Sharm Diver na czarnej liscie CDWS

Data: 2010-10-17 16:37:36
Autor: Hesham Gabr
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
Sprawdzcie sami pod Blacklisted Online Diving Operators:

http://cdws.travel/diving/black-list-dive-centers.aspx

Janku, policja juz wie gdzie jest Twoje nowe lokum na Hadabie. Nie beda lazic po
Ciebie do bazy. Masz do zaplacenia kilkanascie tysiecy LE penalties za prace bez
pozwolenia za ostatnie lata. I tu wlasnie okazuje sie jakim to "wspanialym"
istruktorem jestes, "pomogajacym" biedakom z PADI placic rachunki. Bys w ogole
nie robil z siebie scierwa, bo gdyby nie to, ze ktos Cie przgarnal pod swoj
dach, teraz mieszkalbys w kartonowym pudelku na wysypisku smieci za 24/7 przy
benzinie, gdyz nie miales na glupi depozyt i czynsz, aby wynajac chocby malenkie
studio za 1500LE.

Powodzenia! --

Data: 2010-10-17 18:14:09
Autor: Grzegorz Brejna
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
Witajcie !

Oprócz wspomnianego "najlepszego" instruktora Janka na czarnej liście CDWS jest
też inny as instruktor J.Ambroziak z Diving Pro który poszukiwany jest również
przez policje w Polsce

http://poszukiwani.policja.pl/poszukiwany/ambroziak-jaroslaw-8371.html

Janku napisz proszę dlaczego pracujesz bez licencji CDWS i bez pozwolenia na
prace w Egipcie ?

pozdrawiam

Grzegorz Brejna

Data: 2010-10-17 19:32:07
Autor: malgosia
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
Oprócz wspomnianego "najlepszego" instruktora Janka na czarnej liście CDWS jest

trza umieć czyntać:

***   This listing does NOT refer to the tour operator sharmdiver.pl currentlu owned by J.Dudzinski

jk

Data: 2010-10-17 19:45:34
Autor: Marek
W dniu 2010-10-17 19:32, malgosia pisze:
[...]

Przy okazji chyba Jankowi internet odcięli. Chyba, że głowę w piasek schował :)
PS Dzięki Ci Heshamie Gabr za te cenne info!

Data: 2010-10-17 20:21:48
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "Marek" <dharmax5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9fcnv$c9b$1@news.net.icm.edu.pl...
[...]

To jest chyba poważniejsza sprawa niż jakieś popierdułki. Strona shram dajwera nie znaleziona!!!

The requested URL /pages/info.htm was not found on this server. www.sharmdiver.pl

Jaś się nie odzywa chyba nie dlatego że się nagniewał na wszystkich?!
Pozdrawiam Włodek

Not Found

Data: 2010-10-17 20:24:42
Autor: hesham_gabr
> [...]

trza umieć czyntać:

***   This listing does NOT refer to the tour operator sharmdiver.pl currentlu owned by J.Dudzinski

Dlaczego klamiesz? Czy naprawde Janku - interntowy klonie o wielu imionach,
samemu sobie odpisujacy na swe durne posty, a teraz sciemniajacy w zywe oczy,
myslisz, ze wszyscy sa niedorobieni i nie potrafia zauwazyc, ze przy
sharmdiver.pl nie ma zadnego odniesienia *** gwiazdek? A takze nic nie ma w stopce?

Jest takie powiedzenie: traktuj innych tak, jakby byli madrzejsi od ciebie.
Tobie Janku alkohl i permamentny brak kobiety wyprostowal zwoje mozgowe.
Zapetlasz sie w swoim shizofrenicznym swiecie, piszac sam do siebie o rzeczach
ktore rzekomo ujrzales pod woda, nie wspominajac nic, iz tak naprawde mialo to
miejsce tylko i wylacznie w Twoim alkoholowym widzie. --

Data: 2010-10-17 20:29:18
Autor: malgosia
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
Dlaczego klamiesz? Czy naprawde Janku - interntowy klonie o wielu imionach,

kontaktowalem sie z IZBO i dostałem info że nie dotyczy to Instuktora Jana Dudzińskiego.
CHyba nie zaprzeczysz ze wielokrotnie był wybieranny THE BEST EGYPT INSTRUKTOR

jk

Data: 2010-10-17 20:55:20
Autor: hesham_gabr
> [...]

CHyba nie zaprzeczysz ze wielokrotnie był wybieranny THE BEST EGYPT INSTRUKTOR

w celu wyjasnienia watpliowsci, iz konkretnie chodzi o J. Dudzinskiego, prosze
kontaktowac sie z Mr. Zeyad'em M. El Bassel
CDWS BM, Head of Technical Committee
Tel: +20 69 366 6448 - 9
Fax: +20 69 366 0418
Email: Zeyad@cdws.travel
65 Sea Street, ElHadaba, Sharm el Sheikh, Egypt

Nazwisko J. Dudzinski znajdzie sie na Black List w przeciagu kilku tygodni.
Jednak wczesniej sam zainteresowany trafi do kalambush w El Tur, a pozniej
(jesli nie bedzie go stac na ticket pierwszym lepszym scheduled flight do Europy
i nie zaplaci penalties za brak work permit) to zostanie wysiudany z Egiptu z
misiem w paszporcie (glownie dostanie misia za to, ze rzad egipski bedzie
zmuszony zafudowac mu bilet). Jesli bedzie chcial ponownie wleciec do Egiptu, to
czeka go niespodzianka. Zmiana paszportu na nowy niewiele da Janku, gdyz jak sam
wiesz od dluzszego czasu egipska SG jest podlaczona do systemu monitoringu
paszportow krajow UE i beda w stanie momentalnie zlinkowac Twoj "miskowy" passek
z tym co przedstawisz na granicy.  Pozdro i 3maj sie mocno miSZCZu eSeSaju.

Data: 2010-10-18 03:15:39
Autor: malgosia
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
Nazwisko J. Dudzinski znajdzie sie na Black List w przeciagu kilku tygodni.

prorok czy raczej konkurencja, co sama nie radzi w se warunkach rynkowych?

Z maila kóry dostałam od Mr. Zeyad'em M. El Bassel:

"curently I know Mr J.Dudzinski as a vivid memeber od diving community and prone activist in our environment saving activities. I am not aware of any reasons to disadvice his services"

jk

Data: 2010-10-18 16:07:07
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "malgosia" <malgosia_zibro@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9g741$83f$1@news.onet.pl...
[...]

Zatem Kolina jak wytłumaczysz że strona którą posługiwał się JD została wklejona w czarną listę? Jaś wklejał tą stronę jak mantrę w każdy swój  post na sektę. Na tej stronie zawarte treści nie dotyczyły Krzysztofa G. a właśnie oferty Dudzińskiego. Strona zniknęła jak kamfora tak jak Jaś z D.
Potrafisz te fakty zinterpretować?

Data: 2010-10-18 16:56:17
Autor: malgosia
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
Potrafisz te fakty zinterpretować?

Tak. Wg Minitry of Turizm (rozmawiałem z Mr Toruk) zostaly zablokowane wszystkie strony, na które od 1.10 ministerastwo nałożyło obowionzek rejestracji, o czym nikogo nie powiadomiło. Powinno się wyjansić do końca miesiąca

jk

Data: 2010-10-18 18:20:45
Autor: hesham_gabr
> [...]

Tak. Wg Minitry of Turizm (rozmawiałem z Mr Toruk) zostaly zablokowane wszystkie strony, na które od 1.10 ministerastwo nałożyło obowionzek rejestracji, o czym nikogo nie powiadomiło. Powinno się wyjansić do końca miesiąc

Malgosiu vel Jasiu Dudzinski, czy Ty naprawde masz wszystkich na liscie za
idiotow? Zacznij sie leczyc nurku smietnikowy, a zacznij od nog bo na glowe to
juz za pozno.

Jak w takim razie wyjasnisz fakt, iz niemal wszystkie pozostale www. z Black
List dzialaja? Chocby divingpro.eu i cala masa innych?

Poza tym kazdy z Was drodzy forumowicze moze napisac e-maila z zapytaniem o J.
Dudzinskiego do Technical Managera CDWS Pana Zeyad'a M. El Bassel'a. Jego adres
e-mailowy podalem wczesniej. Od razu moge powiedziec, ze dostaniecie taka oto mniej wiecej odpowiedz:

Dear sir,

CDWS has no record of a licensed operation in Egypt with the name of Mr. Jan
Dudzinski and his web site www.sharmdiver.pl
There is no dive center with this name.
Please check CDWS website for legal operations

Thank you
Zeyad M. ELBassel
CDWS BM, Head of Technical Committee

J. Dudzinski uwaza, ze tylko on na tej liscie ma patent na poslugiwanie sie j.
angielskim.

p.s. Dudzinski, czy Ty jako nurek smietnikowy, zwykla menda spoleczna,
oczerniajaca innych z sharmowej branzy nurkowej i nie tylko, uwazasz iz
stanowisz jakakolwiek konkurencje w Sharm? Jestes podlym klamca, oszustem,
alkoholikiem i co najlepsze zwykla kanalia, ktora potrafi nasrac we wlasny
ogrodek, aby pozniej opowiadac wszystkim, ze to byl sasiad. Chodzi o to, ze
zatruwasz powietrze w Sharm i czym szybciej Cie stad wysiudaja tym lepiej dla
calego Sharmu. W koncu przestanie smierdziec menda na Hadabie i nie tylko.

Data: 2010-10-18 18:30:15
Autor: malgosia
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
Jak w takim razie wyjasnisz fakt, iz niemal wszystkie pozostale www. z Black
List dzialaja? Chocby divingpro.eu i cala masa innych?

wg Pana Faruka z któym pisze po Arabsku więc tu nie zacytuje po prostu niektóre już zdążyły dostac full compliance a inne śa in the funnel

jk

Data: 2010-10-18 19:10:12
Autor: hesham_gabr
> [...]

wg Pana Faruka z któym pisze po Arabsku więc tu nie zacytuje po prostu niektóre już zdążyły dostac full compliance a inne śa in the funnel

oj Jasiu, Jasiu... przestan tyle pic. Czy Ty naprawde sadzisz, ze w Twoje schizy
jeszcze ktos wierzy? Egipskie Ministerstwo Turystyki, to moze sobie blokowac strony www.... Owszem
moze o ile strona jest postawiona na serwerze w Egipcie. 100% stron z Black List
wlacznie z Twoja stoja na serwerach poza Egiptem, a tam Mr. Gharna, to moze
sobie w kij nadmuchac.

Nie zmienia to faktu, ze musisz sie teraz ukrywac jak szczur, gdyz wszedzie pyta
o Ciebie policja. Oni tych kilkunastu tysiecy LE nie przepuszca tak latwo.
Lepiej zapusc brode jesli chcesz sie jeszcze pojawic w Jetty Travco, ewentualnie
w Shark's Bay. Bo do bazy, to nawet nie przychodz.

Data: 2010-10-19 11:01:44
Autor: 666
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
prawdziwy holokaust ;-))

-- -- -

Data: 2010-10-18 19:57:10
Autor: Włodzimierz Kołacz
Sharm Diver na czarnej liscie CDWS
Sprawdziłem 10 czarnych adresów - wszystkie działają niezależnie od miejsca ich posadowienia ! Nie działa Jasia strona! Zatem wszystkich nie ma co sprawdzać.
Jest mało prawdopodobne aby ministerstwo turystyki wprowadziło nakaz rejestracji bez powiadomienia zainteresowanych i próbowało zablokować strony przed upływem terminu rejestracji! Zresztą strony może zablokować tylko ten który rozporządza serwerem na którym jest strona!
Tłumaczenie jest prawdę mówiąc mało wiarygodne. Czas pokaże jak było.
Zakładam że nagłe zniknięcie dwie godziny wcześniej aktywnie udzielającego się na sekcie Jasia z D i jego strony    to wyłącznie filmowy zbieg okoliczności !

Data: 2010-10-20 07:25:57
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Włodzimierz Kołacz" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4cbc900e$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
Zakładam że nagłe zniknięcie dwie godziny wcześniej aktywnie udzielającego się na sekcie Jasia z D i jego strony    to wyłącznie filmowy zbieg okoliczności !

Albo ciąg dalszy mordowania opozycji

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-10-17 18:22:58
Autor: Włodzimierz Kołacz
Sharm Czy Dudziński w ogóle istnieje ?
Ale na czarnej liście pod sharmdiver.pl nie ma Dudzińskiego tylko jakiś Krzysiek Gula ?
  Cytat:
www.sharmdiver.pl
Krzysiek Gula

O co tu chodzi bo adres e-mail którym Dudziński się posługiwał, gdy sprawdzałem jakiś czas temu, był na adres niejakiego Broniszewskiego czy jakoś tak z Warszawy ??
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-10-17 20:06:36
Autor: hesham_gabr
[...]

Wlodku (przepaszam za bezposredniosc, ale sadze iz sie znamy...), przeczytaj
prosze ponizszy link:

http://forum.gazeta.pl/forum/w,622,64630845,64674838,Re_Nurkowania_INTRO_2_wszystko_co_musisz_wiedzi.html

Teraz zajrzyj na http://www.worldexplorer.pl/newweb/Wexplo.swf i popatrz co ma
wspolnego Krzysztof Gula z reklama SharmDiver.pl pod wspomnianym powyzej linkiem. Teraz tak, CDWS bardzo dobrze wie o tym, ze nakreconych klientow przez
sharmdiver.pl obsluguje w Egipcie her J. Dudzinski. Jednak poki co, szemarny
biznes i domena zlokalizowane sa w Polsce na Pana Gule. Kwestia kilku tygodni
jak do Black List dolaczy nazwisko Janka. Poki co sprawa jest swieza i badana
przez Egipskie Ministerstwo Turystyki, kto z kim i jak.

Data: 2010-10-18 01:19:53
Autor: Włodzimierz Kołacz

Użytkownik "hesham_gabr" <hesham_gabr@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6a48.000002b3.4cbb3b2c@newsgate.onet.pl...
[...]

Może na priv szczegóły?

przeczytaj
prosze ponizszy link:
Ok jaśniej się zrobiło. Dzięki.
Ciekawe bo pamiętam jego czepianie się o to że niektórzy instruktorzy nie mają tych kwitów zezwalających na pracę tam? Aż mi się nie chce wierzyć że można czepiać się innych kiedy samemu można nie mieć stosownych zezwoleń! Trochę jestem ciekaw jak jest naprawdę?
Pozdrawiam Włodek