Sharp R1S - co pad³o - aparat czy p³yta ?

Data: 2021-02-14 12:35:54
Autor: universis
Sharp R1S - co pad³o - aparat czy p³yta ?
Pytanie jak w temacie. Podczas wymiany baterii jakim¶ nieszczê¶liwym trafem wypad³ aparat fotograficzny. Nie wiem czy telefon by³ pod napiêciem baterii bo podczas do¶æ  ¿mudnego "rozpo³awiania" dwóch po³ówek obudowy telefon mi siê w³±cza³ wskutek przypadkowego naci¶niêcia, a ja go wy³±cza³em. Gdy mi podczas tym "manewrów" upad³ na pod³ogê to aparat by³ osobno , a bateria siê te¿ roz³±czy³a podczas upadku. Po wszystkim w³o¿y³em mufê aparatu foto w swoje miejsce i to samo z bateri±. W telefonie wszystko dzia³a: Wi-Fi, BT, mo¿na rozmawiaæ,  jednak jak w³±czam aparat fotograficzny to na ekranie dostaje napis:
 "Nie mo¿na nawi±zaæ po³±czenia z aparatem. Zamknij inne aplikacje które mog± korzystaæ z aparatu lub lampy b³yskowej"

Móg³ pa¶æ aparat, ale równie dobrze zespó³ elektroniki na p³ycie g³ównej wspó³pracuj±cej z aparatem foto. Jak to sprawdziæ ?

Data: 2021-02-14 21:51:04
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 14.02.2021 o 21:35, universis pisze:
[...]

Mog³e¶ popierdoliæ ze z³±czem aparatu (ta¶ma) i teraz aparat nie jest pod³±czony, zwyczajnie bo np, nie docisn±³e¶ wtyczki, lub ta¶ma nie jest dobrze w³o¿ona do gniazda :)

Nie wnikam dlaczego Ci upad³ telefon podczas demonta¿u. Do takich prac nale¿y siê przygotowaæ. Dobry stó³, o¶wietlenie itd.

--
LordBluzg(R)
                         <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2021-02-14 15:14:45
Autor: universis
Sharp R1S - co pad³o - aparat czy p³yta ?
niedziela, 14 lutego 2021 o 20:51:37 UTC LordBluzg(R) napisa³(a):
[..]
Mog³e¶ popierdoliæ ze z³±czem aparatu (ta¶ma) i teraz aparat nie jest pod³±czony, zwyczajnie bo np, nie docisn±³e¶ wtyczki, lub ta¶ma nie jest dobrze w³o¿ona do gniazda :)
 Ta¶ma jest zakoñczona wtykiem który ma piny na swoim obrze¿u i wchodzi do gniazda na wcisk tak ¿e o nieprawid³owym po³±czeniu nie mo¿e byæ mowy.

Data: 2021-02-15 19:43:31
Autor: LordBluzg(R)
W dniu 15.02.2021 o 00:14, universis pisze:
[...]

I przed zaci¶niêciem sprawdzi³e¶ czy siê "nie wyg³y nó¿ki" i czy ta¶ma jest ca³a i 3x sprawdzi³e¶ doci¶niêcie oraz kierunek?

Data: 2021-02-15 17:16:42
Autor: universis
Sharp R1S - co pad³o - aparat czy p³yta ?
poniedzia³ek, 15 lutego 2021 o 18:43:59 UTC LordBluzg(R) napisa³(a):

I przed zaci¶niêciem sprawdzi³e¶ czy siê "nie wyg³y nó¿ki" i czy ta¶ma jest ca³a i 3x sprawdzi³e¶ doci¶niêcie oraz kierunek?

Nó¿ki ;) je¶li my¶lisz o takich bolcach do których dochodzi³y baterie - to tu bateria podaje napiêcie na swoj± ta¶mê, a ta zakoñczona jest wtykiem z pinami na obrze¿u, to samo aparat foto. Nie mo¿na inaczej pod³±czyæ jak dobrze.

Data: 2021-02-16 16:59:50
Autor: Tanatoreon Eppstonn
universis wrote:
to samo aparat foto. Nie mo¿na inaczej pod³±czyæ jak dobrze.

Nie dolewaj oliwy do ognia!

Wykonaj kilka makro-zdjêæ (szczególnie gniazda kamery i
kabla) wy¶lij dla publiki i skoñczy siê ja³owa gderanina!

--
Tanatoreon Eppstonn

Data: 2021-02-15 01:26:05
Autor: ? Hullu-hullu-uollollooo ? FCK banana union ♦
universis wrote:
Móg³ pa¶æ aparat, ale równie dobrze zespó³ elektroniki na p³ycie g³ównej wspó³pracuj±cej z aparatem foto. Jak to sprawdziæ ?

Jak teleSraj by³ pod napiêciem podczas rozlecenia siê,
móg³ zmieniæ parametry urz±dzeñ w nvram (o ile nie s±
widoczne uszkodzenia mechaniczne, ta¶ma po³±czeniowa -
'connecting strip', "przedzwoniæ" omomierzem); to...

- pe³ny backup

- przywrócenie firmowego ustawienia 'factory reset'

--
http://bit.ly/2VUKoyZ

Sharp R1S - co pad³o - aparat czy p³yta ?