Shaq w Cleveland

Data: 2009-06-25 00:27:45
Autor: MM
Shaq w Cleveland
Czesc,

ESPN podaje ze deal zostal klepniety: http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4285489
Shaq za Big Bena i Pavlovica + 2-rundowy pick + 500k $. Dziwi mnie
jedynie ze za All Star centra, ktory wciaz moze pomoc druzynie Kerr
nie wyciagnal chocby jednego 1-rundowego picku. I chyba mozna juz
uznac go oficjalnie za kretyna zgodnie z jego wlasna wypowiedzia z
dnia trejdu Marion-Shaq.
Ciekawe kto nastepny w Suns do odstrzalu? Stawiam na Amare.
Zainteresowani sa podobno Bulls, Warriors, mowi sie tez o Hawks. A
jesli Amare odejdzie to czy Nash bedzie chcial zostac czy poprosi o
trade? To samo Hill?
Rebuilding to cos do czego kazdy fan Suns powinien byc
przyzwyczajony :-)

Pzdr,

MM

Data: 2009-06-25 00:47:09
Autor: L'e-szczur
Shaq w Cleveland
On 25 Cze, 09:27, MM <mdor...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Kerr zyskal w tej wymianie duzo wiecej. Po pierwsze pozbywa sie
ostatniego elementu, ktory przeszkodzi mu w reintrodukcji stylu
D'Antoniego. Taki "SSOL dla emerytow".
Poza tym ta wymiana zaoszczedzi im troche pieniedzy (jesli BigBen
pojdzie na emeryture) - a finanse w Suns zawsze byly istotnym
elementem w podejmowaniu decyzji.

I chyba mozna juz
uznac go oficjalnie za kretyna zgodnie z jego wlasna wypowiedzia z
dnia trejdu Marion-Shaq.

Probowal zrobic cos inaczej - nie udalo sie. Teraz sprobuje wrocic do
korzeni - tez sie nie uda.

Ciekawe kto nastepny w Suns do odstrzalu? Stawiam na Amare.

Nie ma takiej mozliwosci. Wraz z odejsciem Shaqa Amare staje sie
centralnym elementem ataku (z Nashem). Juz predzej szukalbym sposobu
na zamienienie kontraktu BigBena na jakiegosc sprawnego swingmana
(Marion? ;-) ROTFL).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 14:24:20
Autor: wiLQ
Shaq w Cleveland
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

ROTFL, nowy kontrakt Suns dla Mariona bylby szczytem ironii.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 14:23:08
Autor: wiLQ
Shaq w Cleveland
MM napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

A ja nie widze w tym nic dziwnego gdy nominacja na All-Stara byla raczej
naciagana zas sam center ma 37 lat i 20+M$ na karku...
Juz bardziej jest zaskakujace to dorzucenie picku drugorundowego.
Ktos mogl i chcial zaoferowac lepsza paczke?

I chyba mozna juz
uznac go oficjalnie za kretyna zgodnie z jego wlasna wypowiedzia z
dnia trejdu Marion-Shaq.

Yup. Tym bardziej, ze kontrakt Mariona wlasnie wygasl... czyli nie dosc,
ze lepiej by grali na boisku to jeszcze mieliby lepszy payroll...

Ciekawe kto nastepny w Suns do odstrzalu? Stawiam na Amare.

Chwila, po co mieliby go teraz sprzedawac?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 14:39:29
Autor: Tomasz Radko
Shaq w Cleveland
wiLQ pisze:
[...]

Kiej Shaq nadal całkiem nieźle gra. Cały czas WP48 powyżej .200. Owszem, trzeba uwzględnić, że co jakiś czas musi wziąc wolny weekend, ale w pierwszej połowie sezonu w 34 meczach uzbierał tyle samo WP, co Nene w 40.

W całym sezonie tylko dwóch centrów miało więcej WS - Howard i Yao. Spośród PF dochodzą jeszcze Gasol, Bosh, Duncan i Nene.

Myślę, że przymierzamy Shaqa do jego samego sprzed 7-8 sezonów, i wtedy faktycznie wypada cieniutko. Ale na tle obecnych środkowych wypada bardzo, bardzo dobrze.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 15:31:01
Autor: lorak
Shaq w Cleveland
Tomasz Radko pisze:
wiLQ pisze:
[...]

co nie znaczy, że będzie choć podobnie dobrze wyglądał w cleveland, bo zwyczajnie kiepsko pasuje do tej drużyny.

Data: 2009-06-25 06:35:12
Autor: L'e-szczur
Shaq w Cleveland
On 25 Cze, 15:31, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

co nie znaczy, że będzie choć podobnie dobrze wyglądał w cleveland, bo
zwyczajnie kiepsko pasuje do tej drużyny.

Twierdzisz, ze nie bedzie umial rzucic jumperka z 6 metra niczym
BigZ? ;-)
BTW - ciekawe jak sie sprawdzi moja prognoza o zawalaniu srodka
LeBronowi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-25 15:41:01
Autor: Tomasz Radko
Shaq w Cleveland
lorak pisze:

[...]

Zgoda, po pierwsze jest już w trakcie zjazdu, po drugie Cleveland potrzebuje raczej R.Wallace'a.

Ale ja o tym, że nominacja Shaqa bynajmniej nie była naciągana.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-25 17:49:04
Autor: wiLQ
Shaq w Cleveland
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Ale ja o tym, że nominacja Shaqa bynajmniej nie była naciągana.

Skoro juz o WP mowa: http://www.wagesofwins.com/AllPlayerMid0809.html

Ilu widzisz centrow na zachodzie bardziej zaslugujacych na ASG od Shaqa?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-25 18:09:27
Autor: lorak
Shaq w Cleveland
wiLQ pisze:
[...]

ha! zawsze czułem, że brak Joela w ASG to skandal!

Data: 2009-06-25 20:37:10
Autor: sooobi
Shaq w Cleveland
lorak pisze:
wiLQ pisze:
[...]

To nic zobacz jakim wymiataczem jest Jose "nie bronie" Calderon.
Ben Wallace np jest wyzej niz Nowitzki.

Cyfry RULEZ

Data: 2009-06-25 20:34:51
Autor: sooobi
Shaq w Cleveland
wiLQ pisze:
[...]

Niemozliwe. Nawet wiLQ przytacza WP i na jego podstawie wybiera osoby ktore zasluguja na ASG.

pzdr

Data: 2009-06-25 23:11:13
Autor: wiLQ
Shaq w Cleveland
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Niemozliwe. Nawet wiLQ przytacza WP i na jego podstawie wybiera osoby ktore zasluguja na ASG.

Huh? Chyba nie doczytales do jakiej wypowiedzi sie odnosilem...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-26 00:17:23
Autor: sooobi
Shaq w Cleveland
wiLQ pisze:
[...]

Nie, nie czasami tak bardzo tniesz posty, ze nie widac do czego sie odnosiles:P

pzdr

Data: 2009-06-27 14:17:08
Autor: wiLQ
Shaq w Cleveland

[...]
Nie, nie czasami tak bardzo tniesz posty, ze nie widac do czego sie odnosiles:P

Huh? Przeciez sedno bylo zostawione...

--
pzdr
wiLQ