Shell Savefuel

Data: 2012-05-30 18:20:54
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Shell Savefuel
Dnia 29-05-2012 o 21:57:18 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  napisał(a):

Jakie są wasze obserwacje ze stosowania powyższego paliwa?

(...)

Zrobiłem na tym paliwie (ON) już 6 kkm. Pierwsze dwa, trzy tankowania -  WOW! ale super - średnia jednak jest bezlitosna - taka sama jak z 42 kkm  na paliwie z BP/Orlen/Auchan :-)

TG

Data: 2012-05-30 17:59:03
Autor: Budzik
Shell Savefuel
Osobnik posiadający mail gorbi@adres.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zrobiłem na tym paliwie (ON) już 6 kkm. Pierwsze dwa, trzy tankowania
-  WOW! ale super - średnia jednak jest bezlitosna - taka sama jak z
42 kkm  na paliwie z BP/Orlen/Auchan :-)

no to ciekawe, skąd ta anomalia, zwłaszcza,ze był to swego rodzaju slepy test.

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2012-05-30 22:51:55
Autor: lukz
Shell Savefuel
W dniu 2012-05-30 19:59, Budzik pisze:
[...]

Pewnie na poczatku jest efekt placebo i sila sugesti. Zatankowalem oszczedne paliwo, to jade oszczedniej i wolniej zeby jeszcze wiecej oszczedzic ;) A pozniej, to i tak sie zawsze wraca do starych przyzwyczajen

Data: 2012-05-30 21:59:07
Autor: Budzik
Shell Savefuel
Osobnik posiadający mail lukz@vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ale przypominam, ze o tym, na jakim paliwie jeżdze przypomniałem sobie kiedy przyszła konieczność kolejnego tankowania. Wiec efekt placebo odpada.
Ciag przyczynowo skutkowy był odwrotny - widząc odpowiednio większe przebieg wpadłem na to, ze przeciez tankowałem inne paliwo.

A poza tym generalnie jezdze oszczędnie.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2012-06-01 23:58:56
Autor: lukz
Shell Savefuel
W dniu 2012-05-30 23:59, Budzik pisze:
[...]

Byc moze. Nastepnym razem zatankuje tego fuelsejwa i zobacze co z tego bedzie. W moim aucie dosc dokladnie wiem ile na 50 zatankowanych litrach przejade. Narazie dosc sceptycznie do tego podchodze (no bo co by mogli zrobic z tym paliwem?)

Data: 2012-06-01 22:59:01
Autor: Budzik
Shell Savefuel
[...]

po tankowaniu wyszło mi 6l wiec biorąc pod uwage, ze 1/3 była w trasie - wynik nie jest jakiś super dobry.
Wygląda na to, że z jakiegoś powodu później niz zwykle włączyła się rezerwa.

Tak czy siak - zatankowałem jeszcze raz na shellu - zobacze przy kolejnym tankowaniu czy wyszła moja srednia z miasta czyli 6.6

--
Pozdrawia... Budzik
"Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

Data: 2012-06-02 09:38:02
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Shell Savefuel
Dnia 01-06-2012 o 23:58:56 lukz <lukz@vp.pl> napisał(a):

Narazie dosc sceptycznie do tego podchodze (no bo co by mogli zrobic z  tym paliwem?)

No jak to co? - ulepszyli. Wlali na 1m3 paliwa 10ml jakiegoś tajnego  dodatku, dokładnie wymieszali i  tak uzyskany "koncentrat" dodają w ilości  1 litra do  cysterny z Orlenu/Lotosu.

PS. Na ulotkach na stacji jest info, że spalanie na tym paliwie jest "aż"  o 1 litr mniejsze na cały zbiornik. Czyli jeśli na zbirniku 60 l ON robię  800 km - to teraz przejeżdżając 800 km spalę zaledwie 59l :-)

TG

Shell Savefuel