Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.

Data: 2011-07-12 12:12:17
Autor: CeSaR
Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.
Wczoraj w tv facet od bramek podliczających ciężarówki powiedział że system
zarejestrował 40 000 innych wykroczeń. Skynet działa.

Ładnie, szybko i skutecznie za chwilkę, za nasze własne pieniądze, system zacznie nas pakować w doopkę.
Przyjmuję zakłady na pojawienie się pierwszych nieśmiałych informacji o planach wprowadzenia tollboxów w osobówkach.
Ja stawiam że zapowiedzi pojawią się za jakieś 12 miesięcy - pół roku po wyborach.

Data: 2011-07-12 04:19:15
Autor: p.wienke
On 12 Lip, 12:12, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
> [...]

planach wprowadzenia tollboxów w osobówkach.
Ja stawiam że zapowiedzi pojawią się za jakieś 12 miesięcy - pół roku po

Pisalem o tym troche wczesniej, ja mysle, ze od nowego roku. Ogolą z
kasy jeszcze troche turystow na euro2012.

--
venioo

Data: 2011-07-12 12:29:03
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-07-12 12:12, CeSaR pisze:
[...]

Za nasze pieniądze, dobrze wykorzystany dla naszego bezpieczeństwa.

Przyjmuję zakłady na pojawienie się pierwszych nieśmiałych informacji o
planach wprowadzenia tollboxów w osobówkach.

A co, boisz się czegoś?

Ja stawiam że zapowiedzi pojawią się za jakieś 12 miesięcy - pół roku po
wyborach.

Ach ta zła władza i permanentna inwigilacja.

Masz telefon komórkowy?

Data: 2011-07-12 12:47:26
Autor: CeSaR
Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.
A co, boisz się czegoś?

Tak, dokładnie tego o czym napisałem - tollboxów w samochodzie po to, żeby mnie kasować za każdy przejechany kilometr. Niczego innego.

Data: 2011-07-12 14:01:05
Autor: BaX
Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.
Tak, dokładnie tego o czym napisałem - tollboxów w samochodzie po to, żeby mnie kasować za każdy przejechany kilometr. Niczego innego.

Hmm, może dało by się zainstalować jakiś udawacz tego ustrojstwa co by stojącym obok drogi krokodylkom sugerował, że jest jak go nie ma ? :)))))
Przy kontroli wtopa ale to tak jak z zaklejoną tablicą i fotoradarem :))))

Data: 2011-07-12 13:38:53
Autor: Artur\(m\)
Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomoœci news:ivh6fg$vke$1news.onet.pl...
[...]

Pewnie za niewinnoœć.

Data: 2011-07-12 14:00:25
Autor: CeSaR
Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.
Pewnie za niewinnoœć.

Za fakt jazdy tš a nie innš drogš.

Sezon strzyżenia baranów oglaszam za otwarty.