na ten poligon...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-27 20:38:55
Autor: Monster
Sezon rozpoczety :)
W dniu 2010-02-27 20:26, Tytus pisze:
Siemka

Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208
slizga sie na zimno jak po lodzie.
Nie drażnij,nie miałem nawet czasu sprawdzić czy aku żyje,o drobnych wymiankach nie wspomnę:-\

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2010-02-27 20:46:44
Autor: Tytus
Sezon rozpoczety :)
Siemka
*** "Monster"
Nie drażnij,nie miałem nawet czasu sprawdzić czy aku żyje,o drobnych
wymiankach nie wspomnę:-\

A mialem nawet podjechac do Ciebie - ale troche wstyd mi bylo w bluzie i jeansach po miescie latac :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-02-27 21:01:31
Autor: Monster
Sezon rozpoczety :)
W dniu 2010-02-27 20:46, Tytus pisze:

A mialem nawet podjechac do Ciebie - ale troche wstyd mi bylo w bluzie i
jeansach po miescie latac :)

Ee tam,żebyś widział moje texy,na szczęście ciepło się robi,będzie można opłukać z błocka:-)

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2010-02-27 20:56:53
Autor: Ivam
Sezon rozpoczety :)
Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hmbrl4$dnd$1@inews.gazeta.pl...
I odpalilo bez czarodziejskich rozdzek z pol obrotu nawet kurna nie musialem we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar sylykonowy do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.

A coz to za cudowna maszyna? A do motorynek w ogole byly serwisowki? Ja nie mialem - musialem do wszystkiego sam dochodzic:(

Ale tak na serio to pozazdroscic! Ja tylko MZ'te wyciagam, bo mam spory kawalek od domu do asfaltu i duza szansa, ze na fazerku bym nie dojechal. Ostatnio koles starym terrano sie utopil na "drodze" kolo mojego domu.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-02-28 00:17:03
Autor: KJ Siła Słów
Sezon rozpoczety :)
Tytus pisze:
Siemka


sezon to sie konczy, pomarancze juz dojrzaly, na poligonie w rembertowie:

http://picasaweb.google.pl/annasmk/Pawel#5442920629164683250

KJ

Data: 2010-02-28 07:15:20
Autor: AZ
Sezon rozpoczety :)
On 27 Lut, 20:26, "Tytus" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
Siemka

Ale to zolte zapierdala - to tak na szybko po malym smiganiu ale D208 slizga
sie na zimno jak po lodzie.
Kiedy wiosenny przegląd fotoradarów?
I odpalilo bez czarodziejskich rozdzek z pol obrotu nawet kurna nie musialem
we serwisowce paczec gdzie mam benzyne gdzie gazniki a gdzie smar sylykonowy
do nacierania - znaczy sie dla amatora sprzet.
I dobrze...
Mojej babci kosiarka ogrodowa teĹź pali po zimie za pierwszym
szarpnięciem i wcale nie jest to jakaś tam żółŧa honda.
ale nart jeszcze nie schowalem.

To chowaj - śniegu już nie będzie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-28 11:41:42
Autor: LukeB
Sezon rozpoczety :)
No i niebieski Trampek doczekal sie swojego pierwszego sensownego
przelotu.
Traska na rozgrzewke - W-wa - Zalesie Gorne - Kazimierz Dolny i z
powrotem. W druga strone bylo juz po zmroku i troche pizgalo, ale
generalnie dalismy rade. Jak sie nie ochlodzi z powrotem to mozna
latac. :] Tylko to kur**skie bloto, swiezo wypicowany motong i po
jednym lataniu caly w brazowe ciapki!

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-02-28 21:17:11
Autor: dmk
Sezon rozpoczety :)
LukeB pisze:
No i niebieski Trampek doczekal sie swojego pierwszego sensownego
przelotu.
Traska na rozgrzewke - W-wa - Zalesie Gorne - Kazimierz Dolny i z

270km dzis, Wwa - Kazimierz Dolny prawa strona Wisly, powrot lewa
pozdrowienia od szarej f650 z kazimierskiego rynku ;)

daje rade, ale troszke cieplej by byc moglo - mimo wszystko

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

pzdr
dmk
f650gs

Data: 2010-02-28 23:27:50
Autor: LukeB
Sezon rozpoczety :)
No prosze, widze sami swoi na trasie.
Pozdrowienia dla szarej F650GS od niebieskiego Trampka :)

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-03-01 03:28:02
Autor: sted
Sezon rozpoczety :)
On Feb 28, 9:17 pm, dmk <d_m_k_NOSP...@gazeta.pl> wrote:

270km dzis, Wwa - Kazimierz Dolny prawa strona Wisly, powrot lewa
pozdrowienia od szarej f650 z kazimierskiego rynku ;)

to w końcu można? jak ostatnio tam byłem (rok albo i dwa temu) to
panowie policjanci dzielnie wypisywali mandaty i motocyklistów z rynku
usuwali.

--
pozdr
sted
sv1000s k5

Data: 2010-03-01 13:14:34
Autor: dmk
Sezon rozpoczety :)
sted pisze:
On Feb 28, 9:17 pm, dmk <d_m_k_NOSP...@gazeta.pl> wrote:

270km dzis, Wwa - Kazimierz Dolny prawa strona Wisly, powrot lewa
pozdrowienia od szarej f650 z kazimierskiego rynku ;)

to w końcu można? jak ostatnio tam byłem (rok albo i dwa temu) to
panowie policjanci dzielnie wypisywali mandaty i motocyklistów z rynku
usuwali.

nie pytalem  ;)
jak przyjechalem stalo juz kilka maszyn, postawilem sie obok
w tzw miedzyczasie przewinelo sie jeszcze kilka sztuk

obecnosci panow policjantow nie stwierdzono

pzdr
dmk
f650gs

Data: 2010-03-01 05:43:32
Autor: LukeB
Sezon rozpoczety :)
obecnosci panow policjantow nie stwierdzono

Potwierdzam, bylem tam rowniez w zeszlym roku, za kazdym razem
motocykle staly ok 2h, nikt sie nie czepial. Moze sie fartnelo.

Moze Ci gumka od majtek lekko bokiem puszcza?
To by tlumaczylo brazowe ciapki...

U mnie akurat ok, ale moze ktos przede mna jechal i mial problemy z
tylnim uszczelniaczem zaworowym. Wole nie wiedziec.

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-03-01 09:57:12
Autor: Jasio
Sezon rozpoczety :)

Uzytkownik "LukeB" <gorry@o2.pl> napisal w wiadomosci news:6c558314-f0b9-4d19-a5dc-28999d8b9c60e1g2000yqh.googlegroups.com...
No i niebieski Trampek doczekal sie swojego pierwszego sensownego
przelotu.
Traska na rozgrzewke - W-wa - Zalesie Gorne - Kazimierz Dolny i z
powrotem. W druga strone bylo juz po zmroku i troche pizgalo, ale
generalnie dalismy rade. Jak sie nie ochlodzi z powrotem to mozna
latac. :] Tylko to kur**skie bloto, swiezo wypicowany motong i po
jednym lataniu caly w brazowe ciapki!

Moze Ci gumka od majtek lekko bokiem puszcza?
To by tlumaczylo brazowe ciapki...


--
Jasio
vx etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2010-02-28 14:29:42
Autor: Alex D. B.
Sezon rozpoczety :)

Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hmbrl4$dnd$1inews.gazeta.pl...
Siemka

sezon fakrycznie rozpoczety.
na rozgrzewke petelka waw-pia-g.kal-konst-waw, po drodze jakies 20 jednosladow.
przetrzymala nas zima ;-)


Alex.

Sezon rozpoczety :)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona

W dziale Gry

W dziale Kultura

W dziale Lifestyle

W dziale High-Tech

W dziale Extreme

W dziale Sport

W dziale Biznes, Finanse, Prawo

W dziale Motoryzacja