Sheed w Celtics?

Data: 2009-07-06 01:32:59
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?
On 6 Lip, 09:55, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Tak donosza pismaki.

Noo, gdyby KG wrocil w znosnej formie to paczke mieliby swietna.

A mnie bardziej ciekawi co zrobia Celtics z Big Baby. Spuscili Powe i
Moore'a teraz pewnie Davis bedzie chcial zmienic klub. Bo minut za
duzo dla niego nie widze...

Data: 2009-07-06 13:50:15
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Noo, gdyby KG wrocil w znosnej formie to paczke mieliby swietna.

A mnie bardziej ciekawi co zrobia Celtics z Big Baby.

Ze tak zapytam, co w tym jest ciekawego? Ot teraz moga go odpuscic.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-06 06:05:05
Autor: sooobi
Sheed w Celtics?
On 6 Lip, 13:50, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> A mnie bardziej ciekawi co zrobia Celtics z Big Baby.

Ze tak zapytam, co w tym jest ciekawego? Ot teraz moga go odpuscic.

I za 2 lata zostana bez wysokiego skrzydlowego.

Data: 2009-07-06 15:18:59
Autor: wiLQ
Sheed w Celtics?

> Ze tak zapytam, co w tym jest ciekawego? Ot teraz moga go odpuscic.

I za 2 lata zostana bez wysokiego skrzydlowego.

Tzn zle wrozysz Garnettowi? Poza tym za 2 lata to oni wlasciwie nikogo
nie maja zaklepanego i nie uznalbym tego za zmartwienie.

--
pzdr
wiLQ

Sheed w Celtics?