Shakhtar K.-Ruch

Data: 2010-07-01 21:08:25
Autor: tomus_king
Shakhtar K.-Ruch
W cieniu mundialu, w Karagandzie gdzieś na końcu świata Ruch wygrał 2-1. Szczerze mówiąc jestem troche zaskoczony. Dla Ruchu to był niewygodny termin i miejsce meczu, zamieszanie z transferami, rezygnacja Sadloka z lotu. Cóż, ważne że wymęczyli i jakies punkcicki do rankingu dołożą :)

Data: 2010-07-02 07:30:35
Autor: Mane
Shakhtar K.-Ruch
W dniu 2010-07-01 23:08,  tomus_king pisze:
W cieniu mundialu, w Karagandzie gdzieś na końcu świata Ruch wygrał 2-1.
Szczerze mówiąc jestem troche zaskoczony. Dla Ruchu to był niewygodny termin
i miejsce meczu

Niedlugo dla polskich druzyn tego typu europejskie puchary beda niewygodna impreza.

Data: 2010-07-02 08:23:24
Autor: tomus_king
Shakhtar K.-Ruch
> [...]
> i miejsce meczu

Niedlugo dla polskich druzyn tego typu europejskie puchary beda niewygodna impreza.

Ja tam ich nie tłumaczę, bo to Chorzowianie sami narzekali. Ale wiesz rozpoczynanie europejskich pucharów w czerwcu nawet dla Barcelony czy Man Utd byłoby niewygodne. Choć fakt, że tak wczesne granie to załsuga wyczynów naszych klubów w ostatnich latach. --

Data: 2010-07-02 21:31:33
Autor: DysoN
Shakhtar K.-Ruch
[...]

Przyznawane sa w ogole jakies punkty do rankingu UEFA za 1 runde?
--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2010-07-03 09:10:02
Autor: tomus_king
Shakhtar K.-Ruch
DysoN <dyson@szuruburu.ru> napisał(a):
> [...]
> ważne że wymęczyli i jakies punkcicki do rankingu dołożą :)

Przyznawane sa w ogole jakies punkty do rankingu UEFA za 1 runde?

Tak Ruch zarobił jakieś 0,250 pkt --

Shakhtar K.-Ruch