Shadow vt750 97 vs 98

Data: 2013-03-10 10:05:09
Autor: Magic
Shadow vt750 97 vs 98
Witek.
Guglam i nic sensownego nie znajduję, na forum SHOC też.
W Szedołce na 98r zmieniono silnik, moc spadła z 88KM przy 9tys (jak na V2 to straszny zapierdalacz) do 43KM przy 5.5 tys, moment mniej więcej pozostał. Jak jeździ Szedoła z tym nowszym silnikiem wiem. Jeździł może ktoś JEDNĄ I DRUGĄ i może porównać wrażenia ? Jak sprawuje się ten starszy silnik od strony eksploatacyjnej ?
TIA

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-10 12:04:26
Autor: Kuczu
Shadow vt750 97 vs 98
W dniu 2013-03-10 10:05, Magic pisze:
[...]

Skad wziales VT750 z 88 KM ? Ten motocykl nigdy nie mial takiej mocy. VT750 z 1997 i 1998 nie roznia sie wlasciwie niczym. Stare VT 750 mialy ponad 60 KM, wersja z nowym silnikiem czyli C2 miala ponizej 50 KM. Zawsze. Nawet VT1100 nie miala tylu konikow.

88 KM to miala VF750C czyli Magna, motocykl z silnikiem pochodzacym z VFR 750.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-10 13:15:45
Autor: Magic
Shadow vt750 97 vs 98
W dniu 2013-03-10 12:04, Kuczu pisze:
[...]

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_vt_750_c2_shadow_1997.php
http://www.bikez.com/motorcycles/honda_vt_750_c2_shadow_1998.php

Zwróć uwagę na różnicę w wyglądzie silnika, coś jak między Shovelem a Panheadem.

W międzyczasie pooglądałem swoje zdjęcia i wyszło, że jednak jeździłem tym mocniejszym, może dlatego tak mi podszedł ;) Ale pytanie odnośnie eksploatacji i trwałości pozostaje.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-10 14:36:33
Autor: Kuczu
Shadow vt750 97 vs 98
W dniu 2013-03-10 13:15, Magic pisze:

> [...]
> http://www.bikez.com/motorcycles/honda_vt_750_c2_shadow_1998.php
>
> Zwróć uwagę na różnicę w wyglądzie silnika, coś jak między Shovelem a

Ktos popieprzyl opisy i fotki. Na zdjeciu rocznika 98 jest Magna. Nawet na zbiorniku ma to napisane. W opisie rocznika 97 sa dane Magny a fota Shadowa. Nie wierz internetowi bezgranicznie.

> W międzyczasie pooglądałem swoje zdjęcia i wyszło, że jednak jeździłem
> tym mocniejszym, może dlatego tak mi podszedł Ale pytanie odnośnie
> eksploatacji i trwałości pozostaje.

ten mocniejszy to MAGNA z silnikiem V4.

Taka o: http://media.motortopia.com/files/3465/vehicle/45b635a89a9f6/100_3392.jpg

Data: 2013-03-10 20:25:36
Autor: Magic
Shadow vt750 97 vs 98
W dniu 2013-03-10 14:36, Kuczu pisze:

> [...]

na zbiorniku ma to napisane. W opisie rocznika 97 sa dane Magny a fota
Shadowa. Nie wierz internetowi bezgranicznie.

Fakt, popieprzyli. Też mi te 88 KM wydawało się dziwne, dlatego m.in. zapytałem.

 > W miÄ™dzyczasie pooglÄ…daÅ‚em swoje zdjÄ™cia i wyszÅ‚o, że jednak jeździÅ‚em
 > tym mocniejszym, może dlatego tak mi podszedÅ‚ Ale pytanie odnoÅ›nie
 > eksploatacji i trwaÅ‚oÅ›ci pozostaje.

ten mocniejszy to MAGNA z silnikiem V4.

Nie jeździłem Magną :) jeździłem Shadowem.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-10 20:42:43
Autor: Kuczu
Shadow vt750 97 vs 98
W dniu 2013-03-10 20:25, Magic pisze:

ten mocniejszy to MAGNA z silnikiem V4.

Nie jeździłem Magną :) jeździłem Shadowem.

Czyli oszolomilo Cie te wypasione 42 KM ?

Data: 2013-03-10 22:48:43
Autor: Magic
Shadow vt750 97 vs 98
W dniu 2013-03-10 20:42, Kuczu pisze:
W dniu 2013-03-10 20:25, Magic pisze:

ten mocniejszy to MAGNA z silnikiem V4.

Nie jeździłem Magną :) jeździłem Shadowem.

Czyli oszolomilo Cie te wypasione 42 KM ?

Nie, jeździło dobrze i tyle. Informacje, które zobaczyłem odnośnie mocy, zmusiły mnie do szukania weryfikacji, bo jeśli faktycznie byłyby takie różnice, to przy szukaniu motocykla musiałbym je wziąć poważnie pod uwagę - prawie dwukrotną różnicę w mocy dałoby się jednak dość mocno odczuć, nie ? Dlatego poprosiłem o wyjaśnienie.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-10 22:54:24
Autor: Kuczu
Shadow vt750 97 vs 98
W dniu 2013-03-10 22:48, Magic pisze:

[...]

Nie czules sie troche za duzy na ten motocykl ? Serio pytam. Bo ja po przejazdzce VT750DC Black Widow uznalem ze to raczej dla ludzi rozmiaru max L.

Data: 2013-03-10 23:01:51
Autor: Magic
Shadow vt750 97 vs 98
W dniu 2013-03-10 22:54, Kuczu pisze:
[...]

Nie jest źle, widocznie znalazłem dogodną pozycję. Inna sprawa, że nie miałem specjalnych wymagań wobec motocykla na dwa dni do przejażdżek, ale raczej zwróciłbym uwagę na jakiś dramat bo zrobiłem ok 200 km. Teraz w sumie też nie potrzebuję go do przelotów tylko do wycieczek wkoło komina.