Sheed w Celtics?

Data: 2009-07-06 09:55:45
Autor: s
Sheed w Celtics?
Tak donosza pismaki.

Noo, gdyby KG wrocil w znosnej formie to paczke mieliby swietna.

Tym samym zniknalby z rynku IMO bardzo wazny FA.
Oferujacy spacing dla Shaqa i Brona, wzglednie Duncana i spolki.

Znaczy, rosna szanse na pozostanie Vare w Cleveland, a Bonner nadal bedzie musial robic za nastepce Horry'ego?

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-07-06 01:32:59
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?
On 6 Lip, 09:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Tak donosza pismaki.

Noo, gdyby KG wrocil w znosnej formie to paczke mieliby swietna.

A mnie bardziej ciekawi co zrobia Celtics z Big Baby. Spuscili Powe i
Moore'a teraz pewnie Davis bedzie chcial zmienic klub. Bo minut za
duzo dla niego nie widze...

Data: 2009-07-06 13:50:15
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Noo, gdyby KG wrocil w znosnej formie to paczke mieliby swietna.

A mnie bardziej ciekawi co zrobia Celtics z Big Baby.

Ze tak zapytam, co w tym jest ciekawego? Ot teraz moga go odpuscic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 06:05:05
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?
On 6 Lip, 13:50, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A mnie bardziej ciekawi co zrobia Celtics z Big Baby.

Ze tak zapytam, co w tym jest ciekawego? Ot teraz moga go odpuscic.

I za 2 lata zostana bez wysokiego skrzydlowego.

Data: 2009-07-06 15:18:59
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?

> Ze tak zapytam, co w tym jest ciekawego? Ot teraz moga go odpuscic.

I za 2 lata zostana bez wysokiego skrzydlowego.

Tzn zle wrozysz Garnettowi? Poza tym za 2 lata to oni wlasciwie nikogo
nie maja zaklepanego i nie uznalbym tego za zmartwienie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 09:56:28
Autor: Szczepan Radzki
Sheed w Celtics?
s pisze:
[...]

Nie tylko nie to. Niech ten baran idzie do spurs.

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-06 15:03:20
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tym samym zniknalby z rynku IMO bardzo wazny FA.
> Oferujacy spacing dla Shaqa i Brona, wzglednie Duncana i spolki.
> Nie tylko nie to. Niech ten baran idzie do spurs.

Dlaczego nie? Przy dwuletniej umowie to raczej wyglada jak dobry ruch.
I dlaczego baran skoro jest chyba Panna ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 19:37:58
Autor: Szczepan Radzki
Sheed w Celtics?
wiLQ pisze:
[...]

Jelop. Nie miał gdzie tylko do tych pipek. ;>

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-06 13:52:55
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
s napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tym samym zniknalby z rynku IMO bardzo wazny FA.
Oferujacy spacing dla Shaqa i Brona, wzglednie Duncana i spolki.

A propos, dlaczego Sheed wybral wlasnie Celtics?
Dwuletnie pelne MLE bylo najwyzsza oferta czy jak?
Bo w Celtics chyba najmniej minut dostanie...

Znaczy, rosna szanse na pozostanie Vare w Cleveland, a Bonner nadal bedzie musial robic za nastepce Horry'ego?

Spokojnie, jeszcze zostaly McDyessy tego swiata ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 05:22:31
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?
On 6 Lip, 13:52, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

A propos, dlaczego Sheed wybral wlasnie Celtics?
Dwuletnie pelne MLE bylo najwyzsza oferta czy jak?

Jesli chodzi Ci o wysokosc zarobkow w ciagu roku to pewnie MLE bylo
najwyzsza stawka. Jesli chodzi Ci o dlugosc to moze Sheed nie chce
dluzej niz te 2 lata.

Bo w Celtics chyba najmniej minut dostanie...

A moze o to mu chodzilo zeby sie zbytnio nie forsowac podczas RS.

Data: 2009-07-06 14:58:01
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
> [...]

Jesli chodzi Ci o wysokosc zarobkow w ciagu roku to pewnie MLE bylo
najwyzsza stawka. Jesli chodzi Ci o dlugosc to moze Sheed nie chce

Chodzilo mi o dlugosc. Bo jakos nie bardzo kupuje wyjasnienie, ze Sheed
nie chcial zarobic dodatkowych 5-10 baniek i wyglada to jakby
zadecydowaly inne czynniki. Rekrutacja wielkiej trojki tak dziala?

> Bo w Celtics chyba najmniej minut dostanie...

A moze o to mu chodzilo zeby sie zbytnio nie forsowac podczas RS.

Moze, ale to sie wiaze z mniejsza rola w playoffach, wiec tak jakby
Sheed na doczepke probowal zdobyc mistrzostwo. Dziwne skoro ma swoje.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 06:04:20
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?
On 6 Lip, 14:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

nie chcial zarobic dodatkowych 5-10 baniek i wyglada to jakby
zadecydowaly inne czynniki. Rekrutacja wielkiej trojki tak dziala?

eee tam koles swoje zdazyl odlozyc, moze otworzy swoj biznes i bedzie
dzieki niemu zarabial wiecej niz 5mln za sezon:P
moze nie chcial sie wiazac z Celtami na dluzej niz 2 sezony po prostu.

> A moze o to mu chodzilo zeby sie zbytnio nie forsowac podczas RS.

Moze, ale to sie wiaze z mniejsza rola w playoffach, wiec tak jakby
Sheed na doczepke probowal zdobyc mistrzostwo. Dziwne skoro ma swoje.

Nie zgadzam sie. Sheed bedzie gral okolo 30minut na mecz. W Spurs
gralby pewnie pare minut wiecej.

Data: 2009-07-06 15:56:17
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
> [...]

eee tam koles swoje zdazyl odlozyc, moze otworzy swoj biznes i bedzie
dzieki niemu zarabial wiecej niz 5mln za sezon:P

Jestem sceptyczny, zwlaszcza, ze: "Within five years of retirement, an
estimated 60% of former NBA players are broke."

moze nie chcial sie wiazac z Celtami na dluzej niz 2 sezony po prostu.

To mogl sie zwiazac z inna druzyna. Stad pytanie dlaczego Celtics ;-)
 --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 07:12:19
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?
On 6 Lip, 15:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Jestem sceptyczny, zwlaszcza, ze: "Within five years of retirement, an
estimated 60% of former NBA players are broke."

wow!

> moze nie chcial sie wiazac z Celtami na dluzej niz 2 sezony po prostu.

To mogl sie zwiazac z inna druzyna. Stad pytanie dlaczego Celtics ;-)

Z zadna nie chcial na dluzej.
A Cecli dlatego ze uznal ze tam ma najwieksze szanse zeby jeszcze
zdobyc mistrzostwo.

Data: 2009-07-07 23:23:04
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Jestem sceptyczny, zwlaszcza, ze: "Within five years of retirement, an
> estimated 60% of former NBA players are broke."

wow!

Sam nie wiem co jest bardziej zadziwiajace: powyzsza liczba czy fakt, ze
wpadajacy w klopoty finansowe 6-7 lat po odejsciu na emeryture sa
traktowani jako pozytywne przypadki ;-)

> To mogl sie zwiazac z inna druzyna. Stad pytanie dlaczego Celtics ;-)

Z zadna nie chcial na dluzej.
A Cecli dlatego ze uznal ze tam ma najwieksze szanse zeby jeszcze
zdobyc mistrzostwo.

Ale gdybasz czy gdzies czytales jego wypowiedzi?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-08 00:55:06
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?

> Z zadna nie chcial na dluzej.
> A Cecli dlatego ze uznal ze tam ma najwieksze szanse zeby jeszcze
> zdobyc mistrzostwo.

Ale gdybasz czy gdzies czytales jego wypowiedzi?

gdybam

Data: 2009-07-06 16:03:18
Autor: Tomasz Radko
Sheed w Celtics?
wiLQ pisze:
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Chodzilo mi o dlugosc. Bo jakos nie bardzo kupuje wyjasnienie, ze Sheed
nie chcial zarobic dodatkowych 5-10 baniek i wyglada to jakby

Żadne 10. Mógł podpisać maximum trzyletni kontrakt. Tzn. czteroletni tez mógł, ale za te same pieniądze.

Data: 2009-07-07 23:22:38
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Żadne 10. Mógł podpisać maximum trzyletni kontrakt. Tzn. czteroletni tez mógł, ale za te same pieniądze.

Wg rocznych zarobkow, ale calosciowa wartosc kontraktu rosnie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-08 19:43:23
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?

Nie.

Huh? Sugerujesz, ze 3-letnie MLE ma taka sama wartosc calkowita jak
4-letnie? A tak w ogole skad sie wzielo to max trzyletni kontrakt?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-08 19:54:08
Autor: Tomasz Radko
Sheed w Celtics?
wiLQ pisze:
[...]

Hint - magiczna bariera 35 lat.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-06 22:10:03
Autor: Szczepan Radzki
Sheed w Celtics?
wiLQ pisze:
[...]

Skąd to?:)

moze nie chcial sie wiazac z Celtami na dluzej niz 2 sezony po prostu.

To mogl sie zwiazac z inna druzyna. Stad pytanie dlaczego Celtics ;-)

Sheed gdzieś ze wschodniego wybrzeża jest chyba (nie chce mi się sprawdzać) i może to działa?

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-07 23:22:26
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?

http://vault.sportsillustrated.cnn.com/vault/article/magazine/MAG1153364/index.htm?eref=sisf

Sheed gdzieś ze wschodniego wybrzeża jest chyba (nie chce mi się sprawdzać) i może to działa?

To slabe wyjasnienie gdy na wschodnim wybrzezu jest wiecej druzyn ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-08 08:16:39
Autor: Szczepan Radzki
Sheed w Celtics?
wiLQ pisze:
[...]

A która z nich będzie tak bardzo bić się o mistrza jak Boston?

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-08 08:49:58
Autor: s
Sheed w Celtics?
To slabe wyjasnienie gdy na wschodnim wybrzezu jest wiecej druzyn ;-P

A która z nich będzie tak bardzo bić się o mistrza jak Boston?

Podobno w Ohio niezle im idzie :-)
Na Florydzie tez nienajgorzej!

Data: 2009-07-08 00:56:50
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?
On 8 Lip, 08:49, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> A która z nich będzie tak bardzo bić się o mistrza jak Boston?

Na Florydzie tez nienajgorzej!

Czy ja wiem, czy nienajgorzej. Skoro jedynym ruchem ma byc sciagniecie
Iverka to chyba nie mierza w tytul?:P

pzdr

Data: 2009-07-08 10:03:46
Autor: s
Sheed w Celtics?
Na Florydzie tez nienajgorzej!

Czy ja wiem, czy nienajgorzej. Skoro jedynym ruchem ma byc sciagniecie
Iverka to chyba nie mierza w tytul?:P

Ekhm... Hmmm... Jakby to.
Floryda to nie tylko Heat :-)

Data: 2009-07-08 10:10:51
Autor: Szczepan Radzki
Sheed w Celtics?
s pisze:
Na Florydzie tez nienajgorzej!

Czy ja wiem, czy nienajgorzej. Skoro jedynym ruchem ma byc sciagniecie
Iverka to chyba nie mierza w tytul?:P

Ekhm... Hmmm... Jakby to.
Floryda to nie tylko Heat :-)

A w tym drugim zespole pozbycie się najbardziej produktywnego gracza... Eh, szkoda słów ;>

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-08 10:10:01
Autor: Szczepan Radzki
Sheed w Celtics?
s pisze:
To slabe wyjasnienie gdy na wschodnim wybrzezu jest wiecej druzyn ;-P

A która z nich będzie tak bardzo bić się o mistrza jak Boston?

Podobno w Ohio niezle im idzie :-)
Na Florydzie tez nienajgorzej!

W którym zespole na Florydzie nienajgorzej?;>

A Cleveland to już bardziej środkowe ziemie ;PPP

Szczepan Radzki

Data: 2009-07-08 10:19:15
Autor: s
Sheed w Celtics?
Podobno w Ohio niezle im idzie :-)
Na Florydzie tez nienajgorzej!

W którym zespole na Florydzie nienajgorzej?;>

A co, Orlando zle sobie radzi?

A Cleveland to już bardziej środkowe ziemie ;PPP

Spoko, daleko nie jest do Atlantyku (jak na Stany), osobiscie sprawdzalem :-)

Data: 2009-07-06 14:02:19
Autor: Tomasz Radko
Sheed w Celtics?
wiLQ pisze:
[...]

E tam. W ciągu trzech ostatnich sezonów grał średnio coś koło 2300 minut. Celci rok temu (ten sezon z uwagi na kontuzję Garnetta nie nadaje się do porównań) dali swoim rezerwowym wysokim (Powe, Davis, Brown, Scalabrine i Pollard) koło 2600 minut.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-06 15:01:47
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
> [...]

E tam. W ciągu trzech ostatnich sezonów grał średnio coś koło 2300 minut. Celci rok temu (ten sezon z uwagi na kontuzję Garnetta nie nadaje się do porównań)

Przeciez KG polamal sie w obu sezonach.

dali swoim rezerwowym wysokim (Powe, Davis, Brown, Scalabrine i Pollard) koło 2600 minut.

Hmm, tak jakby zakladasz, ze Celtics beda mieli 3-osobowa rotacje na
PF/C co wydaje sie naciagane. --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 15:26:54
Autor: Tomasz Radko
Sheed w Celtics?
wiLQ pisze:
[...]

Starość, nie radość. Ostatni raz zagrał 82 mecze w 04/05. Tym bardziej będą minuty dla Wallace'a. W Bostonie Garnett grał 33 i 31 mpg. Perkins 29. Zostaje 36 minut.

dali swoim rezerwowym wysokim (Powe, Davis, Brown, Scalabrine i Pollard) koło 2600 minut.

Hmm, tak jakby zakladasz, ze Celtics beda mieli 3-osobowa rotacje na
PF/C co wydaje sie naciagane.

Albowiem? Myślisz, że siedmioosobowa rotacja dwa sezony temu to był feature, a nie bug? Przyjrzyj się rotacji Lakers z początku sezonu. Jeżeli nie było pogromu i Bynum nie miał problemów z faulami, to Mihm/Powell/Mbenga wchodzili na parkiet podać ręczniki, gdy był time out.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-07 23:23:28
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?

Starość, nie radość. Ostatni raz zagrał 82 mecze w 04/05. Tym bardziej będą minuty dla Wallace'a. W Bostonie Garnett grał 33 i 31 mpg. Perkins 29. Zostaje 36 minut.

IMHO Perkins bedzie gral coraz wiecej.

> PF/C co wydaje sie naciagane. Albowiem?

Albowiem rzadko sie zdarza by przez caly sezon nikt sie nie lamal i nikt
nie mial kloptow z faulami...

Myślisz, że siedmioosobowa rotacja dwa sezony temu to był feature, a nie bug? Przyjrzyj się rotacji Lakers z początku sezonu. Jeżeli nie było pogromu i Bynum nie miał problemów z faulami

... um, chwila! Przeciez caly sens posiadania glebi skladu wychodzi
wlasnie w takich momentach jak klopoty z faulami.

to Mihm/Powell/Mbenga wchodzili na parkiet podać ręczniki, gdy był time out.

Co nie zmienia faktu, ze te przyslowiowe ziutki z konca lawki Lakers
rozegraly circa 1000 minut na PF/C w RS. Wlasnie dlatego zalozenie, ze
wszystko lub prawie wszystko przypadnie Sheedowi IMHO jest naciagane.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-08 00:43:13
Autor: Tomasz Radko
Sheed w Celtics?
wiLQ pisze:

Starość, nie radość. Ostatni raz zagrał 82 mecze w 04/05. Tym bardziej będą minuty dla Wallace'a. W Bostonie Garnett grał 33 i 31 mpg. Perkins 29. Zostaje 36 minut.

IMHO Perkins bedzie gral coraz wiecej.

A Garnett coraz mniej.

[...]

Jeżeli połamie się Wallace, to nie będzie tęsknił za minutami.
Jezeli połamie się Garnett lub Perkins... To zdanie pozwolę Ci dokończyć samodzielnie.

(...)

[...]

Nie przemyślałeś tego argumentu. Spróbuj od nowa.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-06 14:14:37
Autor: s
Sheed w Celtics?
[...]

Moze o to wlasnie chodzi?:-)

Znaczy, rosna szanse na pozostanie Vare w Cleveland, a Bonner nadal bedzie musial robic za nastepce Horry'ego?

Spokojnie, jeszcze zostaly McDyessy tego swiata ;-)

Taaa, ale McDyess to nieco inna wartosc dodana nizli Horry/Bonner/Sheed.
A biorac pod uwage fakt, ze Pop zdaje sie lubic ustawiac Duncana z centrem trafiajacym z obwodu - Sheed mi tam pasowal.

McDyessy oczywiscie sa, Smithy i Goodeny pewnie tez...

Czyli jakie pytania pozostaja na topie?
1. Kogo lykna PTB?
2. Za ile i gdzie podpisze Matrix (pisze sie o Lee, ale ja sie nie zdziwilbym, gdyby Nat siegnal po Matrixa w promocji + apgejdowal PG)?
3. Kto tak naprawde straci na kryzysie, bo jakby zrodelko mozliwosci finansowych druzyn zaczyna wysychac, a ciekawych graczy kilku jeszcze jest?
4. Co z Odomem? Tzn niby zaczyna wygladac na to, ze zostaje w LAL, ale zamiana Arizy na Artesta (+ moze w koncu wyzdrowieje Bynum) wyglada na dalsze ograniczenie jego roli w druzynie.

Cos jeszcze?

Data: 2009-07-06 15:14:46
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?

> Dwuletnie pelne MLE bylo najwyzsza oferta czy jak?
> Bo w Celtics chyba najmniej minut dostanie...

Moze o to wlasnie chodzi?:-)

Moze i tak. Ale skoro mu zalezy by grac jak najmniej to lepszym wyjsciem
byla emerytura ;-)

Taaa, ale McDyess to nieco inna wartosc dodana nizli Horry/Bonner/Sheed.

Dlaczego? Tez solidny rezerwowy, ktory potrafi trafic jumperka.

Czyli jakie pytania pozostaja na topie?
1. Kogo lykna PTB?
2. Za ile i gdzie podpisze Matrix (pisze sie o Lee, ale ja sie nie zdziwilbym, gdyby Nat siegnal po Matrixa w promocji + apgejdowal PG)?

Ale kim bys poprawil PG?

3. Kto tak naprawde straci na kryzysie, bo jakby zrodelko mozliwosci finansowych druzyn zaczyna wysychac, a ciekawych graczy kilku jeszcze jest?

Um, tak jakby sam sobie odpowiedziales ;-)

Cos jeszcze?

5. Co z reszta FAsow/RFA [Millsap/Lee/Bass/Sessions/AMiller/Bibby itp]?
6. Co z PG w Wolves? Rubio jest na wylocie czy nie?
7. Co z PG Sixers? Louis Williams?
8. Gdzie wyladuje Chandler?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 15:35:15
Autor: s
Sheed w Celtics?
[...]

Oj tam, moze tak od razu nie chce.
Organizmowi trzeba wysilek powolutku zmniejszac.
No i te miliony tez nie zaszkodza zapewne.

[...]

Wiesz, dla Duncana/Parkera... a moze i Jeffersona trzeba sporo luzu pod koszem.
Wiec byloby milo, gdyby center wypieprzal w ataku "beyond the arc" :-)

[...]

Przy zalozeniu, ze Roy/Matrix mogliby dziurawic z dystansu, Miller pewnie nie bylby zly. O ile za sensowne pieniadze. I o ile Nat nie bedzie chcial ustawic Roya nieco na modle Dywana w Heat, tak zeby rola PG ograniczala sie przede wszystkim do rzutu za 3 i obrony. Ewentualnosc taka jest, pytanie tylko, czy zakusy tego typu spowodowane byly brakiem zaufania do Blake'a, czy raczej dlugoterminowa wizja ofensywy.

Cos jeszcze?

5. Co z reszta FAsow/RFA [Millsap/Lee/Bass/Sessions/AMiller/Bibby itp]?

Taaa, czyli na tej liscie znajduje sie kilka ofiar offseason 2009.
W sumie, gdyby mi ktos kilka miesiecy temu powiedzial, ze taki Miller dostanie latem kontrakt porownywalny do Gortata, to bym sie popukal w czolo.

6. Co z PG w Wolves? Rubio jest na wylocie czy nie?

W sensie, czy Kahn sprzeda prawa do niego?
Zdziwilbym sie, ale co tam, ta lige potrafi zadziwic :-)

7. Co z PG Sixers? Louis Williams?

Chodzily sluchy, ze gadaja z Bibem, co jakby uznawane bylo tu za rozsadny pomysl.

8. Gdzie wyladuje Chandler?

O!
Slusznie, to ciekawy temat.
I ciekawe, do jakiego stopnia bedzie to oferta promocyjna ze strony NOH.