Sharon Tate

Data: 2009-09-25 22:49:03
Autor: awe
Sharon Tate
Data: 2009-09-25 14:17:53
Autor: Marek
Sharon Tate
On 25 Wrz, 22:49, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://www.mordercy.yoyo.pl/html/manson.html

A propos Sharon Tate...Manson zrobil kariere siedzac w wiezieniu
( ksiazki ) , a Polanski jest poszukiwanym przez prawo pedofilem...

Jaki z tego moral ?

Data: 2009-09-25 14:26:17
Autor: Marek
Sharon Tate
On 25 Wrz, 23:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> A propos Sharon Tate...Manson zrobil kariere siedzac w wiezieniu
> ( ksiazki ) , a Polanski jest poszukiwanym przez prawo pedofilem...

> Jaki z tego moral ?

Zbrodnia popłaca?

Ty Jadrys tylko myslisz o pieniadzach...

Data: 2009-09-27 21:23:55
Autor: jadrys
Sharon Tate

Marek pisze:

[...]

Nie tylko, korzyści z nieuczciwego życia można wyrażać nie tylko w sferze finansowej.

Data: 2009-09-27 13:17:15
Autor: Marek
Sharon Tate
On 27 Wrz, 21:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> Ty Jadrys tylko myslisz o pieniadzach...

Nie tylko, korzyści z nieuczciwego życia można wyrażać nie tylko w
sferze finansowej.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Hmmm...  a twoje nieuczciwe zycie w jakiej sferze sie jeszcze wyraza ?

Data: 2009-09-27 22:46:52
Autor: jadrys
Sharon Tate

Marek pisze:

[...]

Moje życie się wyraża uczciwością..

Data: 2009-09-26 09:19:47
Autor: awe
Sharon Tate

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:b9261a6b-0fd5-4052-8b3c-d0b708402d41k26g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Mnie tej kobiety po prostu bardzo szkoda. Ostatnie chwile jej zycia byly makabryczne. Prosila o zycie dla swojego nienarodzonego dziecka i jej odmowiono. Chyba umarla zanim zadano jej ciosy. To byla jedna z piekniejszych kobiet na ziemi.
awe

Sharon Tate