Sherlock - serial

Data: 2014-03-26 01:01:59
Autor: Arek
Sherlock - serial
W dniu 2014-03-24 00:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
http://en.wikipedia.org/wiki/Sherlock_%28TV_series%29
Czytalem juz o tym serialu, widzialem jakies trailery na YT.
Teraz natknalem sie na jeden odcinek w TVP2.
Dla mnie bomba.
Bardzo holmesowskie w klimacie... W przeciwiestwie do tego kinowego hitu
z Robertem Doweyem Jr sprzed kilku lat. IMHO oczywiscie.

Kolejne - po True Detective -  mega gówno, które jest chwalone.

Tam nie ma nic z dedukcji holmesowskiej, tylko jasnowidztwo.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2014-03-26 09:52:16
Autor: FEniks
Sherlock - serial
W dniu 2014-03-26 01:01, Arek pisze:
W dniu 2014-03-24 00:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Bardzo holmesowskie w klimacie...

Tam nie ma nic z dedukcji holmesowskiej, tylko jasnowidztwo.

O, to to właśnie!

Ewa

Data: 2014-03-26 16:55:40
Autor: Qrczak
Sherlock - serial
[...]

Jasnowidztwo jest zakamuflowaną dedukcją.

Data: 2014-03-26 20:41:58
Autor: FEniks
Sherlock - serial
W dniu 2014-03-26 16:55, Qrczak pisze:
[...]

Mam wrażenie, że w tym serialu jest odwrotnie.

Ewa

Data: 2014-03-26 21:17:06
Autor: Qrczak
Sherlock - serial
[...]

Wrażenie będę miała niedługo.

Q, przed jednym i drugim

Data: 2014-04-07 23:20:16
Autor: Habeck Colibretto
Sherlock - serial
Dnia 26.03.2014, o godzinie 22.17.06, na pl.rec.film, Qrczak napisał(a):

[...]

Ja zdzierżyłem 2 odcinki. Nie porzuciłem definitywnie, ale jednak nie
wciągnęło.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-04-08 03:31:05
Autor: Titus Atomicus
Sherlock - serial
In article <prwojg7otjx8.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Ja zdzierżyłem 2 odcinki. Nie porzuciłem definitywnie, ale jednak nie
wciągnęło.

A ktore?
btw Moriarty niczym Hanibal Lecter... Widze wyrazne inspiracje...
--   TA

Data: 2014-04-08 22:27:34
Autor: Habeck Colibretto
Sherlock - serial
Dnia 08.04.2014, o godzinie 03.31.05, na pl.rec.film,
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

Ja zdzierżyłem 2 odcinki. Nie porzuciłem definitywnie, ale jednak nie
wciągnęło.
A ktore?

No pliz... Dwa pierwsze. To było kiedy serial się pojawił. Czyli ze 4 lata
temu.

btw Moriarty niczym Hanibal Lecter... Widze wyrazne inspiracje...

Ja tam nic nie widziałem. Byłem zdziwiony zachwytami.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-04-08 22:53:28
Autor: Titus Atomicus
Sherlock - serial
In article <8jx867xaw6jk$.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> A ktore?

No pliz... Dwa pierwsze. To było kiedy serial się pojawił. Czyli ze 4 lata
temu.

Aha :-(
Nie mam tv w domu od wielu lat...

--
TA

Data: 2014-04-08 22:59:00
Autor: Habeck Colibretto
Sherlock - serial
Dnia 08.04.2014, o godzinie 22.53.28, na pl.rec.film,
[...]

Też nie miałem. Za to monitor tak.
I mimo, że teraz mam TV to i tak nie wiem co tam się dzieje. Czasem tylko
na jakieś Gry o tron otwieram.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2014-04-09 08:31:34
Autor: Robin
Sherlock - serial
W dniu 2014-04-08 22:53, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Aha :-(
Nie mam tv w domu od wielu lat...

Od wielu lat TV nie jest potrzebny do oglądania telewizji...;)

Robin

Data: 2014-04-09 15:12:55
Autor: Titus Atomicus
Sherlock - serial
In article <5344e947$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>,
 Robin <robin@mago.pl> wrote:

W dniu 2014-04-08 22:53, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Aha :-(
> Nie mam tv w domu od wielu lat...

Od wielu lat TV nie jest potrzebny do oglądania telewizji...;)

Powaznie?
:-(
--
TA

Data: 2014-04-08 15:36:41
Autor: FEniks
Sherlock - serial
W dniu 2014-04-07 23:20, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Ja podobnie. Oglądam od czasu do czasu w TV, ale bez większego zaangażowania.

Ewa

Sherlock - serial