Shell mowi skrytym hotdogozercom stanowcze nie !

Data: 2017-08-17 17:53:19
Autor: J.F.
Shell mowi skrytym hotdogozercom stanowcze nie !
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a57bc1cf-2b3a-4915-9094-669b07c0e062@googlegroups.com...
http://bit.ly/2v4l9wp
czyli tankujesz i spadasz, na poczatku na bank bedzie wesolo ale koncepcja jak najbardziej sluszna

Czemu ma byc wesolo ? Metoda jak kazda inna.

Oni tam chyba hotdoga nie maja ... ale sklepik na pewno dochody przynosil, zrezygnuja ? :-)
Czy tak najlatwiej pogodzic tych co im sie spieszy z tymi na dluzsze posiedzenie ...

A tam jeszcze jeden niuans - toaleta platna, ale oplata refundowana przy zakupach na stacji.
Moze licza, ze teraz wiecej na moczu zarobia ? :-)

J.

Data: 2017-08-17 18:11:11
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .08.2017 o 17:53 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

A tam jeszcze jeden niuans - toaleta platna, ale oplata refundowana przy  zakupach na stacji.
Moze licza, ze teraz wiecej na moczu zarobia ? :-)

Płatne mają tylko na wschodzie, zachód i południowy zachód tylko niektóre  sieci.
Większość  MOP'w w lesie jest bezpłatna - ale tam to czasami strach wejść,  brud jak u nas 10 lat temu.

TG

Data: 2017-08-17 23:30:53
Autor: radekp@konto.pl
Shell mowi skrytym hotdogozercom stanowcze nie !
Thu, 17 Aug 2017 18:11:11 +0200, w <op.y44hwxfxg01fvf@l-089.harvard.local>,
"Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał(-a):

> [...]

Większość  MOP'w w lesie jest bezpłatna - ale tam to czasami strach wejść,  brud jak u nas 10 lat temu.

Coś w tym jest -- byłem na Mazurach w baro-restauracji, gdzie nawet jako klient
musiałem zapłacić 2zł. A szokiem było, że w drzwiach toalety był automat
wrzutowy na monety.

Ale i na MOPie gdzieś w okolicach Wawy toaltety były płatne.

Data: 2017-08-18 07:19:58
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .08.2017 o 23:30 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> pisze:

[...]

:-) - ja pisałem o o toaletach u naszych zachodnich sąsiadów.

TG

Data: 2017-08-20 05:59:35
Autor: slavomir.kurek
W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 07:20:02 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

> [...]
>
> Ale i na MOPie gdzieś w okolicach Wawy toaltety były płatne.

:-) - ja pisałem o o toaletach u naszych zachodnich sąsiadów.

Na terenie zajazdów są płatne i to w bardzo niewygodny sposób, czyli na drobne.
Na szczęście co parę kilometrów są parkingi z toaletami, może mało eleganckimi, ale gartis.

Shell mowi skrytym hotdogozercom stanowcze nie !