Sharm

Data: 2009-05-26 13:14:12
Autor: Wojtek Potoczak
Sharm
Prawdopodobnie w czerwcu pojade do Sharm ( 5- 7 osob). Poniewaz nigdy tam nie bylem, szukam sprawdzonej bazy na nurkowania rec.

Podstawowe wymagania:
- nitroks
- sprawna, mila obsluga
- indywidualny przewodnik dla grupy

Jesli ktos byl w takiej bazie, to prosze o sugestie gdzie sie wybrac. Jezyk obslugi - pl, ang, niem, cz, ros.

Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Data: 2009-05-26 05:49:38
Autor: PB
Sharm
Byle nie Sinai College...

Data: 2009-05-26 10:38:47
Autor: Pszemol
Sharm
"PB" <balazy.piotr@gmail.com> wrote in message news:a4886d1c-b101-4766-b360-f89453899a9da36g2000yqc.googlegroups.com...
Byle nie Sinai College...

A czemu przed ta baza ostrzegasz?

Data: 2009-05-26 13:31:02
Autor: qlphon
Sharm
Prawdopodobnie w czerwcu pojade do Sharm ( 5- 7 osob). Poniewaz nigdy tam nie bylem, szukam sprawdzonej bazy na nurkowania rec.

Mam niewielkie doświadczenie z SSH, ale jak juz pisałem
z czystym sumieniem moge polecić bazę Grand Blue w hotelu Club Fanaara
(sam hotel też)

Podstawowe wymagania:
- nitroks
- sprawna, mila obsluga
- indywidualny przewodnik dla grupy

z lepszą organizacja niz u nich, na razie sie jeszcze nie spotkałem...

Jesli ktos byl w takiej bazie, to prosze o sugestie gdzie sie wybrac. Jezyk obslugi - pl, ang, niem, cz, ros.

za przodowników mają tam anglojezycznych Włochów, Lokalesów i nawet jednego Polaka

Sharm