Sharp LC-46LE700

Data: 2010-05-18 08:36:01
Autor: Heraklit
Sharp LC-46LE700
Na 8 opinii w sklepie agito aż chyba 5 było bardzo krytyczne dla tego
modelu TV Sharpa. Zarzucano mu słabe jakościowo plastiki, dźwięk (ale to
chyba dotyczy większości TV), brak możliwości odtwarzania filmów przez
USB, słabe kąty widzenia (a czy ta przypadłość nie dotyczy innych marek
TV również?), a kilka osób zwróciło uwagę na tylko przyzwoity obraz
przez "łącza" cyfrowe (brak właściwej kalibracji?). Ten ostatni zarzut
jest w zupełnej sprzeczności z testami na hdtv, gdzie chwalono go za
b.dobry obraz, nawet po SD.
Czy mogę liczyć na właścicieli tego modelu lub osoby mające z nim
styczność o opinię. Z góry dzięki.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2010-05-18 08:22:50

Data: 2010-05-18 13:00:11
Autor: Mirek Ptak
Sharp LC-46LE700
Dnia 2010-05-18 08:36,  *Heraklit* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Nie mam doświadczenia z tym modelem Sharpa, ale brałbym nawet w ciemno, bo Sharp to 1 liga LCD, co wiem po kilku innych modelach zaczynając od starego xd1e :)
Czytając o nim w sieci znajduje jednak jeden minus - błyszcząca matryca - mi to bardzo przeszkadza, nie wiem jak Tobie.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-05-18 16:09:43
Autor: Piotr F.
Sharp LC-46LE700
Teraz to juz ciezko cos znalezc bez blysk matrycy. Smutne to jest.

Data: 2010-05-18 18:37:37
Autor: Moltisanti
Sharp LC-46LE700

Użytkownik "Mirek Ptak" :

Nie mam doświadczenia z tym modelem Sharpa, ale brałbym nawet w ciemno, bo Sharp to 1 liga LCD, co wiem po kilku innych modelach zaczynając od starego xd1e :)

A ja mam doswiadczenia z Sharpem i omijalbym z daleka, jezeli
mialbym sie sugerowac tym co posiadalem - model 52" xd czy xl  nie pamietam
juz dokladnie, w kazdym badz razie uzytkownicy chwalili ten model.
Kosztowal bagatela ok.11tys. po roku poszedl za 3500zl ale to juz inny temat.
A dlaczego uwazam ten tv za porazke, to ponizej:

Czytając o nim w sieci znajduje jednak jeden minus - błyszcząca matryca - mi to bardzo przeszkadza, nie wiem jak Tobie.

Tez jako milosnik matowych matryc, skusilem sie ponownie na mata
i to byl blad, od ekranu moze sie nic nie odbija za to jest WYBLAKLY,
bez GLEBI, bez zycia, pomijam juz smuzenie. Oczywiscie wszystko
bylo pieknie do czasu jak zmienilem na 55" lcd-led z powloka glare,
to byl przeskok o lata swietlne, programy nabraly nowego wymiaru,
mimo naslonecznionego pokoju juz nie ma zadnych odbic (to nie plazma),
glebia, glebia i jeszcze raz glebia. Obraz jest soczysty, tak jak na pdp.
Mat jest ok, do monitorow>pc ale to tez wg. upodoban, natomiast
do domu TYLKO i wylacznie polysk, ktory po wlaczeniu nie odbija,
to juz nie te czasy gdzie taka powloka zbierala wszystko jak lustro, za
to dostajemy swietna glebie i zywe kolory.

Osobiscie nie tknalbym juz mata (TV) kijem. A co do Sharpa ja sie zawiodlem
na tej marce, cienki tv i tyle. Nie wiem jak obecne modele tej marki. Po za tym
ze jeden ktory widzialem jest piekny w kwesti budowy.

M.

Data: 2010-05-20 10:35:12
Autor: marcinu
Sharp LC-46LE700

Użytkownik "Moltisanti" <pff@pff.ko> napisał w wiadomości news:hsufoi$eg$1inews.gazeta.pl...
bez GLEBI, bez zycia, pomijam juz smuzenie. Oczywiscie wszystko
bylo pieknie do czasu jak zmienilem na 55" lcd-led z powloka glare,
to byl przeskok o lata swietlne,

Witam
Możesz napisać jaki TV nabyłeś??

Pozdrawiam, Marcin __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5127 (20100519) __________

Data: 2010-05-18 16:34:21
Autor: ApanasBudriszko
Sharp LC-46LE700
W dniu 2010-05-18 08:36, Heraklit pisze:
[...]

Osobiście nie traktowałbym poważnie opinii w której jako wadę kupionego tv podaje się brak możliwości odtwarzania filmów przez USB - ktoś kto kupuje taki tv a potem twierdzi że to jego wada wypada nieco dziwnie - przecież wiedział co kupuje i mógł kopic coś co filmy odtwarza.

co do kątów to różnie bywa, samsung podaje ponad kąt ponad 170 stopni i faktycznie nawet patrząc z boku obraz jest ok

Sharp LC-46LE700