Shell - tankowanie za punkty SMART

Data: 2009-04-04 20:18:54
Autor: Maciej Loret
Shell - tankowanie za punkty SMART
Witam.

Niestety link z tej strony: https://www.shellsmart.com/smart/index.html?site=pl-pl nie działa.
Pytania:
1. Czy rzeczywiście wystarczy mieć kartę SMART czy trzeba też mieć jakieś punkty (i nimi zapłacić) by zatankować 10gr/l taniej?
2. Czy dotyczy to również V-Power Racing, która chwilowo jest w "normalnej" cenie - u mnie 4,09, co po zniżce da 3,99?

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-04-04 20:53:31
Autor: Marcin Stankiewicz
Shell - tankowanie za punkty SMART
Dnia Sat, 4 Apr 2009 20:18:54 +0200, Maciej Loret na pl.misc.samochody
napisał(a):

1. Czy rzeczywiście wystarczy mieć kartę SMART czy trzeba też mieć jakieś punkty (i nimi zapłacić) by zatankować 10gr/l taniej?

Wystarczyła sama karta. Ale już nie ma promocji ;-)

2. Czy dotyczy to również V-Power Racing, która chwilowo jest w "normalnej" cenie - u mnie 4,09, co po zniżce da 3,99?

Też była objęta akcją.

"Nowość nie zawsze jest nowatorska. Waydyk Zbigniew"

Data: 2009-04-04 21:15:55
Autor: Pawel
Shell - tankowanie za punkty SMART
Wystarczyła sama karta. Ale już nie ma promocji ;-)

Jak to nie ma? Tankowałem w niedzielę i jeszcze była. Zakończyli akcję?

Data: 2009-04-04 21:26:04
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Sat, 4 Apr 2009 21:15:55 +0200, Pawel na pl.misc.samochody napisał(a):

Wystarczyła sama karta. Ale już nie ma promocji ;-)

Jak to nie ma? Tankowałem w niedzielę i jeszcze była. Zakończyli akcję?

Tak - 31.03.2009.

"Nieskończenie wielu mężczyzn ma wygląd myślicieli, chociaż nigdy nie mieli
ani jednej myśli. Christian Friedrich Hebel"

Data: 2009-04-04 21:39:21
Autor: Pawel
Shell - tankowanie za punkty SMART
Tak - 31.03.2009.