Shimano 540 - ³o¿yska

Data: 2009-05-15 22:18:40
Autor: Wojtek
Shimano 540 - ³o¿yska
Cze¶æ

Co¶ mi skrzypi w lewym pedale - zak³adam, ¿e posypa³o mi siê jakie¶ ³o¿ysko, byæ mo¿e pukn±³em w jaki¶ kamyk w górach.
Czy takie ³o¿ysko jest naprawialne ? Znacie jaki¶ sewris/sklep w Warszawie, w którym zamiast naprawiaæ bêd± chcieli mi sprzedaæ nowe ?

Wojtek

Data: 2009-05-16 02:29:41
Autor: dsoto
Shimano 540 - ³o¿yska

SyZer napisa³(a):

> Warszawie, w którym zamiast naprawiaæ bêd± chcieli mi sprzedaæ nowe ?
nie

Bo ?

Jest to rzecz w pe³ni demontowalna, wiêc nie wiem dlaczego nie mia³by
byæ naprawialny.

Data: 2009-05-16 12:50:02
Autor: Gotfryd Smolik news
Shimano 540 - ³o¿yska
On Sat, 16 May 2009, dsoto@gazeta.pl wrote:

SyZer napisa³(a):

[...]

  Hm... a co innego SyZer napisa³?
(1. - ¿e naprawialna, co wyci±³e¶, 2. ¿e *nie* bêdzie sklepu który
bêdzie zamiast naprawy chcia³ sprzedaæ nowe)

pzdr, Gotfryd

Shimano 540 - ³o¿yska