Data: 2009-05-24 15:01:15 | |
Autor: Maciek C | |
Shell V-Power Diesel | |
Użytkownik "XXX" <tomcioo2005@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvbeb0$so8$1inews.gazeta.pl... Tankuje ktoś to paliwo do swojego diesla i mógłby sie podzielić opiniami i uwagami? hm, nie odczuwam praktycznie żadnych zmian w zachowaniu samochodu. Tak samo jak z BP ultimate, vervą z orlenu itp... -- Pozdrawiam Maciej C. |
|
Data: 2009-05-24 15:47:09 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Shell V-Power Diesel | |
Maciek C pisze:
Tankuje ktoś to paliwo do swojego diesla i mógłby sie podzielić opiniami i uwagami? Ja dwa razy zatankowalem Verve - pierwszy i ostatni. Dostalem w "gratisie" do Vervy check engine + depollution fault... Po wyjezdzeniu 3/4 zbiornika i zatankowaniu V-Power'a check zgasl a razem z nim bledy ukladu wtryskowego |
|
Data: 2009-05-24 17:35:42 | |
Autor: J.F. | |
Shell V-Power Diesel | |
On Sun, 24 May 2009 15:47:09 +0200, Marcin J. Kowalczyk wrote:
Ja dwa razy zatankowalem Verve - pierwszy i ostatni. Ale przyznasz ze to musialbyc jakis jednostkowy przypadek, bo jakby to miala byc regula, to by bylo o tym glosno .. J. |
|
Data: 2009-05-24 17:38:37 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Shell V-Power Diesel | |
J.F. pisze:
Ja dwa razy zatankowalem Verve - pierwszy i ostatni. Nie wiem. Nigdy wczesniej Vervy nie tankowalem - i nie mam zamiaru tankowac po raz kolejny. |
|
Data: 2009-05-25 09:32:41 | |
Autor: elm | |
Shell V-Power Diesel | |
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:19qi1592siro9irh01r7cehslgjok8009p4ax.com... On Sun, 24 May 2009 15:47:09 +0200, Marcin J. Kowalczyk wrote:Jednostkowy moze jesli chodzi o zgasniecie kontrolek, jednak 3-4 litrow roznicy w spalaniu przy tankowaniu standard ON na korzysc shella, w prowownaniu z orlenem o czyms swiadczy. Wiem, wiem, to zalezy od "kerownika" stacji itp. No ale u mnie, okolice Zielonej Gory, ma zanczenie gdzie sie tankuje. pozdro elm |
|
Data: 2009-05-25 14:51:30 | |
Autor: On | |
Shell V-Power Diesel | |
.... mi tez samochód spala troszke mniej w porównaniu
do Supradiesel , ponadto mniej klekocze przy odpalaniu- odpalam w garazu, wiec slychac, dodatkowo koszty prawie takie same jak przy zwyklym ON ( kilka zlotych na baku na minus lub zero - zalezy jakie ceny) wiec leje VP gtl. Silnik mam z 3 gen. common raila |
|
Data: 2009-05-25 05:59:32 | |
Autor: essi557 | |
Shell V-Power Diesel | |
V-Power GTL ma podobno (wg Shella) wyższą liczbę cetanową - chyba
najwyższą z ON dostępnych na rynku. Wyższa liczba cetanowa przekłada się na "lepszą" pracę silnika - cokolwiek ma to znaczyc ;) Nie mam muzycznego słuchu (raczej tzw. drewniane ucho) ale chyba mój 2.0 TDCI pracuje ciszej na VP GTL. Nawet jeśli to tylko złudzenie to i tak dalej będę tankował w Polsce tylko V-Power - uspokojenie sumienia warte jest dla mnie tej różnicy w cenie (fordowskie wtryskiwacze w TDCI są bardzo wrażliwe na jakość ON). |
|