Shell V-Power Diesel

Data: 2009-05-25 09:49:17
Autor: owp
Shell V-Power Diesel
Tankuje ktoś  to paliwo do swojego diesla i mógłby sie podzielić  opiniami i uwagami?
U mnie lepiej silnik chodzi na wysokich obrotach. Tylko nie wiem, czy ma to związek z paliwem, czy z innym olejem (Ford namieszał trochę). Ale może coś się tam przeczyściło, odetkało, sam nie wiem. Teraz mam zwykły ON z BP i cały czas jeździ dobrze na wysokich obrotach (wcześniej lekko przerywało przy mocnym przyspieszaniu).
Pzdr
owp

Shell V-Power Diesel