Shadowbox

Data: 2010-01-08 06:45:13
Autor: neuro
Shadowbox
Witajcie,

    Jako, że nazbierało mi się nieco ładnych muszel i innego
podwodnego badziewia z wakacji, wpadłem na pomysł zrobienia shadowbox
(jak np ten http://tinyurl.com/y8ejvvu). Chciałbym jednak, żeby tłem
był piasek, np naklejona na tekturę jego warstwa. Macie pomysł, jak to
przygotować, na jakim kleju, itp.
Wszelkie dodatkowe sugestie odnośnie wykonania mile widziane ;)

pozdr,
p.

Data: 2010-01-08 17:42:35
Autor: Slawek SWP
Shadowbox
Użytkownik neuro napisał:
[...]

Przezroczysty klej epoksydowy (jeden raz musisz po obu stronach nałożyć żeby się tektura nie wyginała)
1 warstwa, piasek jak wyschnie i już nie będzie odpadał po pocieraniu ręką, następna warstwa kleju tym razem grubiej i znowu piasek, kolejna warstwa kleju, później szkielety biednych zwierzątek morskich a przestrzenie pomiędzy przysyp piaskiem.

Jak ci się przyklei pofałdowana szmatka do tektury to możliwe, że uzyskasz efekt piasku pofałdowanego przez wodę...
A jak do dodatkowej warstwy przeźroczystego kleju dodasz niebieskiego barwnika to nawet może warstwa wody ci się utworzy... ;)

--
Sławek SWP

Data: 2010-01-11 03:05:14
Autor: neuro
Shadowbox
On Jan 8, 5:42 pm, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:

[...]

   Dzięki za podpowiedź. A czy muszle, etc. należy czymś wcześniej
pokryć? Słyszałem, że można uzyć oleju minerlanego, żeby nadać połysk?

pozdrawiam,
p/

Shadowbox