Sezonowe ogrzewanie balkonu

Data: 2013-09-14 01:38:38
Autor: Maciej Malecki
Sezonowe ogrzewanie balkonu
Witam,

Czy ma ktoś z Was doświadczenie w realizacji sezonowego ogrzewania pomieszczeń otwartych, takich jak np. ogródki towarzyszące lokalom gastronomicznym ?

Chodzi mi o możliwość zastosowania w miarę ekonomicznego sposobu ogrzania przez 2-3 godziny dziennie wsuniętego w bryłę budynku balkonu.

Data: 2013-09-14 19:25:09
Autor: BQB
W dniu 2013-09-14 10:38, Maciej Malecki pisze:
[...]

Tylko i wyłącznie promiennik podczerwieni. W takim wypadku proponowałbym elektryczny - włączasz prąd i odrazu ciepło jest, po pewnym czasie również przedmioty w zasięgu promiennika zaczynają również oddawać ciepło.

Sezonowe ogrzewanie balkonu