Sezon siÄ™ zacznie w ten weekend

Data: 2010-01-05 23:26:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Sezon siÄ™ zacznie w ten weekend
Np. panowie z COS w Szczyrku już się doczekać nie mogą śniegu - lekko zdesperowani są.
Wg prognoz do niedzieli ma spaść 40cm śniegu w Szczyrku i okolicach.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-06 00:40:25
Autor: J_K_K
Sezon siÄ™ zacznie w ten week end
UĹĽytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
wiadomości news:hi0cp7$b2m$3news.interia.pl...
Np. panowie z COS w Szczyrku już się doczekać nie mogą śniegu - lekko
zdesperowani sÄ….
Wg prognoz do niedzieli ma spaść 40cm śniegu w Szczyrku i okolicach.

Inni nie czekają, tylko śnieżą i działają - Pracica, Żar, a nawet Mosorny
:-)

Ciekawe czy nasypie tyle, aby poszli po rozum do głowy
i Brzeszcze w Rycerce uruchomili ...

Pzdr

JKK

Data: 2010-01-06 10:22:11
Autor: Grzegorz Lipnicki
Sezon siÄ™ zacznie w ten week end

Inni nie czekają, tylko śnieżą i działają

a jeszcze inni juĹĽ gipsujÄ…:

"Przez dwa tygodnie sezonu narciarskiego w Małopolsce połamało się już ponad tysiąc osób, w tym blisko trzysta bardzo poważnie. Na swoją kolej w zakopiańskim szpitalu trzeba czekać kilka godzin "

http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,35798,7423181,Ponad_tysiac_polamanych_pod_Tatrami.html

Data: 2010-01-06 13:32:27
Autor: ADAM
Sezon się zacznie w ten weekend
"Przez dwa tygodnie sezonu narciarskiego w Małopolsce połamało się już ponad tysi±c osób, w tym blisko trzysta bardzo poważnie. Na swoj± kolej w zakopiańskim szpitalu trzeba czekać kilka godzin "

Normalnie jatka :o
Wazne, ze kaski sa obowiazkowe...

--
Adam
Freebord snowboard the streets

Data: 2010-01-06 14:31:36
Autor: Fafek
ADAM pisze:
[...]

Jak by nie kaski, to by było pewnie z pińcet :D

Maciek

Data: 2010-01-06 17:31:50
Autor: ADAM
Sezon się zacznie w ten weekend
Normalnie jatka :o
Wazne, ze kaski sa obowiazkowe...

Jak by nie kaski, to by było pewnie z pińcet :D

Heh, wlasnie rozmawialem z kolega ktory wrocil z Alp z wyjazdu swiateczno-noworocznego.
Stwierdzil, ze tam tez co chwila kogos zwozili. Taki okres widac.

Data: 2010-01-06 19:18:59
Autor: Tytus z fabryki
Sezon się zacznie w ten weekend
Siemka

*** "ADAM"
Heh, wlasnie rozmawialem z kolega ktory wrocil z Alp z wyjazdu swiateczno-noworocznego. Stwierdzil, ze tam tez co chwila kogos zwozili. Taki okres widac.

Jezdzilem kilka dni na Mostach w Czechach i dziennie srednio 2-3 trafialo do karetki - glownie parapeciarzy raz tylko widzialem na toboganie narciarza.
I to nie z urazami glowy - choc kaskow na stoku pelno.
A Czeska Horna Sluzba dziala blyskawicznie i perfekcyjnie.

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-01-06 19:49:35
Autor: ADAM
> [...]
I to nie z urazami glowy - choc kaskow na stoku pelno.
A Czeska Horna Sluzba dziala blyskawicznie i perfekcyjnie.

Ehh te okropne parapeciarze, nie dosc, ze po stokach jezdza to jeszcze trzeba ich zwozic.
Sodomia i gomoria :D

Data: 2010-01-07 13:26:52
Autor: Tytus z fabryki
[...]

:):):)
Zasadniczo to nic nie mam do parapeciarzy do czasu kiedy si±d± w poprzek stoku na fajka i pogaduszki - oczywiscie wybierajac najbardziej stroma i slabo widoczna czesc trasy. Ale juz taka ich natura :). To ze spychaja snieg z trasy mi nie przeszkadza bo lubie jezdzic po lodzie :).
No i czasem przed wyciagiem mozna sie posmiac z ich snobizmu ale to dotyczy rowniez narciarzy.

Tytus z fabryki
P.S. Odnosze jednakze wrazenie ze czesciej przeceniaja swoje umiejetnosci - albo deska jest bardziej niebezpieczna niz dwie :) __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4380 (20090829) __________

Data: 2010-01-07 13:38:04
Autor: ADAM
Sezon się zacznie w ten weekend
Zasadniczo to nic nie mam do parapeciarzy do czasu kiedy si±d± w poprzek stoku na fajka i pogaduszki - oczywiscie wybierajac najbardziej stroma i slabo widoczna czesc trasy.
No ja tez nie :D

To ze spychaja snieg z trasy mi nie przeszkadza bo lubie jezdzic po lodzie :).
No i jeszcze tak cenny tlen zabieraja :)

P.S. Odnosze jednakze wrazenie ze czesciej przeceniaja swoje umiejetnosci - albo deska jest bardziej niebezpieczna niz dwie :)
Albo same lamy widzisz na stoku.
Peace :D

Data: 2010-01-07 18:50:13
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Sezon siďż˝ zacznie w ten weekend

> [...]
A Czeska Horna Sluzba dziala blyskawicznie i perfekcyjnie.

Ehh te okropne parapeciarze, nie dosc, ze po stokach jezdza to jeszcze

A rowerzyści?
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-07 20:32:33
Autor: ADAM
Sezon si? zacznie w ten weekend
A rowerzy¶ci?
:>
Rowerzysci to kosmici, zupelnie inny gatunek :D

Data: 2010-01-08 17:01:44
Autor: Tytus z fabryki
Sezon si? zacznie w ten weekend
Siemka
*** "Zygmunt M. Zarzecki"
 A rowerzy¶ci?

A tych to nie widzialem - nie bylo na stoku :)

Data: 2010-01-09 22:42:03
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Sezon si? zacznie w ten weekend

  A rowerzyďż˝ci?

A tych to nie widzialem - nie bylo na stoku :)

Dzisiaj jeden zasuwał na fisowkiej w Szczyrku, jakiś taki do mnie podobny.
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-07 22:33:19
Autor: J.F.
On Wed, 6 Jan 2010 17:31:50 +0100,  ADAM wrote:
Heh, wlasnie rozmawialem z kolega ktory wrocil z Alp z wyjazdu swiateczno-noworocznego.
Stwierdzil, ze tam tez co chwila kogos zwozili. Taki okres widac.

Ale o co chodzi - najazd poczatkujacych, czy sztuczny zlodowacialy
snieg ? J.

Data: 2010-01-07 22:37:43
Autor: ADAM
Sezon się zacznie w ten weekend
Ale o co chodzi - najazd poczatkujacych, czy sztuczny zlodowacialy
snieg ?

Zdecydowanie to pierwsze.

Data: 2010-01-10 15:23:19
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Sezon siÄ™ zacznie w ten weekend

Np. panowie z COS w Szczyrku już się doczekać nie mogą śniegu - lekko
zdesperowani sÄ….
Wg prognoz do niedzieli ma spaść 40cm śniegu w Szczyrku i okolicach.

http://i49.tinypic.com/fbxflw.jpg (fotograf przypadkowy)
To tylko "nędzne" Beskidy.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-11 02:49:47
Autor: player
Sezon się zacznie w ten weekend
On 10 Sty, 15:23, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

http://i49.tinypic.com/fbxflw.jpg(fotograf przypadkowy)
To tylko "nędzne" Beskidy.

A co to za go¶ć z rowerem podobny zupełnie do nikogo ;))

--
pozdro
jay

Data: 2010-01-11 12:28:31
Autor: Jarek Spirydowicz
Sezon się zacznie w ten weekend
In article <hicmbb$gcb$1@news.interia.pl>,
 "Zygmunt M. Zarzecki"  <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

> Np. panowie z COS w Szczyrku juĹĽ siÄ? doczekaÄ? nie mogÄ? Ĺ?niegu - lekko
> zdesperowani sÄ?.
> Wg prognoz do niedzieli ma spaĹ?Ä? 40cm Ĺ?niegu w Szczyrku i okolicach.

http://i49.tinypic.com/fbxflw.jpg (fotograf przypadkowy)
To tylko "nÄ?dzne" Beskidy.
:>
http://police.info.pl/6-09.php?nr=16778179
A to tylko Police (zachodniopomorskie) :)
Gdybym miał gwarancję, że co roku taka zima będzie, kupiłbym sobie biegówki :D

--
Jarek
To tylko moje prywatne opinie.

Data: 2010-01-11 20:09:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Chodziło o te chmury i wystaj±ce czubki gór, niebo słońce.
W mie¶cie i od Jaworzyny w dół było szaro.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Sezon siÄ™ zacznie w ten weekend