Shelby vs Camaro vs Lada vs Jeep

Data: 2010-03-16 09:22:48
Autor: Katanka
Shelby vs Camaro vs Lada vs Jeep
Mam nadzieję, że jeszcze nie było.

W każdym razie genialnie zmontowany filmik. Początek taki sobie, ale później się rozkręca ... i koniecznie oglądnijcie do końca! Mnie zmasakrował ten moment, gdy Lada staje w poprzek drogi i przygrywa podniosła muzyka ZSRR. Mało w portki nie narobiłem z podziwu dla pomysłu :)

http://www.youtube.com/watch?v=qHD8Xf5Rnvo&feature=player_embedded

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-03-16 12:57:43
Autor: Brzezi
wto, 16 mar 2010 o 09:22 GMT, Katanka napisał(a):

[...]

Calkiem fajne, ale bylo juz :P

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-03-16 23:10:51

[...]