Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej

Data: 2012-07-25 17:50:00
Autor: Marcin Kuczera
Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej

Jak dla mnie - nie reklamowaæ.
Reklamacje jest dla abonenta, a skoro Twój ojciec umowy nie podpisa³, to abonentem nie jest.
Tyle.

To co ja bym zrobi³, poszed³ do TP i zg³osi³ przeniesienie numeru z NO do TP i podpisanie nowej umowy z TP.
W ten sposób ojciec zabezpieczy sobie prawo do numeru.

A równoleg³ym torem - zg³oszenie pope³nienia przestêpstwa i przes³anie kopi zg³oszenia do NO z informacj± aby darowali sobie wysy³anie faktur.

Marcin

Data: 2012-07-25 18:02:19
Autor: ja
W dniu 25.07.2012 17:50, Marcin Kuczera pisze:

[...]

To brzmi bardzo rozs±dnie. Dziêkujê Ci za pomys³.

A równoleg³ym torem - zg³oszenie pope³nienia przestêpstwa i przes³anie
kopi zg³oszenia do NO z informacj± aby darowali sobie wysy³anie faktur.
To ju¿ niemal zrobione. "Niemal" dlatego, ¿e nie wys³a³em im kopii zg³oszenia, ale poinformowa³em o fakcie. Powinni zdawaæ sobie z tego sprawê, zw³aszcza, ¿e policja zwróci³a siê do nich po orygina³ rzekomej umowy jeszcze przed nasz± korespondencj±. Z reszt± jako strona w postêpowaniu maj± wgl±d do akt.

Data: 2012-07-30 01:02:30
Autor: Tadeusz Smal
W dniu 2012-07-25 18:02, ja pisze:
[...]

Tak a za jaki¶ czas oprócz tej zaleg³ej faktury otrzymasz od NO
fakturê za tzw zwrot ulgi instalacyjnej za okres pozosta³y do konca tej umowy czyli dwadzie¶cia parê miesiêcy po kilka z³  za dzieñ
Nie dziel jeszcze skóry na niedzwiedziu bo mo¿e naprawdê siê okazaæ,
¿e umowê podpisa³ jednak Twój Ojciec i albo zapomnia³ albo boi siê
Tobie przyznaæ do tego.

Poza tym to sprawa Twojego Ojca i trochê dziwiê siê,¿e TPsa oraz ten NO gadaj± z Tob± skoro nie Ty jeste¶ dysponentem tego numeru.
Je¿eli przedstawiasz siê w rozmowach jako Ojciec to te¿ dokonujesz fa³szerstwa i wyjdzie to na ewentualnej sprawie
:)

z pozdrowieniami i u¶miechami
smal
www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
sklep: http://trawki.pl/

Data: 2012-07-30 05:38:58
Autor: ja
Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
W dniu 30.07.2012 01:02, Tadeusz Smal pisze:
[...]
[...]
Dziêki za praktyczne informacje, bo mam wra¿enie, ¿e przerobi³e¶ temat.

¿e umowê podpisa³ jednak Twój Ojciec i albo zapomnia³ albo boi siê
Tobie przyznaæ do tego.
Odwa¿nie za³ó¿my, ¿e w tym przypadku wiem co robiê.

Poza tym to sprawa Twojego Ojca i trochê dziwiê siê,¿e TPsa oraz ten NO
gadaj± z Tob± skoro nie Ty jeste¶ dysponentem tego numeru.
Gdzie napisa³em, ¿e ze mn± gadaj±?

Je¿eli przedstawiasz siê w rozmowach jako Ojciec to te¿ dokonujesz
fa³szerstwa i wyjdzie to na ewentualnej sprawie
J.w, odwa¿nie za³ó¿my, ¿e w tym przypadku wiem co robiê.

Data: 2012-07-25 22:24:54
Autor: Marcin Kuczera
Marcin Kuczera wrote:

[...]

Aa, ¿eby wyja¶niæ kwestiê przenoszalno¶ci. Taka operacja jest jak najbardziej mo¿liwa (powrót z powrotem do TP).
Operatora biorcy nie obchodzi absolutnie to czy klient jest zwi±zany z operatorem dawc± jak±¶ umow± terminow± czy te¿ nie. Nawet operator biorca nie ma w prawie zapisanego ¿±dania zerkniêcia do takiej umowy.
Tak wiêc przychodzi klient, o¶wiadcza ¿e to jego numer, na tej podstawie operator biorca podpisuje odpowiednie kwity które wysy³a te¿ do operatora dawcy. Dochowuje terminów ¿eby nowy klient nie mia³ problemów, ale da³o by siê to zrobiæ w terminie 2 tygodni, zawsze - oczywi¶cie z konsekwencjami dla klienta za zerwanie umowy przed terminem wypowiedzenia.

A pó¼niej ów NO bêdzie siê szarpa³ z klientem, który i tak zg³osi³ sprawê podrobienia podpisu któr± wygra bez problemu.

Jest jednak jedno ma³e ale - s±dy elektroniczne (czy jak siê te¿ to zwie), je¿eli NO siê tam zg³osi, a oszukany klient nie zareaguje w odpowiednim czasie to mo¿e siê to skoñczyæ egzekucj± komornicz±.

Marcin

Data: 2012-07-25 23:24:33
Autor: ja
Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej
W dniu 25.07.2012 22:24, Marcin Kuczera pisze:
[...]
[...]
Dot±d wszystko jasne, oczywiste i w miarê do przewidzenia, nawet jak dla mnie.

[...]

W jakiej sprawie tam siê zg³osi? Egzekwowania kar umownych?

Data: 2012-07-26 10:13:48
Autor: Marcin Kuczera
[...]

Tak, niestety...

Marcin

Data: 2012-07-26 10:33:21
Autor: ja
W dniu 26.07.2012 10:13, Marcin Kuczera pisze:

[...]

Ale umowy podpisanej przecie¿ nie mamy. Znowu urobor...

Data: 2012-07-26 16:23:03
Autor: Marcin Kuczera
ja wrote:
[...]

Tak, to niestety jest miejsce na fraud z u¿yciem majestatu prawa..

Marcin

Data: 2012-07-26 17:07:53
Autor: pekaes
Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej

U¿ytkownik "ja" <brak@brak.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:501100d1$0$26701$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jeszcze ciekawiej i tylko czekam na takich cwaniaków. Mechanizm jest pro¶ciuteñki :)

1) Generujesz fakturkê z roku np. 1995 na losowo wybranego p. Kowalskiego ale takiego którego w miarê ³atwo bedzie namierzyæ komornikowi (np. EGON-ie)
2) Wysy³asz ze dwa wezwania do zap³aty na zupe³nie inny ni¿ Kowalskiego losowo wybrany adres najlepiej gdzie¶ przeciwpo³o¿ne województwo
3) Sk³adasz do e-s±du pozew o wydanie nakazu zap³aty podaj±c adres pozwanego ten zupe³nie losowo wybrany z pkt 2)
4) S±d informuje pozwanego wysy³aj±c powiadomienia pod zupe³nie losowo wybrany adres z pkt 2)
5) S±d orzeka, ¿e nast±pi³o skuteczne doreczenie zastêpcze i wystawia nazkaz zap³aty a zaraz potem opatruje je klauzul± wykonalnosci
6) Nakaz zanosisz komornikowi a ten namierza ju¿ skutecznie Kowalskiego i zajmuje mu konta.
7) Znim Kowalski siê zorientuje to
    a) mina³ termin na wniesienie sprzeciwu i wniesienie zarzutu przedawnienia i konto ma pozamiatane
    b) zorientowa³ siê przed up³ywem terminu i wniós³ sprzeciw, i nawet s±d przyja³, bo przyjmuje w takiej sytuacji, ale zanim do komornika trafi decyzja o anulowaniu nakazu zap³aty, to  Kowalski ma konta pozamiatane, a stosowne ¶rodki trafiaj± na cwaniackie konto.
8) Potem Kowalski bez ¶rodków do ¿ycia z pozamiatanymi kontami musi dobijaæ siê o zwrot kasy w s±dach zasadniczo juz nie w trybie EPU, ale zwyk³ym cywilnym zmuszony na kontaktowanie siê z s±dem w przeciwpo³o¿nym województwie.

W majestacie .... prawa ....  :P

bingo

Data: 2012-07-26 18:29:28
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 26.07.2012 17:07, pekaes pisze:

[...]

Zasadniczo to w tym momencie list powinien wróciæ z adnotacj± "adresat nieznany" zamiast "niepodjête w terminie", ale listonosze strasznie uparcie broni± siê przed pisaniem takich adnotacji na pismach z s±du, bo ponoæ s±d pocztê niezbyt legalnie ci¶nie (tak siê t³umacz±).

Data: 2012-07-27 11:15:06
Autor: Massai
Sfa³szowany podpis na umowie teleko=?ISO-8859-2?Q?=?munikacyjnej
Andrzej Lawa wrote:

> [...]

strasznie uparcie broni± siê przed pisaniem takich adnotacji na
pismach z s±du, bo ponoæ s±d pocztê niezbyt legalnie ci¶nie (tak siê

Oj tam, wystarczy namierzyæ jaki¶ adres pod którym nikt siê nie
pojawia, bo wyjecha³ etc.
Listonosz wrzuci do skrzynki i sru...

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-07-27 13:22:40
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.07.2012 13:15, Massai pisze:

Oj tam, wystarczy namierzyæ jaki¶ adres pod którym nikt siê nie
pojawia, bo wyjecha³ etc.
Listonosz wrzuci do skrzynki i sru...

I m.in. dlatego po raz n-ty powtarzam, ¿e skoro istnieje co¶ takiego jak
"meldunek", to korespondencja s±dowo-urzêdowa powinna i¶æ wy³±cznie na
taki adres i tyle. Dostêp do ewidencji s±d ma.

Data: 2012-07-27 13:37:10
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 2012-07-27 13:22, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Pod warunkiem, ¿e nie ma siê dodatkowo meldunku czasowego - tak w okolicach prze³omu wieków tak mia³em i wiele instytucji nie wiedzia³o jak zareagowaæ :) Aczkolwiek by³a to silna karta przetergowa do tego, by korespondencjê kierowano na w³a¶ciwy adres.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2012-07-27 13:52:49
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.07.2012 13:37, Tomasz Kaczanowski pisze:

[...]

Albo zlikwidowaæ meldunek a w to miejsce zrobiæ "adres do korespondencji
urzêdowej" (ze skrytk± pocztow± w³±cznie).

Data: 2012-07-27 23:15:22
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 27 Jul 2012, Andrzej Lawa wrote:

W dniu 27.07.2012 13:37, Tomasz Kaczanowski pisze:

Albo zlikwidowaæ meldunek a w to miejsce zrobiæ "adres do korespondencji
urzêdowej" (ze skrytk± pocztow± w³±cznie).

  ¯eby by³o ¶mieszniej, nie trzeba tak bardzo "robiæ", a z grubsza
przepisaæ z jednej ustawy do drugiej.
  Jak pañstwo ma w tym interes, to potrafi w przepisach podatkowych
zadbaæ o oparcie korespondencji o adres zamieszkania, w³±cznie
z obowi±zkiem aktualizacji oraz (obowi±zkiem) wskazania przedstawiciela
na czas d³u¿szego wyjazdu i oparcia *o te* dane skuteczno¶ci dorêczania.
  Ale ¿eby daæ obywatelowi szansê w sprawie cywilnej... a co tam
pañstwo obchodzi, ¿e jeden obywatel drugiego okradnie poprzez wys³anie
oskar¿enia w kosmos.

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-07-27 23:20:04
Autor: Andrzej Lawa
Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej

  Ale ¿eby daæ obywatelowi szansê w sprawie cywilnej... a co tam
pañstwo obchodzi, ¿e jeden obywatel drugiego okradnie poprzez wys³anie
oskar¿enia w kosmos.

Obchodzi. Przecie¿ ma z tego zysk (op³aty s±dowe, komornik te¿ zarobi).

Data: 2012-07-30 00:39:28
Autor: Tadeusz Smal
[...]

Zapis tej tre¶ci jest w regulaminie ¶wiadczenia us³ug pocztowych i nie mog± one byæ naprzyk³ad przekierowywane na inny adres nawet je¶li na ca³± inn± korespondencjê masz podpisan± z pocztê umowê aby wysy³ali Tobie na inny adres.
  Ja mam tak± sytuacjê i z tym siê nie zgadzam uwa¿aj±c to za przejaw
cenzurowania mojej korespondencji bo poczty nie powinno obchodzic kto do mnie wysy³a pisma a tylko dostarczyæ mi je na adres jaki poda³em w przekierowaniu.
Teraz nie mam na to czasu ale zim± zamierzam wys³±c pare zapytan o poprawno¶c tego zapisu w regulaminie.
  Ty jeste¶ emerytem i siedzisz ca³ymi dniami w domu z kotami
a ja natomiast rano wyje¿d¿am z domu i wracam wieczorem.
W domu gdzie jestem zameldowany do 18 nie nawet kota bo on jedzie razem ze mn±
:)

Data: 2012-07-30 08:06:38
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.07.2012 00:39, Tadeusz Smal pisze:

[...]

O czym ty bredzisz?? Co mnie obchodzi WEWNÊTRZNY regulamin poczty?

Ja piszê o adresie, na jaki powinna byæ kierowana korespondencja przez
s±d i inne urzêdy.

Data: 2012-07-27 23:01:28
Autor: Marcin Kuczera
pekaes wrote:

[...]

£adnie opisa³e¶ mechanizm o którym wspomnia³em.
Dla nas (operator) - to jest dobre, ale niestety zapewne pojawi siê plaga cwaniaczków lub wrêcz zorganizowane grupy czerpi±ce z tego korzy¶ci.

Marcin

Sfa³szowany podpis na umowie telekomunikacyjnej