Sfilmowane chamy ;)

Data: 2011-11-19 10:37:51
Autor: Rysiek G.
Sfilmowane chamy ;)
UĹĽytkownik ""RafaĹ‚ \"SP\" Gil""  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:ja3j4e$nf2$1@node2.news.atman.pl...

Z dedykacją dla tych, co to twierdzą, że trza jechać 50 w zabudowanym ... coś czuję, że w aucie z Wro jechał taki sobie krzyś ...

Rozumiem że te "sfilmowane chamy" to o TRZECH samochodach ? bo każdy pospołu równo daje ciała. Wszyscy jak jeden mąż łamią przepisy a Ty starasz się to rozgraniczać na tych bardziej i mniej łamiących ? czy może na ważniejsze i mniej ważne przewinienia ?. A ten tekst "jazda z prędkością ok. 45/50km/h" ? to do czego ma niby być ? gdzie tu widzisz błędy ?. W takim terenie jeździ się DO 50km/h (a jak widać, miejscami i DO 40km/h). By kogoś uczyć (a myślę że w takim celu zamieściłeś ten filmik) trzeba posiadać COŚ, czego Ty po prostu nie masz... co zresztą prezentujesz pod koniec materiału.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-19 10:53:52
Autor: Cavallino
Sfilmowane chamy ;)
Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ja7tvr$rv2$1news.onet.pl...
[...]

Nie nudĹş kapeluszu, nie chodzi o przepisy, tylko o drogowe chamstwo.

Data: 2011-11-19 11:26:34
Autor: Rysiek G.
Sfilmowane chamy ;)
UĹĽytkownik "Cavallino"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4ec77c98$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...

Nie nudĹş kapeluszu, nie chodzi o przepisy, tylko o drogowe chamstwo.

A czymże jest to "drogowe chamstwo" jak nie łamaniem przepisów ? robieniem sobie z drogi areny dla swoich popisów ?. Gdyby owi "zawodnicy" poruszali się po zamkniętym torze można by to rozpatrywać w kategoriach fair/no fair, ale to obiekt publiczny a takie zachowania mogą skutkować kalectwem czy nawet śmiercią osób postronnych. Jak się zastanowisz to dojdziesz do wniosku że cała trójka chciała coś komuś pokazać... tylko niby co ? swoją głupotę ? brak poszanowania przepisów ? zero tolerancji ? zero inteligencji ?... Każdy z nich przejawia typowe zachowania naszych kierujących (bo kierowcą to żaden z nich nie jest) - JA, JA, JA,... tylko JA się liczę na drodze, tylko JA mam rację i tylko JA mam pierwszeństwo. Tak jak pisałem... gdyby chociaż nagrywający materiał zachowywał się jak należy, i to zarówno na drodze jak i wytykając błędy, można by to uznać (z dużą dozą tolerancji) za materiał szkoleniowy. A tak... "przyganiał kocioł garnkowi...".

Pozdrawiam

Data: 2011-11-19 16:21:39
Autor: Cavallino
Sfilmowane chamy ;)
Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ja8092$38i$1news.onet.pl...
UĹĽytkownik "Cavallino"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4ec77c98$0$2196$65785112@news.neostrada.pl...

Nie nudĹş kapeluszu, nie chodzi o przepisy, tylko o drogowe chamstwo.

A czymĹĽe jest to "drogowe chamstwo" jak nie Ĺ‚amaniem przepisĂłw ?

No właśnie jest czymś zupełnie innym, naruszeniem drogowej kultury, obyczajów czy innych powszechnie obowiązujących reguł.

Różnica mniej więcej taka, jak między takim ogólnym chamstwem, a naruszaniem prawa.

Gdyby owi "zawodnicy" poruszali się po zamkniętym torze można by to rozpatrywać w kategoriach fair/no fair,

Wypad ze swoimi durnymi problemami na jakieĹ› forum dla melepetĂłw.
KAPELUSZ PLONK WARNING

Data: 2011-11-19 19:17:44
Autor: Rysiek G.
Sfilmowane chamy ;)
UĹĽytkownik "Cavallino"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:4ec7c974$0$2189$65785112@news.neostrada.pl...

No właśnie jest czymś zupełnie innym, naruszeniem drogowej kultury, obyczajów czy innych powszechnie obowiązujących reguł.

"Powszechnie obowiązujących reguł" ? czy my aby w dalszym ciągu rozmawiamy o poruszaniu się po drogach publicznych ? czy może o zabawie w piaskownicy ?. Powszechnie obowiązujące reguły reguluje stosowne prawo, a nie jakieś widzi mi się. To przez takich jak Ty nigdy nie będzie normalności na naszych drogach bo dla Ciebie normalność to jakieś fantasmagorie wymyślone przy okazji dłubania w nosie.

Różnica mniej więcej taka, jak między takim ogólnym chamstwem, a naruszaniem prawa.

Gdzie na tym materiale widzisz "ogĂłlne chamstwo" nie poparte Ĺ‚amaniem prawa ?

Wypad ze swoimi durnymi problemami na jakieĹ› forum dla melepetĂłw.
KAPELUSZ PLONK WARNING

Trzeba było tak od razu zacząć... przynajmniej bym się nie łudził że mam do czynienia z inteligentnym człowiekiem.

Data: 2011-11-19 19:32:48
Autor: Cavallino
Sfilmowane chamy ;)
Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ja8rsh$uqm$1news.onet.pl...
[...]

To pisane?
Nie rozśmieszaj mnie, ludzie sobie radzili na drogach zanim pojawiło się prawo pisane, radzą sobie i dziś pomimo steku kretynizmów w nim zawartych i radzić sobie będą jeszcze długo.
Tak więc to o czym mowa jest dużo starsze niż pisane prawo o ruchu drogowym, dużo bardziej uniwersalne i przystające do realiów.

A to ĹĽe niektĂłre buraki go nie czujÄ… to inna sprawa.

To przez takich jak Ty nigdy nie będzie normalności na naszych drogach bo dla Ciebie normalność to jakieś fantasmagorie wymyślone przy okazji dłubania w nosie.

To co Ty nazywasz normalnością, nie ma nic z nią wspólnego.
To może jest normalność dla debila bez własnego mózgu, który bez stosownego rozkazu z domu nie wyjdzie, bo sam nie wymyśli jak to zrobić.

Gdzie na tym materiale widzisz "ogĂłlne chamstwo" nie poparte Ĺ‚amaniem prawa ?

Nie zrozumiałeś tekstu na który odpowiadasz/

[...]

Masz, o ile nie patrzysz w lustro, bo tam możesz znaleźć wyłącznie skretyniałego kapelusza.

Data: 2011-11-20 10:10:19
Autor: Robson
Sfilmowane chamy ;)
Trzeba było tak od razu zacz±ć... przynajmniej bym się nie łudził że mam
do czynienia z inteligentnym człowiekiem.

To jeszcze sie na nim nie poznales? To jeden z tych cwaniakow drogowych, dla ktorych takie zachowanie jest zwykla zaradnoscia, "jestem debesciak a wszyscy inni to cioty za kolkiem".
Przez takich frustratow zyciowych jeszcze dlugo na naszych drogach kultiry nie bedzie.

Data: 2011-11-20 10:38:17
Autor: Rysiek G.
Sfilmowane chamy ;)
Użytkownik "Robson"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jaag5s$olp$1@news.onet.pl...

To jeszcze sie na nim nie poznales?...

Poziom, zarówno intelektualny jak i wiedzy, jaki reprezentuje na publicznych forach jest żenuj±cy. Strach pomy¶leć jak się zachowuje kiedy zostaje sam, w swoim Super Wozie. Może, bior±c pod uwagę nick'a, to nie w wozie się porusza, a na nim ? www.cavallino.com.pl :) to by tłumaczyło "prawa" jakie stosuje a pamiętaj±ce pewnie jeszcze epokę neolitu. Silniejszy wygrywa, słabszy ginie... skoro powstało jeszcze "zanim pojawiło się prawo pisane".

Nie jestem człowiekiem który potrafi być zło¶liwy czy m¶ciwy a to co napisałem proszę traktować z przymrużeniem oka. Pana Cavallino, je¶li uraziłem przepraszam, ale zrozum człowieku... Ľle robisz.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-20 10:48:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
Sfilmowane chamy ;)
Hello Rysiek,

Sunday, November 20, 2011, 10:38:17 AM, you wrote:

[...]

A sk±d pomysł, że nasz cavallino ma cokolwiek z tym wspólnego?

Odnoszę wrażenie, że wyci±gasz zbyt daleko id±ce wnioski na temat
człowieka. Poznaj go osobi¶cie najpierw.

Swoj± drog±, przydałby się chyba jaki¶ ogólnodostępny zlot, żeby
nasi młodsi koledzy się poznali osobiscie ze sob± i ze starszymi. Nic
lepiej nie poprawia nastroju grupy.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-11-20 11:33:23
Autor: Rysiek G.
Sfilmowane chamy ;)
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:594694902.20111120104837@pik-net.pl...

A sk±d pomysł, że nasz cavallino ma cokolwiek z tym wspólnego?

My¶lę, że z kontekstu mojego posta jasno wynika iż... to był żart.

Odnoszę wrażenie, że wyci±gasz zbyt daleko id±ce wnioski na temat
człowieka. Poznaj go osobi¶cie najpierw.

Daleko id±ce ? słownictwo, przytyki i sposób podej¶cia zarówno do tematu jak i pozostałych ludzi w zupełno¶ci mi wystarczy by zobrazować sobie charakter tego człowieka. Dla swoich rówie¶ników może jest i dobrym kompanem ale dyskusja toczy się nie o smaku piwa czy "dupie Maryni" tylko o zasadach poruszania się po drogach a które to reguły Cavallino ma daleko w czterech literach.

Swoj± drog±, przydałby się chyba jaki¶ ogólnodostępny zlot, żeby
nasi młodsi koledzy się poznali osobiscie ze sob± i ze starszymi. Nic
lepiej nie poprawia nastroju grupy.

Nastrój grupy powiadasz ? poczytaj sobie posty Cavallino i paru innych supermenów to zrozumiesz dlaczego tak się dzieje.
My¶lisz że osobnicy którzy offline, maj±c czas na spokojnie przemy¶lenie tego co pisz±, korektę, mimo to nie potrafi± prowadzić rzeczowej dyskusji, na żywo będ± zjadliwsi ?. Bardzo w to pow±tpiewam.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-20 13:44:11
Autor: J.F.
Sfilmowane chamy ;)
Dnia Sun, 20 Nov 2011 11:33:23 +0100, Rysiek G. napisał(a):
[...]

Bo to zle zasady sa, moze nie calkiem zle ... ale jakies takie niezyciowe
:-)

J,

Data: 2011-11-20 13:47:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Sfilmowane chamy ;)
Hello Rysiek,

Sunday, November 20, 2011, 11:33:23 AM, you wrote:

A sk±d pomysł, że nasz cavallino ma cokolwiek z tym wspólnego?
My¶lę, że z kontekstu mojego posta jasno wynika iż... to był żart.

Raczej złosliwo¶ć.

[...]

Mam wrażenie, że to Ty masz pewne zasady w czterech literach a swoje
niezrozumienie ukrywasz za totaln± krytyk± Cavallino. Zrównałe¶ sposób
przedstawienia argumentów z argumentami i je odrzuciłe¶.

[...]

Mam Cavallino w KF od do¶ć dawna. Ze względu na niestrawno¶ć jego
postów. Natomiast w niczym nie zmienia to faktu, że... ma rację. Tylko
nie potrafi jej przedstawić w sposób akceptowalny dla otoczenia.

W niczym nie zmienia to faktu, że poznany osobi¶cie jest naprawdę do¶ć
fajnym człowiekiem.

Natomiast Ty - nie mam pojęcia ani kim jeste¶ ani jaki jeste¶. Nie
podoba mi się to, że nie odróżniasz argumentów od argumentacji i
zachowujesz się jak przewrażliwiona panienka. Spróbuj obrać argumenty
Cavallino z nieprzyjemnej otoczki, rozejrzyj się po drogach i może się
okazać, że tak naprawdę, to się z nim zgadzasz a nie odpowiada Ci
jedynie sposób argumentacji.

--
Best regards,

Data: 2011-11-20 17:21:52
Autor: Rysiek G.
Sfilmowane chamy ;)
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1619592868.20111120134728@pik-net.pl...

Mam wrażenie,...

Pozwolę sobie na tak drastyczne cięcie gdyż dalsza dysputa nie ma sensu.
Ja też miałem wrażenie... że to grupa traktuj±ca o samochodach. No i... po wrażeniu.
Miałem wrażenie że można dyskutować a nie zbierać bluzgi... jakże się myliłem.
Pan "Cavallino"... przykro mi ale nie mam w zwyczaju dyskutować z chamami a tym bardziej przepuszczać jego teksty przez translator by zrozumieć co też chciał wybełkotać. "Obierać argumenty" ? niby które ? i z czego ?.

Proszę nie ripostować bo nie ma takiej potrzeby. Nie zamierzam tu już więcej zagl±dać.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-20 17:25:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
Sfilmowane chamy ;)
Hello Rysiek,

Sunday, November 20, 2011, 5:21:52 PM, you wrote:

[...]

Proszę nie ripostować bo nie ma takiej potrzeby. Nie zamierzam tu już więcej
zagl±dać.

BuĽka, pa, nie wracaj.

PS. W czym jeste¶ lepszy od Cavallino, pisz±c o innych "chamy"?

--
Best regards,

Data: 2011-11-21 19:31:24
Autor: Cavallino
Sfilmowane chamy ;)
Użytkownik "Rysiek G." <vrays@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Pan "Cavallino"... przykro mi ale nie mam w zwyczaju dyskutować z chamami

PLONK

Data: 2011-11-21 19:28:47
Autor: Cavallino
Sfilmowane chamy ;)
Użytkownik "Robson" <robson@z.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jaag5s$olp$1news.onet.pl...
Trzeba było tak od razu zacz±ć... przynajmniej bym się nie łudził że mam
do czynienia z inteligentnym człowiekiem.

To jeszcze sie na nim nie poznales? To jeden z tych cwaniakow drogowych,

KAPELUSZ PLONK

Data: 2011-11-20 18:11:00
Autor: Jan Strybyszewski
Sfilmowane chamy ;)
W dniu 2011-11-19 11:26, Rysiek G. pisze:

Nie nudĹş kapeluszu, nie chodzi o przepisy, tylko o drogowe chamstwo.

A czymĹĽe jest to "drogowe chamstwo" jak nie Ĺ‚amaniem przepisĂłw ?

Rysiu,  Cavallino przewaznie bredzi ale teraz go przebijasz dokumentnie.

Sfilmowane chamy ;)