Sharp R1S - dwa obiektywy - o co chodzi ?

Data: 2019-04-04 22:55:11
Autor: radekp@konto.pl
Sharp R1S - dwa obiektywy - o co chodzi ?
Thu, 4 Apr 2019 11:31:33 -0700 (PDT), w
<22eb2c2b-2e77-4e85-b95d-42f09ad2cfea@googlegroups.com>, universis
<universis@wp.pl> napisał(-a):

Przymierzam się do kupna jakiego¶ telefonu z fotografowaniem w 3D. Namierzyłem Sharp R1S - ma dwa obiektywy ,,back" - jeden 13 Mpx, a drugi  5 Mpx.  Nie wiem dlaczego tak ,,nierówno" i w ogóle opis jest taki nie za bardzo jasny - proszę o jak±¶ pomoc w temacie czy to jest 3D czy nie.

Mój aparat foto robi 3D jednym obiektywem :)
A w ogóle daj sobie z tym spokój.

Data: 2019-04-06 10:17:32
Autor: universis
W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 21:59:30 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

Mój aparat foto robi 3D jednym obiektywem :)
A w ogóle daj sobie z tym spokój.

OK - a jaki to telefon ?

Data: 2019-04-06 22:51:36
Autor: radekp@konto.pl
Sharp R1S - dwa obiektywy - o co chodzi ?
Sat, 6 Apr 2019 10:17:32 -0700 (PDT), w
<1d554a69-3bc7-42ba-b31d-eb4f9562388c@googlegroups.com>, universis
<universis@wp.pl> napisał(-a):

W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 21:59:30 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

> Mój aparat foto robi 3D jednym obiektywem :)
> A w ogóle daj sobie z tym spokój.

OK - a jaki to telefon ?

To aparat, nie telefon.

Sharp R1S - dwa obiektywy - o co chodzi ?