Shimano Claris i manetki do prostej kierownicy?

Data: 2017-05-28 05:54:49
Autor: Bambosz
Shimano Claris i manetki do prostej kierownicy?
Witam,
Zauważyłem, że ta grupa ma manetki "klikane", dostosowane do prostej
kierownicy.
Chętnie zatem złożyłbym żonie rower na Clarisie, właśnie z prostą
kierownicą, bo nie pasuje Jej jazda z barankiem.

Ponieważ jednak grupy szosowe mają znacznie mocniejsze sprężyny w
przerzutkach niż te w mtb - mam obawę - czy kobiecie nie będzie zbyt ciężko
zmieniać biegi (w kierunku napinającym sprężyny), przy krótkich manetkach
typu mtb - jakie ma Claris...

Macie może jakieś doświadczenia z działaniem tej grupy? Lekko to chodzi? Z
góry dzięki za pomoc...

Pozdr.
TL

Shimano Claris i manetki do prostej kierownicy?