Sezon startuje 31 lipca

Data: 2009-05-22 11:43:47
Autor: Bartosz B.
Sezon startuje 31 lipca
Jak zwykle terminy jak w Finlandii, albo Norwegii.

--
Bartosz Bajków             Gadu-Gadu:98566
http://www.berlinka.pcp.pl

Data: 2009-05-22 11:51:12
Autor: Cavallino
Sezon startuje 31 lipca
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv5s4s$bt0$1news.onet.pl...
Jak zwykle terminy jak w Finlandii, albo Norwegii.

Zgadza się, powinien startować miesiąc wcześniej (a kończyć się miesiąc później).

Data: 2009-05-22 12:32:12
Autor: Bartosz B.
Sezon startuje 31 lipca

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gv5sii$d47$1news.onet.pl...
Jak zwykle terminy jak w Finlandii, albo Norwegii.
Zgadza się, powinien startować miesiąc wcześniej (a kończyć się miesiąc później).

No jak piszesz, że miesiąc później to Ci się zmieniło. Może z uwagi na poprawę komfortu na stadionie.
Na naszych EUROwskich stadionach to przecież będzie inna bajka.

A miesiąc wcześniej? To chyba liga plażowa.
Nawet moja amotorska zaczyna od września. Wcześniej to chyba łapankę musieliby robić. ;)

Data: 2009-05-22 12:44:33
Autor: Cavallino
Sezon startuje 31 lipca
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv5uvi$kcs$1news.onet.pl...

[...]

Nie zrozumiałeś.
Mówiłem o końcu sezonu, a nie rundy.
Runda jesienna powinna kończyć się miesiąc wcześniej, a zaczynać miesiąc później.

Na naszych EUROwskich stadionach to przecież będzie inna bajka.

LOL
Liczysz na podgrzewane siedzonka? ;-)

A miesiąc wcześniej? To chyba liga plażowa.

Chętnie bym połączył jakiś wyjazd na mecz z plażą w okolicy.

Nawet moja amotorska zaczyna od września. Wcześniej to chyba łapankę musieliby robić. ;)

Z zawodowcami nie ma tego problemu, jak każą, będą grać.

Data: 2009-05-22 13:05:08
Autor: Bartosz B.
Sezon startuje 31 lipca

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gv5vmk$mjn$1news.onet.pl...
Runda jesienna powinna kończyć się miesiąc wcześniej, a zaczynać miesiąc później.

Miało być też wcześniej chyba.

A coś mi się zdaje, że nawet Ci się podobało, że Lech kończył przed świętami. Czyli co, proponujesz koniec na 1 listopada i 4 miesiące nudy? A może i 5 po wolałbyś może od kwietnia? I do końca czerwca. A od lipca od nowa. Jakoś tak chyba grali....przed wojną. I w cyklu wiosna-jesień.

Na naszych EUROwskich stadionach to przecież będzie inna bajka.
LOL
Liczysz na podgrzewane siedzonka? ;-)

Nie, ale na tyle starym prykiem się zrobiłem, że teraz to dach (i ściana z tyłu) by się już przydał.
No i są podgrzewane murawy, więc też nie ma takiego kłopotu jak jeszcze niedawno (np. Wisła - Lazio).

Z zawodowcami nie ma tego problemu, jak każą, będą grać.

Właśnie. Więc zapie... w listopadzie, nawet grudniu i w lutym. A nie w wakacje, dżisus. Jeszcze sobota to chyba najgorszy termin. Rozwalony cały weekend.

Data: 2009-05-22 13:11:20
Autor: Cavallino
Sezon startuje 31 lipca
Użytkownik "Bartosz B." <bartosz4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gv60tr$po1$1news.onet.pl...

[...]

Puchary, a nie ligę.

Czyli co, proponujesz koniec na 1 listopada

Powiedzmy 15, choć to już różnie może być.

i 4 miesiące nudy? A może i 5 po wolałbyś może od kwietnia?

Dokładnie tak.

Liczysz na podgrzewane siedzonka? ;-)

Nie, ale na tyle starym prykiem się zrobiłem, że teraz to dach (i ściana z tyłu) by się już przydał.

Mało.
Zimna w ten sposób nie zabijesz.

No i są podgrzewane murawy, więc też nie ma takiego kłopotu jak jeszcze niedawno (np. Wisła - Lazio).

No to źle obserwujesz.
Na Lechu podgrzewana murawa jest jak najbardziej, ale na błocko i śnieg to za mało.
A nawet rezultat jest jeszcze gorszy niż przy braku podgrzewania.
Jak murawa dostała w kość na Udinese, to dochodziła do siebie przez kwartał.

W rezultacie zbyt szybkiego startu przez całą rundę praktycznie Lech grał na klepisku.

Z zawodowcami nie ma tego problemu, jak każą, będą grać.

Właśnie. Więc zapie... w listopadzie, nawet grudniu i w lutym. A nie w wakacje, dżisus.

Będą mieli wakacje w zimie.
Stać ich.

Data: 2009-05-23 08:39:46
Autor: eManitou
Sezon startuje 31 lipca

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gv618r$qiv$1news.onet.pl...

Będą mieli wakacje w zimie.

I to jest prawdziwy powód. Nie chodzi tu tylko i piłkarzy i trenerów ale całokształ zwany przewrotnie "działaczami" jak i o zarząd PZPN.

Sezon startuje 31 lipca