Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej

Data: 2012-07-25 14:16:14
Autor: Tomasz Kaczanowski
Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
W dniu 2012-07-25 14:07, ja pisze:
Witam, mój pierwszy post na tej grupie, i trochê ¿a³ujê , ¿e muszê
poznaæ Was w takich, a nie innych okoliczno¶ciach. Konkrety:

Mój ojciec posiada(³) od 33 lat telefon stacjonarny w TPSA. Którego¶
dnia nowy operator (dalej NO) zadzwoni³ z ofert± podaj±c siê za
pracownika Telekomunikacji Polskiej - ¶liczna gadka, ¿e bêdzie taniej i
gratisowe minuty. Poniewa¿ wa³kiem czuæ by³o z daleka, poleci³em
rodzicom przeganiaæ wszystkich, którzy pojawi± siê w drzwiach z now±
umow± na telefon. Szkopu³ w tym, ¿e nie pojawi³ siê nikt, natomiast z
pocz±tkiem nastêpnego miesi±ca ruszy³a procedura przenosin numeru do NO,
której przez ca³y czerwiec nie uda³o siê zatrzymaæ, pomimo dwóch
rezygnacji z zamówienia WLR wys³anych poleconym, jednego z³o¿onego w
Telepunkcie i jakiej¶ tam ilo¶ci telefonów do TP. Tak te¿ z pocz±tkiem
lipca, zdaniem TPSA zamówienie zosta³o zrealizowane "zgodnie z wnioskiem
operatora NO". Oczywi¶cie w miêdzyczasie zg³oszenie do prokuratury,
wszczête dochodzenie, podpisy jak najbardziej podrobione, w dodatku
postawione w miejscach do tego nie przeznaczonych, tj. poza
kratkami/linijkami - na dole strony. (Zgadujê, ¿e kto¶ bêdzie siê
t³umaczy³, ¿e tylko zapisa³ tam sobie imiê i nazwisko). Koniec koñców NO
swoj± us³ugê ju¿ ¶wiadczy (od pocz±tku lipca), za co nie omieszka³
przys³aæ wczoraj faktury.

Pytanie do Was - co dalej z tym zrobiæ? Kolejne zg³oszenie do
prokuratury o próbie wy³udzenia? Czy umowa (której egzemplarza
oczywi¶cie nie mamy) jest podstaw± do wystawiania faktur(y)? Domy¶lam
siê, ¿e je¶li nie op³acimy tej faktury (mniejsza ni¿ w TPSA, ale chodzi
o zasadê) to dane ojca zostan± przekazane jakiej¶ firmie, zajmuj±cej siê
windykacj±. Wtedy zostaje chyba tylko pozew cywilny?

Na pewno nie zaszkodzi z³o¿yæ reklamacjê u NO (na pi¶mie - najlepiej w BOK-u), po odpowiedzi w zale¿no¶ci jaka bêdzie skierowaæ sprawê do UKE itd... Pozew cywilny na koncu - najpierw próba za³atwienia wg procedur, a przy okazji zdobêdziesz ró¿ne dokumenty dodatkowe, które moga przydaæ siê w ewentualnym procesie. Kilka przej¶æ z jednym z operatorów mia³em, zazwyczaj koñczy³o siê na UKE.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2012-07-25 14:35:33
Autor: ja
Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
W dniu 25.07.2012 14:16, Tomasz Kaczanowski pisze:
[...]

Na pewno nie zaszkodzi z³o¿yæ reklamacjê u NO (na pi¶mie - najlepiej w
BOK-u), po odpowiedzi w zale¿no¶ci jaka bêdzie skierowaæ sprawê do UKE
Przedwczoraj (dzieñ przed znalezieniem faktury w skrzynce) posz³o pismo, nie tyle z reklamacj±, co ¿±daniami. Mo¿e rzeczywi¶cie za nerwowo.

Pozew cywilny na koncu - najpierw próba za³atwienia wg procedur,
Nie u¶miecha nam siê gibaæ 200+ km w jedn± stronê do stolicy na rozprawy, wiêc wcale nie rwiemy siê do cywilnego.

a przy okazji zdobêdziesz ró¿ne dokumenty dodatkowe, które moga przydaæ
siê w ewentualnym procesie.[...]
Orygina³y wszystkich dokumentów ojciec ostatnio widzia³ w lokalnej komendzie policji, je¶li o nie chodzi. Nie wiem, kto ma je teraz, zgadujê, ¿e zabezpieczono je jako dowód.

Pozdrawiam i dziêkujê z odpowied¼.

Data: 2012-07-25 15:06:27
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2012-07-25 14:35, ja pisze:
[...]

tak czy inaczej reklamacjê z³ó¿ (niech znajd± siê tam wszystkie niezbêdne dane - wygooglaj jak powinna wygl±daæ prawid³owo reklamacja ¶wiadczenia us³ug telekomunikacyjnych - powinno byæ na stronie UKE). Procedura, to procedura, mo¿e uznaj±, je¶li nie, bêdzie podstawa o mediacje do UKE (tu jest bezp³atne i mo¿na drog± internetow±).

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2012-07-27 10:58:36
Autor: Massai
Sfa³szowany podpis na umowie teleko=?ISO-8859-2?Q?=?munikacyjnej
Tomasz Kaczanowski wrote:

> [...]

Procedura, to procedura, mo¿e uznaj±, je¶li nie, bêdzie podstawa o
mediacje do UKE (tu jest bezp³atne i mo¿na drog± internetow±).

Niestety, wiêkszo¶æ z tych pseudooperatorów dzia³a na bezczelnego,
¶wiadomie toleruj± takie praktyki, licz±c na to ¿e ludziom "nie bêdzie
siê chcia³o".

Bêd± szli w zaparte ¿e umowa zosta³a zawarta i zostanie tylko s±d.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-07-27 13:05:35
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.07.2012 12:58, Massai pisze:

[...]

Ba, ró¿nego rodzaju nieuczciwe praktyki s± wrêcz wpisane w szkolenie
ró¿nych handlowców - np ostatnio jest moda na "obni¿anie rachunków za
pr±d". Dzi¶ znowu przylaz³ jaki¶ gnojek i bezczelnie twierdzi³, ¿e by³ z
prezesem umówiony. Klasyczna psychotechnika, ¿eby od razu wpu¶ciæ!

Data: 2012-07-27 11:25:58
Autor: Massai
Sfa³szowany podpis na umowie teleko=?ISO-8859-2?Q?3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fmunikacyjnej=3F=3D?
Andrzej Lawa wrote:

> [...]

pr±d". Dzi¶ znowu przylaz³ jaki¶ gnojek i bezczelnie twierdzi³, ¿e
by³ z prezesem umówiony. Klasyczna psychotechnika, ¿eby od razu

Oj tam, odpowiadasz "Nie przypominam sobie" i ju¿ ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-07-27 23:05:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 27 Jul 2012, Massai wrote:

Andrzej Lawa wrote:

Dzi¶ znowu przylaz³ jaki¶ gnojek i bezczelnie twierdzi³, ¿e
by³ z prezesem umówiony. Klasyczna psychotechnika, ¿eby od razu
wpu¶ciæ!

Oj tam, odpowiadasz "Nie przypominam sobie" i ju¿ ;-)

  Jest jeszcze wersja "u mnie nie ma tak niskiego stanowiska"
  ;P

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-07-29 11:37:23
Autor: Tadeusz Smal
W dniu 2012-07-27 12:58, Massai pisze:
Tomasz Kaczanowski wrote:

[...]

ale lepiej te¿ nie samemu sk³adaæ pozew a poczekaæ na pozew
z pozdrowieniami i u¶miechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

Data: 2012-07-30 08:04:59
Autor: Massai
Sfalszowany podpis na umowie teleko
Tadeusz Smal wrote:

> ¶wiadomie toleruj± takie praktyki, licz±c na to ¿e ludziom "nie
> bêdzie siê chcia³o".
> ale lepiej te¿ nie samemu sk³adaæ pozew a poczekaæ na pozew
z pozdrowieniami i u¶miechami

Nie znasz ¿ycia.
Oni na pocz±tek wpisz± ciê do jakiego¶ rejestru d³ugów, potem po jakim¶
czasie pójd± po nakazowy, jak siê zorientujesz i wniesiesz sprzeciw -
zacznie siê zabawa.
Chcia³oby ci siê chodziæ do sadu zeby udowadniaæ ¿e nie jeste¶
wielb³±dem?

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-07-29 11:32:56
Autor: Tadeusz Smal
W dniu 2012-07-25 14:16, Tomasz Kaczanowski pisze:

[...]
:)
UKE jest bardzo pomocne w zdobyciu tak jak okresli³e¶
dokumentów dodatkowych ale nie jest ono w³adne  do rozs±dzenia sytuacji czy umowa jest wa¿na tzn czy dosz³o do fa³szerstwa bo to jest domen± sadu cywilnego.
Mo¿e zaproponowaæ postêpowanie polubowne ale je¶li nowy operator lub tpsa  nie bêdzie chcia³o uznaæ reklamacji to tylko tryb sadowy.

Przerabiam aktualnie taka sprawê jestem po dwóch rozprawach i czekam na trzeci± bo nikt nie pojawi³ siê na sprawach z kancelaiii , ktorej sprawê przekaza³a firma windykacyjna a jednocze¶nie brak w aktach potwierdzenia,ze dosz³a do nich informacja o postêpowaniach, ktore sie odby³y.

Data: 2012-07-29 11:43:53
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 29.07.2012 11:32, Tadeusz Smal pisze:

[...]

A od kiedy s±d powiadamia o toku postêpowania stronê, która prawid³owo zawiadomiona nie pojawia³a siê na rozprawach?

S±d powiadamia tylko o rozprawach, a jak kto¶ siê na nich nie stawi³ - to jego strata. Kiedy¶ pozywa³em cwaniary, co mi nie zap³aci³y za t³umaczenie, wezwania ola³y wiêc o przegranej dowiedzia³y siê dopiero, jak im kasa z konta zniknê³a.

Data: 2012-07-29 20:52:16
Autor: Tadeusz Smal
W dniu 2012-07-29 11:43, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Mój "wysoki" s±d wys³a³ powodowi - jakiej¶ znanej kancelarii z Wroc³awia po pierwszej rozprawie  kopie dokumentów jakie przedstawi³em s±dowi.
Na drugiej  "wysoki" rzek³ mi,
¿e  musi równie¿ wys³uchaæ strony przeciwnej i dlatego wyznacza termin kolejnej rozprawy ale  tym razem za dwa miesi±ce aby mieæ czas
wyja¶niæ dlaczego w aktach nie ma tzw zwrotek od powoda.
S³ysza³em jak w pokoju narad opierdziela³ protokulantkê czy aby nie namiesza³a w papierach i nie wsadzi³a tego do innych akt.
W sumie to nic nie jestem w stanie zrobiæ
i muszê poczekaæ do kolejnej rozprawy.